Filters

9

Volgens afspraak en goed uitgevoerd.

Volgens afspraak en goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
4

Schoon gebracht voor een grote beurt, vuil terug.

Ik had onze auto secuur gepoetst voordat ik hem bracht voor een grote beurt. Achteraf bleek dat niet nodig, omdat een poetsbeurt bij een grote beurt is inbegrepen. Nadat hij de beurt had gehad, zag ik thuis gekomen dat de auto bedekt was met witte kringetjes en dat op andere plaatsen hij onder stof zat. Ik ben een uur bezig geweest om hem weer schoon te krijgen. Als zo met de buitenkant wordt omgegaan vraag ik me af wat met de binnenkant is gebeurd. Ik ben de volgende dag gaan klagen. Reactie; volgende keer maar zeggen dat de auto niet gepoetst hoeft te worden. Een korting op de servicebeurt zou meer op zijn plaats zijn geweest, Ander punt; afgelopen zaterdag kregen we een aanmaning terwijl we de rekening pas donderdag hadden ontvangen. Ook dat is niet zoals het hoort

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Correcte en goede service

Klantvriendelijk, behulpzaam, keurige terugkoppeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

uitvoering bijna conform afspraak

Alle vooraf geoffreerde zaken zijn correct en goed uitgevoerd, alleen de airco is naar mijn mening onvoldoende schoongemaakt. Probleem wordt hopelijk opgelost deze week. Ander minpunt vind ik het feit dat al voor de 3de keer het beurtinterval NIET op 30.000 km wordt ingesteld maar op 23.000 km.. Dit riekt naar: . . . . .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

Kan tot dusverre niks negatiefs bedenken

Prima ervaring. Ik heb nog niet veel kilometers gereden (gebruik de auto ook maar beperkt) en heb nog lang niet alle snufjes en mogelijkheden onder de knie, maar tot dusverre ben ik zeer tevreden. Dit ligt zeker ook aan de vriendelijke en deskundige hulp van mijn contactpersoon: Bob Arens. Hij was toevallig in Maastricht bij mijn eerste bezoek aan de showroom en omdat ik het contact met hem (ook per e-mail) als prettig heb ervaren ben ik voor volgende afspraken naar Heerlen gegaan. Hij reageert adequaat op vragen, legt duidelijk uit en is behulpzaam. Zijn inbreng (service) beoordeel ik met 5 *****. Met de werkplaats heb ik nog geen ervaring. Daarop heeft dit oordeel geen betrekking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Altijd correct.

Een betere beleving zie ik elders zelden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Ik ben snel, adequaat en vriendelijk geholpen. mijn auto werd zelfs gepoetst afgeleverd.

zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
9

De dienstverlening van Smeets in Maastricht is prima.

De dienstverlening van Smeets in Maastricht is prima. Ik wordt voortdurend op de hoogte gehouden van de status van de reparatie. In dit geval hadden we afgesproken dat ik tijdens de reparatie zou wachten op de auto. Echter bleek de reparatie langer de gaan duren. Daarop is mij gevraagd of ik langer wilde wachten of er een vervangende auto moest worden geregeld. Daarop heb ik aangegeven dat ik dan liever een vervangede auto wilde hebben. Dat werd meteen geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
9

ben al jaren tevreden over de geboden service bedankt hiervoor

zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

Mooie showroom, goede locatie en een rustige en deskundige verkoper

Op basis van ervaringen van vrienden en een eigen rij-ervaring met de Mercedes B-180 ben ik naar garage Smeets gegaan. De nieuwe B-klasse bevat een hele goede basis uitrusting aan specificaties. Deze specificaties zijn voor een redelijk bedrag uit te breiden. De rustige en deskundige verkoper heeft dit prima uitgelegd. Dit plus 2 x een uitgebreide testrit heeft geleid tot de aankoop van een nieuwe Mercedes B-klasse

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

Top service die je van Mercedes Benz mag verwachten!

Mijn ervaring met het merk als ook met de medewerkers van Mercedes Benz vond ik zeer goed. Uiterst betrouwbaar en qua service top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
7

Onderhoudsbeurt terwijl je wacht😀

Helaas heeft een auto periodieke onderhoud nodig.. maar bij MB Maastricht wordt dat vakkundig en in overleg met de klant, uitgevoerd. Vooraf wordt al een indicatie/advies gegeven wat er moet gebeuren waarbij de klant het laatste woord heeft. Verrassingen achteraf kun je daarmee niet voorkomen maar wel beperken. Nadeel: rekening is nooit leuk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Nick Trilsbeek heeft de aanschaf van mijn B klasse super begeleid. Chapeau!

Zeer goede ervaring!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

prima service

Geweldige service en zeer vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

Prima

Alles prima geregeld. Ik was er voor het eerst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Zeer klantvriendelijk

Ik heb een hele goede ervaring met dhr. Ludo Reuters van de vestiging in Maastricht. Dhr. Reuters is een aangenaam persoon om mee te communiceren en heeft veel deskundigheid van de voertuigen en de mogelijkheden ervan. Over het algemeen zijn de medewerkers in Maastricht (en ook Heerlen) heel erg vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Zeer tevreden

Vriendelijke ontvangst, haal en breng service, duidelijke communicatie en auto netjes gepoetst! Top service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

perfect

goede ontvangst en informatie wat er eventueel extra is zoals ruitenwissers vervangen en navigatie update.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

ontvangst, uitleg en afhandeling was zeer goed.

ontvangst, uitleg en afhandeling was zeer goed. instelling van de verkoper was positief en enthousiast. ook belangrijk dat er niet meteen gepushed werd tijdens bezoek showroom, werden begroet en richting gegeven hoe en waar. heeft uiteindelijk geleid tot aankoop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

tevreden

alles is prima verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Prima gedaan

Fijn dat de schade gecombineerd kon worden met een reparatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

Prima

Goede service conform opgave. Vriendelijke ontvangst en geen verassingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

tevreden, netjes geholpen en klaar terwijl u wacht

tevreden, netjes geholpen en klaar terwijl u wacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
6

Een dure reparatie

Eerste diagnose: kofferdeksel slot defect. Tweede diagnose: defecte smart module van kofferdekselslot. Van Mercedes verwacht men dit niet zo gauw.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit

Over Smeets Autogroep

Wij zijn Smeets Autogroep, officieel dealer van Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens. Tot onze groep behoren de officiële dealerschappen van Mercedes-Benz personen-, bestel- en vrachtwagens, Smart, FUSO, Schmitz Cargobull-opleggers en Smeets Schadeherstel.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.