
Steeds vriendelijk onthaal, stipt opgevolgde afspraken, telefonisch verwittigd om extra werk uit te voeren, auto staat netjes gewassen klaar om afgehaald te worden, factuur wordt overlopen en toegelicht. Kortom professioneel en vriendelijk!
Beste Jos, Hartelijk dank voor de tien ! Fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Coco
De mensen aan de balie waren zelf autoreparateurs en konden goed vertellen wat er verkeerd was. Dat schept vertrouwen.
Beste KJM, Fijn dat u zo'n goede ervaring heeft gehad met onze service. Bedankt voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Coco
Zoals ik gewend ben, helemaal goed
Beste Leo, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, fijn dat u tevreden bent over de service. Met vriendelijke groet, Coco
Snelle service
Beste Huub, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor de schitterende 10. Met vriendelijke groet, Barbara
De verbeteringen en onderhoud prima uitgevoerd. Uw medewerkers gaven vertrouwen naar mij toe. Kortom ik was een tevreden mens.
Beste Leo, Wat een mooie 10, hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Barbara
Correcte en goede behandeling en afwerking.
Beste Wiel, Hartelijk dank voor het invullen van het klanttevredenheidsonderzoek. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Barbara
goed en duidelijk!
Geachte heer Gulpen, Hartelijk dank voor uw reactie, komt u de volgende keer naar onze vestiging in Heerlen? We zien u daar graag. Met vriendelijke groet, Barbara
De verkoper heeft mij als koper tijdens het hele proces goed begeleid...echt servicegericht zoals dat hoort Ook na de koop kon ik met al mijn vragen bij hem terecht, het voelde goed en vertrouwd.
Beste Guy, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, we wensen u veel fijne en veilige kilometers toe ! Met vriendelijke groet, Coco
Pech onderweg in Brabant. Werd meteen geregeld dat ik in de vestiging Eindhoven meteen geholpen kon worden. Kon er op wachten om daarna onze bestelroute af te kunnen maken. Wel heel jammer dat vestiging Maastricht gaat vervallen, voor ons een omweg naar Heerlen.
Beste Mao, Fijn dat alles naar tevredenheid verlopen is, we zien u graag in de toekomst in Heerlen. Met vriendelijke groet, Coco
Jammer dat locatie Maastricht gaat sluiten
Beste Riet, Bedankt voor de positieve reactie ! Met vriendelijke groet, Coco
De eerste afspraak die ik online gemaakt heb kon helaas niet. Dus is die doorgeschoven. Op zich niet een heel groot probleem maar jammer dat de online reservering niet kon. Daarnaast is de Adblue niet bijgevuld. Jammer want nu moet ik weer tussendoor vullen. Was denk ik een kleine moeite geweest die helmaal vol te gooien. Verder prima service.
Beste Peter, Fijn dat u de tijd heeft genomen om te reageren, we zullen dit doorspelen naar de werkplaats. Met vriendelijke groet, Coco
Auto heeft een onderhoudsbeurt ontvangen en de service was prima!
Beste Pascal, Fijn dat u tevreden bent over de service, bedankt voor de 10 ! Met vriendelijke groet, Coco
Normaliter hoef ik alleen voor de onderhoudsbeurten naar u toe te komen. Als als ik tussentijds voor problemen moet komen dan komen "service deskundigheid en prijs kwaliteit om de hoek kijken" De afgelopen 6 jaar is alles naar tevredenheid verlopen. Ik ben er zo goed als zeker van dat dat in de toekomst zal blijven. Bedankt.
Beste heer Dexters, Hartelijk dank voor het geven van de mooie reactie. Fijn dat u al 6 jaar een tevreden klant bent. Met vriendelijke groet, Coco
Ik rij altijd met een zeker gevoel in mijn auto omdat ik weet dat de auto op alle punten is nagekeken en dat ik altijd kan terugvallen op de mobilogarantie.
