Filters

5

Tja wat moet ik daar van vinden

We hebben nieuw contactslot laten monteren . Via Mitsubishi Gelissen Sittard (staan alle auto's in onderhoud) Reparatie niet gelukt --> weer storing aan contactslot. Nu staat bus in Heerlen en kan men geen einddatum geven. Zou fijn zijn wanneer terugkoppeling duidelijker is en er toch een datum van reparatie gegeven wordt. Ondertussen staat er een auto stil.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

Niks op aan te merken, goede service

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

Goed en snel is het probleem verholpen.

Het begin om zelf een voorkeur aan te geven wat betreft datum en tijdstip om naar de garage te gaan was al prettig. Vriendelijke bejegening en snelle start van de noodzakelijke werkzaamheden, met tussendoor een update van de vorderingen c.q. probleempjes die naar voren kwamen. Tijdens het wachten werd ik voorzien van lekkere koffie en heb ik nog een proefrit kunnen maken in een nieuwe versie van mijn Mercedes Benz. Daarna was het probleem van de slecht/niet functionerende airco opgelost en kon ik verder.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Mijn ervaring was buitengewoon goed. Daarom zijn we ook reeds jarenlang klant.

Het betekent dat in deze situatie, ik bedoel in verband met de corona crisis, toch alles goed verzorgd was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Perfect

In tijde van zorg, gaan mederwerkers ervoor .zelfs sleutel brengen naar huis adres. Dank hier voor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Gehandeld als afspraak

We hadden wegens andere afspraken een tijd en dergelijke afgesproken met Maastricht en daar hebben ze ons perfect in geholpen. Konden bus niet lang missen ivm bezorg afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

Door de omstandigheden goed

Al langere tijd klant bij Smeets, zowel privé als zakelijk. De service en klantgerichtheid zijn goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
6

Had beter verwacht

Fabrieksgarantie is geldig tot en met 10-08-2020. Alle opgegeven mankementen werden niet naar wens hersteld! De factuur huur auto is niet zoals verwacht; achteraf wel hersteld en inmiddels ook voldaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

Prima service

Reserveren via site ging moeizaam. Had na > 1 week nog geen reactie. Na telefoontje mijnerzijds snel door jullie opgepakt. Onderhoudsbeurt verder prima. Geen verrassingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
6

gemengd gevoel ...

Eigenlijk ben ik iedere keer tevreden, echter ... De auto werd in de middag gereed gemeld, vlak voor het ophalen (vervoer moeten regelen ...) werd er aangegeven dat beurt vanwege software fout NIET gereed was. ophalen naar volgende dag verschoven ... Volgende dag weer software update mislukt ... weekend .... Vervolgens werd er moeilijk gedaan over een vervang auto (deze zou, buiten mijn schuld) vergoed moeten worden ... Daar verlies je veel goodwill mee (!). Uiteindelijk weer goed gekomen, zoals ik gewend was ...

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
10

Goede service

Deskundige hulp geboden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

Hebben precies gedaan wat nodig was

Makkelijke afspraak, binnen de tijd geholpen, goede service om heen en terug te komen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Goede afspraak en uitvoering

Afspraak goed en in overleg, uitvoering werkzaamheden prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

service beurt volgens afspraak

Service beurt uitgevoerd volgens afspraak. Overleg geweest over bijkomende zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
4

Afspraak niet nagekomen

Er is vooraf bij de aanbieding van de betreffende onderhoudsbeurt aangegeven dat het navigatiesysteem zou worden ge-update. Aan de hand van de aanbieding heb ik de afspraak gemaakt met Mercedes. Tijdens de beurt werd aangegeven dat het navigatiesysteem updaten 160 euro gaat kosten. Ik heb daar bezwaar tegen gemaakt en ze zouden dit nog gaan bespreken. Indien dit niet fatsoenlijk wordt opgelost zal ik bij mijn volgende auto ook naar andere merken gaan kijken Voor de rest is de onderhoudsbeurt goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Top

Exelente service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Uitstekend!

Zeer klantvriendelijk. Haal- en brengservice perfect. Spijtig van het personeelsverloop in Maastricht, maar zo te merken is ook het nieuwe team weer ‘goed bezig’ !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

Goede service

Goede service en medewerkers denken mee om de reparatie zo goed mogelijk en voordelig uit te voeren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Prima

Mijn laatste bezoek naar Smeets garage in Maastricht was heel goed: alles op tijd, de uitleg gegeven, volgende afspraak gezet

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

Zoals altijd prima geholpen

Zoals altijd prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Goed

Vriendelijk. Goed werk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

Goede service

Goede service en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

Wij hebben deskundige en enthousiaste informatie ontvangen mbt onze interesse in een B180

Wij hebben enkele gesprekken gehad met de verkoper, Rick de la Croix. Hij heeft met veel kennis van zaken en enthousiasme ons geïnformeerd over de B180. Ook in financieel opzicht was het prettig met hem zaken te doen. Kregen een eerlijke prijs voor onze in te ruilen autonome een goede korting. Na veel vijven en zessen hebben wij desondanks gekozen voor een andere auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
7

Zeer tevreden.

Alles is naar wens en afgesproken tijden afgehandeld op een beleefde manier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit

Over Smeets Autogroep

Wij zijn Smeets Autogroep, officieel dealer van Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens. Tot onze groep behoren de officiële dealerschappen van Mercedes-Benz personen-, bestel- en vrachtwagens, Smart, FUSO, Schmitz Cargobull-opleggers en Smeets Schadeherstel.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.