
Volgens afspraak en goed uitgevoerd
Beste Mat, Fijn dat u zo tevreden bent, bedankt voor de mooie waardering. Met vriendelijke groet, Coco
Ik had onze auto secuur gepoetst voordat ik hem bracht voor een grote beurt. Achteraf bleek dat niet nodig, omdat een poetsbeurt bij een grote beurt is inbegrepen. Nadat hij de beurt had gehad, zag ik thuis gekomen dat de auto bedekt was met witte kringetjes en dat op andere plaatsen hij onder stof zat. Ik ben een uur bezig geweest om hem weer schoon te krijgen. Als zo met de buitenkant wordt omgegaan vraag ik me af wat met de binnenkant is gebeurd. Ik ben de volgende dag gaan klagen. Reactie; volgende keer maar zeggen dat de auto niet gepoetst hoeft te worden. Een korting op de servicebeurt zou meer op zijn plaats zijn geweest, Ander punt; afgelopen zaterdag kregen we een aanmaning terwijl we de rekening pas donderdag hadden ontvangen. Ook dat is niet zoals het hoort
Beste Nelly, Fijn dat u de tijd heeft genomen om te reageren, we nemen zsm even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Klantvriendelijk, behulpzaam, keurige terugkoppeling
Beste Harry, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Vele veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Anita
Alle vooraf geoffreerde zaken zijn correct en goed uitgevoerd, alleen de airco is naar mijn mening onvoldoende schoongemaakt. Probleem wordt hopelijk opgelost deze week. Ander minpunt vind ik het feit dat al voor de 3de keer het beurtinterval NIET op 30.000 km wordt ingesteld maar op 23.000 km.. Dit riekt naar: . . . . .
Beste Willem, Bedankt voor het geven van uw reactie, we nemen binnenkort even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Prima ervaring. Ik heb nog niet veel kilometers gereden (gebruik de auto ook maar beperkt) en heb nog lang niet alle snufjes en mogelijkheden onder de knie, maar tot dusverre ben ik zeer tevreden. Dit ligt zeker ook aan de vriendelijke en deskundige hulp van mijn contactpersoon: Bob Arens. Hij was toevallig in Maastricht bij mijn eerste bezoek aan de showroom en omdat ik het contact met hem (ook per e-mail) als prettig heb ervaren ben ik voor volgende afspraken naar Heerlen gegaan. Hij reageert adequaat op vragen, legt duidelijk uit en is behulpzaam. Zijn inbreng (service) beoordeel ik met 5 *****. Met de werkplaats heb ik nog geen ervaring. Daarop heeft dit oordeel geen betrekking.
Beste Maria, Fijn te lezen dat u zo tevreden bent, we wensen u veel fijne en veilige kilometers toe ! Met vriendelijke groet, Coco
Een betere beleving zie ik elders zelden.
Beste René, Fijn te lezen dat u zo tevreden bent over onze service, bedankt voor de tien ! Met vriendelijke groet, Coco
zie hierboven
Beste Carmen, Hartelijk dank voor de mooie waardering ! Met vriendelijke groet, Coco
De dienstverlening van Smeets in Maastricht is prima. Ik wordt voortdurend op de hoogte gehouden van de status van de reparatie. In dit geval hadden we afgesproken dat ik tijdens de reparatie zou wachten op de auto. Echter bleek de reparatie langer de gaan duren. Daarop is mij gevraagd of ik langer wilde wachten of er een vervangende auto moest worden geregeld. Daarop heb ik aangegeven dat ik dan liever een vervangede auto wilde hebben. Dat werd meteen geregeld.