Beste Peter, Fijn dat alles naar tevredenheid verloopt, hartelijk dank voor de mooie beoordeling ! Met vriendelijke groet, Coco
Duidelijke richtlijnen en afspraken
Beste Harry, Hartelijk dank voor de tien, fijn dat u zo tevreden bent over de service ! Met vriendelijke groet, Coco
deskundige adviezen in en vrijblijvende prettige atmosfeer. beloofde levertijd met een maand overschreden
Beste John, Hartelijk dank voor het geven van uw mooie beoordeling, we wensen u veel fijne en veilige kilometers toe ! Met vriendelijke groet, Coco
Goed ontvangen, helaas met een technische storing waardoor alles vertraagd begon. Beurt goed uitgevoerd, goede informatie ontvangen. Helaas (of eigenlijk gelukkig) klopte een vorig jaar afgegeven “advies” niet mbt. as. vervanging van distributieriem op basis van diagnose code; want ik heb blijkbaar geen distributieriem... Spaart veel geld uit maar heeft wel voor onrust gezorgd. Alles is nu in orde (hoop ik...)
Beste Maurice, Fijn dat u de tijd heeft genomen om te reageren, we gaan er inderdaad van uit dat alles nu in orde is. Met vriendelijke groet, Coco
Correct en snel. Wel jammer dat Smeets weg gaat in Maastricht. Na Heerlen kost mij veel tijd en hoe kom ik weer terug in Maastricht als mijn bedrijfswagen 4 uur in de werkplaats is i.v.m. onderhoud?
Beste Hans, Hartelijk dank voor het geven van uw reactie. Wanneer u voor onderhoud naar Heerlen komt, kunnen we vervangend vervoer inzetten. Hier zijn dan wel kosten aan verbonden. Met vriendelijke groet, Coco
Probleem bij binnenkomst (defecte accu) had ik zelf al aangegeven. Door ANWB onderzocht. Toch bij u extra kosten betaald voor opnieuw onderzoek voor dezelfde conclusie. Nieuwe accu niet in voorraad en neemt daardoor bijna de hele dag in beslag! Jammer.
Beste Jo, Wij zijn altijd genoodzaakt om zelf de diagnose te stellen. Helaas hebben wij ion Maastricht geen onderdelen meer op voorraad liggen. Ik dank u voor het geven van uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Al jaren heel tevreden over deze Smeets vestiging. Deze keer auto schoon gemaakt maar niet de koffer ruimte. Ook staat de thermometer die de buitentemperatuur aangeeft (ineens) 2 graden te hoog.
Beste Henriëtte, Vervelend dat we de kofferruimte vergeten zijn. Wanneer u bij ons in de buurt bent kunt u even aankomen, gaan we kijken wat er aan de hand is met de buitentemperatuurmeter. Met vriendelijke groet, Coco
Ben snel geholpen, auto had onderhoud nodig. Minpunt = dat de navigatie nog steeds niet geupdate kan worden.
Beste Edward, Hartelijk dank voor het geven van uw reactie. U heeft op dit moment de meest recente navigatie in uw auto. Een recentere update is er nog niet beschikbaar. Met vriendelijke groet, Coco
Door het Mercedes Me verhaal is het maken van een afspraak snel gemaakt, daarnaast is het een voordeel dat de check slechts een uur in beslag neemt en dat er de mogelijkheid is om te werken.
Beste Kevin, Hartelijk dank voor de tien ! Fijn dat u zo tevreden bent over de service. Met vriendelijke groet, Coco
Nette service, netjes naar mijn werk gebracht. Moest alleen zelf bellen of mijn auto klaar was.
Beste Liz, Hartelijk dank voor het geven van uw mooie beoordeling, fijn dat alles naar tevredenheid verlopen is. Met vriendelijke groet, Coco
Zeer klantvriendelijk en geweldige service
Beste Roy, Fijn dat u zo tevreden bent, bedankt voor de tien ! Met vriendelijke groet, Coco
Prima service, jammer dat het i.v.m. corona niet meer mogelijk is om afgezet te worden bij mijn werk. Mijn man rijdt audi en daar is dit wel mogelijk, daar is plastic aangebracht zodat je veilig kunt meerijden. Ik zou deze service op zijn minst ook verwachten bij Mercedes.
Beste Esther, Fijn dat u tevreden bent over de service. Vanaf deze week kunnen wij onze klanten weer wegbrengen. Met vriendelijke groet, Coco
Wij zijn Smeets Autogroep, officieel dealer van Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens. Tot onze groep behoren de officiële dealerschappen van Mercedes-Benz personen-, bestel- en vrachtwagens, Smart, FUSO, Schmitz Cargobull-opleggers en Smeets Schadeherstel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.