Prima bedrijf

Perfect geholpen vriendelijk personeel

• Kwaliteit

Snelle, eerlijke en vakkundige service

Snelle oplossing van de problemen, vriendelijk personeel en correcte afhandeling. Zeer fijne garage.

Perfecte service

Persoonlijk contact. Altijd duidelijke uitleg over het uitgevoerde onderhoud en bijbehorende kosten. Vervangend vervoer.

• Kwaliteit

Zeer snelle,goede en vriendelijke service met uitstekend resultaat!

Schade met camper, zeer vakkundig en vlot verholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Eerlijke service en een geweldig team

Of ik nu kwam met mijn klassieke Volvo 740 uit 1978 of met mijn huidige V60 de jongens informeren eerlijk en duidelijk. Toen ik ging overstappen van klassiek naar modern hebben ze mijn huidige V60 snel kunnen vinden en ik kreeg een goeie deal. Ze doen mijn onderhoud al heel veel jaar en ik rij er graag een half uur voor om!

• Kwaliteit

Uitstekend. Iedereen staat altijd meteen voor je klaar vriendelijk en zeer goede service. Helemaal TOP

Transparant en eerlijk

Niks geen gezoek naar "gebreken" of andere manieren van onnodige kosten maken. Ze zijn duidelijk met wat er noodzakelijk is en wat aandachtspuntjes zijn. Ze denken ook met je mee als je niet zoveel waarde hecht aan originele onderdelen. Ze zijn ook bij een zeer betaalbaar netwerk van hulpdiensten aangesloten, zodat je die dure autopech services de deur kunt wijzen.

• Kwaliteit

Goede en transparante service!

Carfix is mij aanbevolen en heb mijn auto voor kleine beurt en APK gebracht. Goed contact, veel overleg over aankomende kosten. Goede en snelle service. Kortom, ben blij met de aanbeveling!

Top gedaan

APK snel en deskundig uitgevoerd. Ze weten hier waarover ze praten!

• Kwaliteit

Prima service, klantgerichte en sympathieke mensen

Zie boven

• Kwaliteit

Top niet duur en goede service

Fantastisch bedrijf

Fijne mensen, komen hun afspraken na.

Fijne betrouwbare garage

al vele jaren zijn onze auto's in onderhoud bij Carfix T&S. De mensen achter carfix zijn niet alleen kundig maar proberen je als klant ook echt te helpen in woord (goede begrijpelijke communicatie) en daad. Ook de gastvrije en vriendelijke opvang met een heerlijke kop koffie als er even gewacht moet worden zijn kenmerkend. Onze Audi TT roadster van 21 jaar is weer door de apk en klaar voor een mooie zomer met mooie avontuurlijke tochten door o.a. de Alpen. Dank mannen (en vrouw)!

Grote tevredenheid

Wordt vriendelijk te woord gestaan Deskundig en goede adviezen Betrouwbaar en goede service

Gewoon super goed bedrijf

Altijd aardige ontvangst. Komen afspraken na en planning klopt.

• Kwaliteit

Zoals gewend gewoon weer goed

Al vanaf het begin een tevreden klant

Netje en correct

Zeer goed!

Ik word altijd vriendelijk ontvangen en professioneel geholpen. Ook als ik onaangekondigd binnenval voor een paar ruitenwissers.

• Reden bezoek Andere reden

Correcte behandeling,top service

Wij komen al jaren met de auto bij de garage met een geweldige service !

Topservice en vriendelijk personeel

Zeer goede service, vriendelijk en deskundig personeel. Nemen de tijd voor hun klanten. Een fijn adres om je auto in onderhoud te geven

• Reden bezoek Andere reden

Eerlijk, betrouwbaar en duidelijk.

Naast dat ze erg vriendelijk zijn zijn ze ook erg duidelijk in de te verwachten kosten. Ze denken mee en geven goed advies. Het is een adres waar ik mijn auto altijd met een gerust hart heen breng!

• Kwaliteit

Prima service, altijd vriendelijk, en correct.

Apk uitgevoerd, één lampje kentekenverlichting vervangen, that’s it. Geen fratsen. Vertrouwd adres.

• Kwaliteit

Goede service voor een goede prijs

Een verstopte roetfilter, kosten voor vervanging of reparatie voor een roetfilter in mijn BMW waren enorm hoog. Na een zoektocht op internet kwam ik bij Carfix in Tiel terecht. Na een afspraak gemaakt te hebben op 2-7-2020......Wat een verademing! Bijzonder aardige mensen, vakkundig en snel. Roetfilter verwijderd, schoongespoeld en na een paar uur kon ik weer rijden. Geen schades, geen vervelende bijkomstigheden en een eerlijke prijs. Ik kom zeker weer terug voor onderhoud!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Eerlijk, professioneel, meedenkend, klantgericht, beleefd en kundig!

Bij onderhoud, reparaties en apk van onze auto's zijn we altijd eerlijk, professioneel, meedenkend, klantgericht, beleefd en kundig geholpen. Er wordt altijd overlegd en er wordt altijd ook prijstechnisch meegedacht. Carfix zet altijd een profesionele en verantwoorde houding en uitvoering neer. Als er is een keer iets onverwacht verloopt staat de klant oo nummer 1 terwijl Carfix realistisch blijft en dat naar de klant goed en eerlijk kan verantwoorden en onderbouwen. Geen gedraai en geen gepaai. Ook dat is top. In al die tijd dat we onze auto's bij hen in onderhoud hebben weten wij ons veilig en verantwoord op weg! En dat is een fijne wetenschap. Ook naar onze medemens toe. Ik geef niet snel een waardering op google af. Toch overstag gegaan want dit is wat Carfix bij ons verdiend heeft in al die jaren...een vette 10! Top. Een meer dan tevreden klant.

• Kwaliteit

Betrouwbaar, eerlijk en duidelijk!

Al enkele jaren gaan wij naar deze garage. Altijd goed contact en service.

Bellstraat 3

4004JN Tiel