
Goede verzorging vriendelijke service
Beste Jo, Fijn dat u zo tevreden bent, hartelijk dank voor de mooie waardering ! Met vriendelijke groet, Coco
Ik heb nog altijd de melding op mijn dashboard dat ik over 2000 km een service A beurt moet hebben. Ik ga er wel vanuit dat dit gedaan is. Verder zal ik dan toch bij de garage langs moeten om dit uit te zetten
Beste Roel, Vervelend dat de beurt niet gereset is, hiervoor mag u even langskomen, dan gaan we dat alsnog voor u doen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Coco
De slangen die over de turbo lopen zijn ingesleten ik verwacht dat deze coulance halve vervangen worden, daar dit vaker voorkomt ook bij andere auto. Daar worden ze vervangen MET afstandshouder.
Beste E, Fijn dat u heeft gereageerd, we nemen binnenkort even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Ik ben vanaf 1984 klant bij Smeets Mercedes. \1ste auto was Mercedes 180 Robijn rood 150.00 km. 2e Mercedes was een nieuwe 200E was een tegenvaller. 3e Mercedes 350CLS ( nieuw ) 165000 km gereden. 4e Mercedes E 200 Blue Eff. en nu de door u genoemde Mercedes.
Beste Leo, Fijn te lezen dat u zo'n trouwe tevreden klant bent. Met vriendelijke groet, Coco
goed
Beste Harrie, Bedankt voor het geven van uw reactie. Met vriendelijk groet, Coco
Goede respons op onverwachte situatie.
Beste Frits, Fijn dat u tevreden bent over de service. Met vriendelijke groet, Coco
Goed
Beste Jan, Bedankt voor de mooie 8 ! Met vriendelijke groet, Coco
Goede service, deskundig en buitengewoon vriendelijk
Beste Hans, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Coco
Mijn beurt is correct afgehandeld. Daar ben ik zeer tevreden over.
Beste Wiel, Hartelijk dank voor de mooie negen ! Fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Coco
Zeer aangename en excellente service in contact, uitvoering van de werkzaamheden met de juiste prijs kwaliteit verhouding. Simpelweg Mercedes.
Beste Marcel, Fijn dat u de tijd heeft genomen om ons zo positief te beoordelen, bedankt voor de tien ! Met vriendelijke groet, Coco
efficiënt afspraak gemaakt, duidelijke uitleg inhoud onderhoudsbeurt, bijzonderheden correct gemeld, wasbeurt, rekening correct en tijdsduur 2 uur.
Beste Frans, Fijn te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Coco
Vriendelijk, accuraat, communicatief
Beste Bram, Hartelijk dank voor de tien ! Met vriendelijke groet, Coco
Hoe kan ik beoordelen of het werk goed gedaan is? Ik ben er niet bij geweest maar ga er vanuit dat dat het zonder meer het geval is. Dat is een vertrouwens kwestie. Kortom deze bewoording is m.i overbodig, Mercedes staat voor kwaliteit en ik neem aan dat dit ook voor de service beurten geld.
