
We hebben nieuw contactslot laten monteren . Via Mitsubishi Gelissen Sittard (staan alle auto's in onderhoud) Reparatie niet gelukt --> weer storing aan contactslot. Nu staat bus in Heerlen en kan men geen einddatum geven. Zou fijn zijn wanneer terugkoppeling duidelijker is en er toch een datum van reparatie gegeven wordt. Ondertussen staat er een auto stil.
Beste Luc, Dank voor het geven van uw reactie, we nemen binnenkort even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Goed.
Beste Willem, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Barbara
Het begin om zelf een voorkeur aan te geven wat betreft datum en tijdstip om naar de garage te gaan was al prettig. Vriendelijke bejegening en snelle start van de noodzakelijke werkzaamheden, met tussendoor een update van de vorderingen c.q. probleempjes die naar voren kwamen. Tijdens het wachten werd ik voorzien van lekkere koffie en heb ik nog een proefrit kunnen maken in een nieuwe versie van mijn Mercedes Benz. Daarna was het probleem van de slecht/niet functionerende airco opgelost en kon ik verder.
Beste Peter, Hartelijk dank voor het invullen van dit klanttevredenheidsonderzoek. Fijn dat we u zo goed van dienst hebben kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Barbara
Het betekent dat in deze situatie, ik bedoel in verband met de corona crisis, toch alles goed verzorgd was.
Beste L.J.H., Fijn dat alles goed verlopen is, bedankt voor de mooie beoordeling. We wensen u veel fijne en veilige kilometers toe ! Met vriendelijke groet, Coco
In tijde van zorg, gaan mederwerkers ervoor .zelfs sleutel brengen naar huis adres. Dank hier voor.
Beste Jerzy, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, we wensen u veel rijplezier toe ! Met vriendelijke groet, Coco
We hadden wegens andere afspraken een tijd en dergelijke afgesproken met Maastricht en daar hebben ze ons perfect in geholpen. Konden bus niet lang missen ivm bezorg afspraken.
Beste Pascal, Fijn dat u zo tevreden bent, bedankt voor de tien ! Met vriendelijke groet, Coco
Al langere tijd klant bij Smeets, zowel privé als zakelijk. De service en klantgerichtheid zijn goed
Beste Hugo, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, we wensen u veel fijne en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Coco
Fabrieksgarantie is geldig tot en met 10-08-2020. Alle opgegeven mankementen werden niet naar wens hersteld! De factuur huur auto is niet zoals verwacht; achteraf wel hersteld en inmiddels ook voldaan.
Beste Raymond, Bedankt voor het geven van uw reactie, we nemen binnenkort even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Reserveren via site ging moeizaam. Had na > 1 week nog geen reactie. Na telefoontje mijnerzijds snel door jullie opgepakt. Onderhoudsbeurt verder prima. Geen verrassingen.
Beste Ger, Hartelijk dank voor de positieve reactie ! Met vriendelijke groet, Coco
Eigenlijk ben ik iedere keer tevreden, echter ... De auto werd in de middag gereed gemeld, vlak voor het ophalen (vervoer moeten regelen ...) werd er aangegeven dat beurt vanwege software fout NIET gereed was. ophalen naar volgende dag verschoven ... Volgende dag weer software update mislukt ... weekend .... Vervolgens werd er moeilijk gedaan over een vervang auto (deze zou, buiten mijn schuld) vergoed moeten worden ... Daar verlies je veel goodwill mee (!). Uiteindelijk weer goed gekomen, zoals ik gewend was ...
Beste Frank, Fijn dat u de tijd heeft genomen om te reageren. Vervelend dat het werkplaatsbezoek niet naar verwachting is verlopen. Met vriendelijke groet, Coco
Deskundige hulp geboden
Beste Math, Bedankt voor de mooie beoordeling ! Met vriendelijke groet, Coco
Makkelijke afspraak, binnen de tijd geholpen, goede service om heen en terug te komen
Beste Hans, Bedankt voor het geven van de mooie beoordeling ! Met vriendelijke groet, Coco
Afspraak goed en in overleg, uitvoering werkzaamheden prima
Beste Giel, Bedankt voor de positieve reactie ! Met vriendelijke groet, Coco
Service beurt uitgevoerd volgens afspraak. Overleg geweest over bijkomende zaken.
Beste Wim, Fijn te lezen dat alles goed verlopen is, bedankt voor de terugkoppeling ! Met vriendelijke groet, Coco
Er is vooraf bij de aanbieding van de betreffende onderhoudsbeurt aangegeven dat het navigatiesysteem zou worden ge-update. Aan de hand van de aanbieding heb ik de afspraak gemaakt met Mercedes. Tijdens de beurt werd aangegeven dat het navigatiesysteem updaten 160 euro gaat kosten. Ik heb daar bezwaar tegen gemaakt en ze zouden dit nog gaan bespreken. Indien dit niet fatsoenlijk wordt opgelost zal ik bij mijn volgende auto ook naar andere merken gaan kijken Voor de rest is de onderhoudsbeurt goed uitgevoerd.
Beste Perry, Bedankt voor de reactie, we nemen binnenkort even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Exelente service
Beste Sjoerd, Bedankt voor de mooie beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent over de service. Met vriendelijke groet, Coco
Zeer klantvriendelijk. Haal- en brengservice perfect. Spijtig van het personeelsverloop in Maastricht, maar zo te merken is ook het nieuwe team weer ‘goed bezig’ !
Beste Marc, Fijn te lezen dat u tevreden bent over onze service, bedankt voor de mooie beoordeling ! Met vriendelijke groet, Coco
Goede service en medewerkers denken mee om de reparatie zo goed mogelijk en voordelig uit te voeren.
Beste Jo, Hartelijk dank voor de positieve reactie ! Met vriendelijke groet, Coco
Mijn laatste bezoek naar Smeets garage in Maastricht was heel goed: alles op tijd, de uitleg gegeven, volgende afspraak gezet
Beste Olga, Fijn dat u zo tevreden bent over de service. Met vriendelijke groet, Coco
Zoals altijd prima geholpen
Beste Johan, Fijn dat u zo tevreden bent, bedankt voor de positieve reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Goed
Beste Henk, Bedankt voor de positieve reactie ! Met vriendelijke groet, Coco
Vriendelijk. Goed werk
Beste Astrid, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling ! Met vriendelijke groet, Coco
Goede service en klantvriendelijk
Beste Joris, Fijn dat u zo tevreden bent, bedankt voor de mooie beoordeling ! Met vriendelijke groet, Coco
Wij hebben enkele gesprekken gehad met de verkoper, Rick de la Croix. Hij heeft met veel kennis van zaken en enthousiasme ons geïnformeerd over de B180. Ook in financieel opzicht was het prettig met hem zaken te doen. Kregen een eerlijke prijs voor onze in te ruilen autonome een goede korting. Na veel vijven en zessen hebben wij desondanks gekozen voor een andere auto.
Beste O, Hartelijk dank voor de mooie review, we wensen u veel rijplezier toe in de andere auto ! Met vriendelijke groet, Coco
Alles is naar wens en afgesproken tijden afgehandeld op een beleefde manier.
Beste MIny, Fijn te lezen dat u zo tevreden bent over de service ! Met vriendelijke groet, Coco
Wij zijn Smeets Autogroep, officieel dealer van Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens. Tot onze groep behoren de officiële dealerschappen van Mercedes-Benz personen-, bestel- en vrachtwagens, Smart, FUSO, Schmitz Cargobull-opleggers en Smeets Schadeherstel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.