Prima service
Snel en vakkundig geholpen
Ik vind dat de factuur veel te lang wegblijft. Ik vind dat de klant deze 3 dagen na reparatie in zijn mail moet hebben zodat het betaald kan worden. Nu heb ik 5 maanden moeten wachten en ben ik maar gaan vragen om de factuur.
Ik vind het super fijne mensen die er werken als ik wat raars hoor aan mijn auto dan kijken ze gelijk ernaar zijn altijd behulpzaam en vriendelijk
Je wordt er zeer vriendelijk geholpen en alles gaat altijd precies volgens de afspraken die zijn gemaakt.
5 dagen voor vertrek naar lange reis storing melding, kon ik de volgende dag al terecht om dit na te laten kijken. Geweldig
Wij zijn dolgelukkig met deze garage en dan met name met Adri en Jim. Ze denken mee, vinden altijd een oplossing en de rekening is gewoon goed. Ondertussen hebben wij niet alleen de camper in onderhoud bij Jan Snel maar ook onze beide auto's. Altijd tijd voor een praatje en een duidelijke uitleg. Nooit meer een andere garage voor ons. Bedankt voor alles! Groetjes Familie Schenk uit Barendrecht
Mevrouw Barendrecht Dank u wel voor het compliment. Wij doen elke dag ons uiterste best met ons hele team om onze klanten veilig en tevreden weer de weg op te laten gaan. Team Jan Snel
3 maal terug voor een zogenaamde lekke uitlaat. Meer dan 29 euro voor een koplampstellen.
Beste mijnheer Vortman Wij hebben contact met u gehad en netjes uitleg gegeven over de factuur die wij u hebben gestuurd. U reactie is op twee verschillende auto's: * Voor wat betreft de "zogenaamde" lekke uitlaat: de uitlaat was lek en u heeft zelf de uitlaat gerepareerd en de uitgevoerde reparatie was niet goed voor de APK. Dit is tot twee keer toe geconstateerd. Wij kunnen een auto niet goedkeuren als deze niet aan de keuringseisen voldoet. * Voor wat betreft het stellen van de koplampen: hier is een lamp vervangen en daarna zijn de koplampen afgesteld. Ook hier wordt door ons tijd aan besteed en er wordt een nieuwe lamp geplaatst. Totaal € 28,41 inclusief montage en materiaal en btw. Dit is geen geldklopperij maar eerlijke kosten doorberekenen aan de klant. Jammer dat u dit zo heeft ervaren. Team Autobedrijf Jan Snel
Zeer klantvriendelijk en goede service.
Nooit leuk wanneer je vaststelt dat er een kenteken ontbreekt. Men ging onmiddellijk tot actie over en het euvel werd snel opgelost.
Tevreden met de service. Wordt goed overlegd met de klant.
Met de jaarbeurt (1e beurt van in maart 2022 aangeschafte Eclipse Cross) aanstaande enige weken van te voren een afspraak gemaakt. Auto en sleutel ingeleverd en einde dag stond deze weer netjes klaar voor afhalen. Beurt uitgevoerd met filterwissels, olie etc. En voor ons gevoel tegen een prijs waar Beun de Haas niet tegen op kan. Blij dat we dan toch weer voor een ervaren en erkende garage hebben gekozen. Kortom, zoals we gewend zijn van Jan Snel: TOP !!
Snelle service
Spiegel kapot, rechterkant was binnen een week gemaakt. Kon er op wachten onder het genot van een kopje koffie. Wordt hier altijd fijn geholpen.
Wordt er goed geholpen en goed te woord gestaan
Prettige en deskundige ervaring
Ik kon snel terecht, snelle service, goed contact en een mooie prijs. Perfect dus!
Ik stel het op prijs als monteur of chef werkplaats een toelichting geeft aan mij als klant over de gedane werkzaamheden bij de onderhoudsbeurt. Dat gebeurde vroeger wel, nu helaas niet meer. Ik kwam juist altijd bij Jan Snel omdat de benadering nog persoonlijk was. Dit is helaas minder geworden. Ik ben overigens meestal tevreden over het onderhoud dat de firma Snel uitvoert. Maar die persoonlijke benadering van de klant moet niet verloren gaan. Voorts werd mij een dag tevoren gevraagd de onderhoudsbeurt i.v.m. personeelsgebrek uit te stellen tot na de apk - datum. Dit kon dus niet. Toen werd wel geregeld dat ik op de afgesproken datum kon komen, maar er was geen leenauto beschikbaar (terwijl daar wel tevoren om was gevraagd). Toen moest mijn man voor chauffeur spelen... Het verliep dus allemaal niet zo soepel.
Dag mevrouw van der Velden Wij proberen met ons team onze klanten altijd welkom te heten en persoonlijk te behandelen en dat lukt eigenlijk altijd. Maar het kan zijn dat een ieder hier druk bezig was ten tijde dat u ons bedrijf bezocht. Jammer dat u het persoonlijke contact, dat wij overigens wel met u hadden, dit voor u te kort was. Helaas hebben wij ook wel eens medewerkers die ziek zijn waardoor wij onze planning wat moeten veranderen. Voor de toekomst hopen wij u weer te mogen verwelkomen in ons bedrijf. Team Jan Snel
Problemen met starten, de ene keer wel en daarna weer niet. Omdat ik sterk afhankelijk ben van een auto die het altijd doet, ga ik naar garage Snel. Betrouwbaar, hulpvaardig en in tijden van nood staan ze direct voor je klaar.
Op donderdag gekomen met een lekke band. APK keuring stond eigenlijk 3 weken later. Op vrijdag kon in mijn auto met 4 nieuwe banden en APK al ophalen.
Fijn bedrijf en lekker dichtbij. Alles zoals afgesproken.
Duidelijke afspraken, goede service,na onderzoek tot conclusie gekomen dat er reparaties nodig waren direct een nieuwe afspraak gemaakt om alles op één dag uit te voeren
Persoonlijke benadering service gericht sttan altijd voor je klasr
Ik werd op de hoogte gebracht van de reparatie die er gedaan moest worden.
Geweldig en snel geholpen
Sportlaan 1
3287TG Puttershoek
Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.