Beste, Hartelijk dank voor het geven van uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
uitvoering ondehoud zoals afgesproken
Beste Hubert, Hartelijk dank voor de tien ! Met vriendelijke groet, Coco
vriendelijk te woord. snel geholpen
Beste Edward, Fijn dat u zo tevreden bent, bedankt voor de tien ! Met vriendelijke groet, Coco
Mijn ervaring met de fa Smeets Mercedes-Benz Maastricht zijn echt bedroevend, eigenlijk ronduit schandalig voor een premium-merkdealer. Mijn Camper op basis van een Mercedes Sprinter vertoonde af en toe, maar wel steeds frequenter, een vermogensverlies. Bij het uitzetten van de motor en opnieuw opstarten was het probleem weer een tijd verdwenen. Ik vermoedde dat er ergens een storing door het motormanagementsysteem werd gesignaleerd waardoor de motor in de fail-savestand gezet werd, en besloot bij Smeets de zaak te laten onderzoeken. Na uitlezing van het systeem kon nog niet exact het probleem aangegeven worden aangezien er meerdere foutcodes waren geconstateerd, nl. o.a verstuiversensor en turbocompressor. Rekening €88. Nieuwe afspraak gemaakt voor verder onderzoek naar turbodruk. Rekening €242,-, met conclusie: Turbo moest vervangen worden: Kostenopgave van Smeets €2098,-. Ik vertrouwde dit niet, aangezien ik me heb laten vertellen dat een turbo het of wèl of nìet doet en niet af en toe wel en dan weer niet. Ben toen naar een gerenommeerd motorrevisiebedrijf gegaan en deze hebben een diagnose tijdens het rijden uitgevoerd en geconstateerd dat telkens eerst de foutcode van de verstuiver met sensor optrad, waardoor de motor inderdaad in de fail-save modus ging en de Turbo dus niet meer in werking werd gezet en daardoor ook een foutcode gaf. Wel hebben ze voor de zekerheid nog de turbodruk gemeten, maar ze kwamen tot de conclusie dat die prima was. Ook constateerden ze dat de gemonteerde massaschakelaar geen goed contact meer maakte en die hebben ze met de verstuiver vervangen. Totaalkosten inclusief nogmaals de diagnose en turbodrukmeting: €995,- De camper rijdt weer als een zonnetje en ik heb er inmiddels weer bijna 1000km probleemloos mee gereden. Conclusie: als ik de reparatie bij Smeets had laten uitvoeren dan was ik in totaal €2428,- kwijt geweest, waarna het euvel nog steeds niet verholpen was geweest en ik alsnog de rekening voor het vervangen van de
Beste, Jammer dat u ons bedrijf zo beoordeeld. Wij komen graag met u in gesprek, mijn collega neemt contact met u op. Met vriendelijke groet, Anita
Mijn ervaring met Mercedes is louter positief. Dat is met deze beurt weer eens bevestigd, maar ik had niet anders verwacht ....
Zeer prettig te woord gestaan, reparaties werden duidelijk uitgelegd, prima geholpen! Dit is precies de reden waarom ik met mijn klassierk onderhoud laat uitvoeren bij Smeets Mercedes Maastricht
Vragen werden correct beantwoord, levering van de auto conform afspraak met een duidelijke uitleg. Het was prettig na 2 weken nog een afspraak te hebben voor nadere uitleg over de auto en het stellen van vragen.
Topervaring Zowel bij de aankoop als bij de aflevering zijn wij top geholpen door Nick. Deze man heeft het in zich om een grote verkoper te worden. Hij heeft alles goed en duidelijk uitgelegd echter er zitten zoveel mogelijkheden op de auto dat ik maar hoef te bellen en ik krijg meteen antwoord op mijn vragen.
Beste Jan, Fijn dat u zo goed geholpen bent en een goede uitleg gekregen heeft. We wensen u veel fijne en veilige kilometers toe ! Met vriendelijke groet, Coco
worden professioneel behandelt waarbij, om verrassingen te voorkomen, wij tijdens onderhoud worden gebeld om fiat te verkrijgen bij hogere noodzakelijke kosten.
Beste Peter, Fijn te lezen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Coco
Mijn auto op tijd kunnen afleveren voor een onderhoudsbeurt en keuring. Deze ook op tijd weer kunnen ophalen. Ook stond mijn vervang wagen tijdig gereed!
Beste Pascal, Fijn dat alles naar tevredenheid verlopen is, dank voor de mooie tien ! Met vriendelijke groet, Coco
Prima uitgevoerde reparatie.
Beste Jo, Hartelijk dank voor de mooie 10 ! Vele veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Anita
n.v.t.
Hartelijk dank voor uw reactie. Veel rijplezier in uw nieuwe auto! En vele veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Anita
Moeten wat efficienter nadenken voor de klant en niet voor bedrijf
Beste Fred, Hartelijk dank voor het geven van uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Wij zijn Smeets Autogroep, officieel dealer van Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens. Tot onze groep behoren de officiële dealerschappen van Mercedes-Benz personen-, bestel- en vrachtwagens, Smart, FUSO, Schmitz Cargobull-opleggers en Smeets Schadeherstel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.