Beste Peter, Hartelijk dank voor de positieve reactie ! Met vriendelijke groet, Coco
zie hierboven
Goedemorgen, Fijn om te lezen dat u al jaren zo tevreden bent over Smeets. Hartelijk dank voor uw reactie. Vele veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Anita
Op basis van ervaringen van vrienden en een eigen rij-ervaring met de Mercedes B-180 ben ik naar garage Smeets gegaan. De nieuwe B-klasse bevat een hele goede basis uitrusting aan specificaties. Deze specificaties zijn voor een redelijk bedrag uit te breiden. De rustige en deskundige verkoper heeft dit prima uitgelegd. Dit plus 2 x een uitgebreide testrit heeft geleid tot de aankoop van een nieuwe Mercedes B-klasse
Beste John, Fijn dat u zo goed geholpen bent tijdens de aankoop, we wensen u veel rijplezier ! Met vriendelijke groet, Coco
Mijn ervaring met het merk als ook met de medewerkers van Mercedes Benz vond ik zeer goed. Uiterst betrouwbaar en qua service top.
Beste Kevin, Bedankt voor de mooie reactie, we wensen u veel fijne en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Coco
Helaas heeft een auto periodieke onderhoud nodig.. maar bij MB Maastricht wordt dat vakkundig en in overleg met de klant, uitgevoerd. Vooraf wordt al een indicatie/advies gegeven wat er moet gebeuren waarbij de klant het laatste woord heeft. Verrassingen achteraf kun je daarmee niet voorkomen maar wel beperken. Nadeel: rekening is nooit leuk
Beste Hans, Fijn dat u heeft gereageerd op ons onderzoek en tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet, Coco
Zeer goede ervaring!!
Beste Eugenie, Bedankt voor het compliment, zal hey Nick doorgeven. We wensen u veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Coco
Geweldige service en zeer vriendelijk personeel.
Beste Jos, Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Vele veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Anita
Alles prima geregeld. Ik was er voor het eerst.
Beste Toine, Hartelijk dank voor uw reactie. Vele veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Anita
Ik heb een hele goede ervaring met dhr. Ludo Reuters van de vestiging in Maastricht. Dhr. Reuters is een aangenaam persoon om mee te communiceren en heeft veel deskundigheid van de voertuigen en de mogelijkheden ervan. Over het algemeen zijn de medewerkers in Maastricht (en ook Heerlen) heel erg vriendelijk.
Beste Rick, Hartelijk dank voor de positieve reactie. We wensen u veel rijplezier toe ! Met vriendelijke groet, Coco
Vriendelijke ontvangst, haal en breng service, duidelijke communicatie en auto netjes gepoetst! Top service
Beste Roy, Fijn dat u zo tevreden bent over onze service ! Met vriendelijke groet, Coco
.
Beste Nico, Hartelijk dank voor het geven van uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
goede ontvangst en informatie wat er eventueel extra is zoals ruitenwissers vervangen en navigatie update.
Beste Ronald, Hartelijk dank voor de positieve reactie. Met vriendelijke groet, Coco
ontvangst, uitleg en afhandeling was zeer goed. instelling van de verkoper was positief en enthousiast. ook belangrijk dat er niet meteen gepushed werd tijdens bezoek showroom, werden begroet en richting gegeven hoe en waar. heeft uiteindelijk geleid tot aankoop.
Beste Jo, Bedankt voor het geven van uw beoordeling, veel rijplezier in uw nieuwe auto toegewenst. Met vriendelijke groet, Coco
alles is prima verlopen
Beste Johannus, Hartelijk dank voor de positieve reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Fijn dat de schade gecombineerd kon worden met een reparatie.
Beste Ton, Fijn dat u zo tevreden bent over onze service ! Met vriendelijke groet, Coco
Goede service conform opgave. Vriendelijke ontvangst en geen verassingen.
Beste John, Fijn dat u zo tevreden bent over de verleende service. Met vriendelijke groet, Coco
tevreden, netjes geholpen en klaar terwijl u wacht
Beste Frank, Fijn dat u ons zo positief beoordeeld. Met vriendelijke groet, Coco
Eerste diagnose: kofferdeksel slot defect. Tweede diagnose: defecte smart module van kofferdekselslot. Van Mercedes verwacht men dit niet zo gauw.
Beste Wim, Hartelijk dank voor het geven van uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Wij zijn Smeets Autogroep, officieel dealer van Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens. Tot onze groep behoren de officiële dealerschappen van Mercedes-Benz personen-, bestel- en vrachtwagens, Smart, FUSO, Schmitz Cargobull-opleggers en Smeets Schadeherstel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.