Top service !

Vriendelijke ontvangst en alle werkzaamheden in overleg .

• Kwaliteit

Professionele medewerkers hele goede zweer en hele hartelijke garage houder allmaal top daar

Duidelijk en eerlijk

Auto loopt na een beurt weer heel goed!!

zeer goed

alles volgens afspraak

• Kwaliteit

Top bedrijf, waar goed geluisterd wordt en daarna prima gehandeld !

Mijn ervaringen zijn zeer prettig. Altijd een luisterend oor en daarna naar een goede oplossing zoeken. Ga zo door Franklin van Blijdesteijn.

Vakmensen en vriendelijk.

Al jaren ben ik er vaste klant en ben van plan daar nooit meer weg te gaan. Voor klanten heerst er voortdurend een gemoedelijke sfeer.

• Kwaliteit

Duidelijke en correcte analyse van excessief bandengeluid

Een toenemend irriterend gezoem van de achterbanden van mijn auto werd door middel van een korte proefrit vastgesteld als "gecupte banden". Na het monteren van 2 nieuwe banden was het storende geluid over.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

ik weet het niet

Goed en betrouwbaar

Carfix Tiel is zeer betrouwbaar in afspraken maken en komt altijd zijn afspraken na. Belt op tijd als er iets is en maakt goede prijsafspraken. Als er een kleinigheid is, even bellen of meteen langskomen. Wordt altijd goed geholpen. Vriendelijk personeel, heel fijn.

Vakkundige mensen

Deskundige mensen en erg vriendelijk

Perfecte service!

Goede service, vriendelijke mensen!

prima team goed geregeld

goede gezellige garage worden altijd correct en snel geholpen

• Kwaliteit

Vriendelijke deskundige personeelsleden die goed

Deskundige vriendelijke personeelsleden die goed werk leveren bij goede prijs/kwaliteit verhouding

• Kwaliteit

klantgericht, oplossingsgericht en duidelijk uitleg

Een autobedrijf wat zeer klantvriendelijk is. Denkt in oplossingen en duidelijk communiceert wat er met de auto aan de hand is. Een autobedrijf wat ik aanbeveel aan familie, vrienden en bekenden

• Kwaliteit

Zoals als al jaren lang: geweldig, persoonlijk, wens klant no 1, en eerlijk!

Het zeer actief meedenken en initiatief nemen bij het zoeken naar een recente top Audi AllRoad als vervanger van mijn door CarFix onderhouden goede Audi AllRoad A6 met 425.000 km, heeft geresulteerd in een meer dan schitterende betaalbare auto. De persoonlijke en professionele aandacht bij de zoekactie van Thomas is daarbij maatgevend geweest.

• Kwaliteit

Transparant, vakkundig en plezierig.

Een team waar je op kunt vertrouwen. Men verstaat het autovak, is plezierig in de omgang en transparant qua communicatie.

• Kwaliteit

Hele fijne service, zijn al jaren zeer tevreden

Heel erg goed.

De afspraken, die gemaakt worden, worden altijd perfect nagekomen. Als er iets aan de hand is, bijvoorbeeld een extra reparatie, wordt er altijd eerst gebeld over de kosten. Tot nu toe, alweer 2 jaar, goede ervaringen.

• Kwaliteit

Uitstekende service, zoals altijd!

Auto voor onderhoudsbeurt geweest en rondom banden vernieuwd. Alles is weer prima verlopen, de banden waren aan vervanging toe en men heeft mij telefonisch een aanbod gedaan. Ik heb zelf nog even rondgebeld naar andere bedrijven maar zij hadden de gunstigste prijs voor dezelfde banden. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over Carfix T&S!

Allen maar goede ervaringen

Gewoon goed, vakkundig bedrijf

Al jaren klant, en kan alleen maar positief zijn. De jongens zijn ervaren, deskundig, en alles gaat in overleg. Luisteren naar je, nemen de tijd voor je. Fixen je car, waar nodig is, en geen onzin praatjes. En als er weer eens een lampje op het dashboard brand, en we zonder afspraak binnen komen vallen, proberen ze het gelijk op te lossen...te Fixen!!

• Kwaliteit

Altijd eerlijke en goede service

Ik kom al jaren bij CarProf Carfix T & S. Super fijne mensen! Auto wordt altijd weer netjes gemaakt. Adviseren indien nodig. Geen verkooppraatjes, maar gewoon wat je nodig hebt voor een eerlijke prijs. Na al die jaren ben ik nog steeds een super tevreden klant.

Bellstraat 3

4004JN Tiel