
Nadat er een aankoopprijs was overeengekomen, maar nog niet schriftelijk bevestigt, is er een proefrit gepland met afronding van de aankoop. Krijg een dag van te voren een telefoontje dat de auto vanuit een andere vestiging is verkocht. Proefrit gaat niet door!
Alles top geregeld en heel goed gerepareerd. De leenauto stond klaar, geen wachttijden. Keurig op tijd gemeld dat de auto gereed was. Meegelopen naar de auto en uitleg gegeven. Kan niet beter!
Alles top geregeld en heel goed gerepareerd. De leenauto stond klaar, geen wachttijden. Keurig op tijd gemeld dat de auto gereed was. Meegelopen naar de auto en uitleg gegeven. Kan niet beter!
Alles top geregeld en heel goed gerepareerd. De leenauto stond klaar, geen wachttijden. Keurig op tijd gemeld dat de auto gereed was. Meegelopen naar de auto en uitleg gegeven. Kan niet beter!
U kent de verhalen vast wel dat een dealer, of beter gezegd de sales medewerkers, geen enkele moeite nemen om je van dienst te zijn omdat je misschien geen driedelig pak aan hebt of zij gewoonweg ”te druk” zijn om je te helpen.. Dat komt toch niet meer voor!? Nou, helaas.. Bij uw vestiging in Venlo wel! Ik was geïnteresseerd in een Mercedes Citan, neem de moeite uw showroom binnen te stappen en het eerste wat mij opvalt is dat je niet wordt begroet. Door niemand. Vervolgens loop ik geruime tijd om een witte Citan in uw showroom heen, open diverse malen deuren en herhaal dit nog maar een aantal keren om wat aandacht te trekken.. niets.. het valt mij op dat er in het zichtsveld een, voor zover ik het kan beoordelen, sales medewerker rustig op kantoor achter een computer/laptop aan het werk is welke diverse keren opkijkt, maar op geen enkele wijze aanstalten maakt om mij aan te spreken of zelfs, hetzij op afstand, maar te begroeten.. nou ben ik niet de kleinste dus ik geloof niet dat hij me over het hoofd heeft gezien. Premium merk arrogantie? Ik heb zelf enige sales ervaring en het eerste wat ik heb geleerd was dat je altijd mensen aanspreekt/begroet zodat ze opgemerkt zijn. Na een kwartier hou ik het maar voor gezien. Ik weet niet of uw bedrijf er wel eens mee te maken heeft of heeft gehad, maar als ik een mysterie shopper was geweest, dan was uw bedrijf in dit geval wel gigantisch door het ijs gezakt.. Gelukkig begrepen uw conculega’s bij een Frans merk wel hoe het werkt..
Beste Matthias, Hartelijk dank voor de genomen moeite om dit met ons te delen. Ik ga het doorspelen naar de sales verantwoordelijke. Met vriendelijke groet, Coco
Per mail gegevens aangeleverd voor een afspraak en proefrit A Mercedes herhaaldelijk zelf navraag moeten doen per mail en telefoon dan zijn de gegevens niet compleet voor een offerte dan is er vergeten contact op te nemen.Uiteindelijk dan toch gisteren een afspraak voor proefrit en offerte doornemen.Persoon waar we afspraak mee hadden werkte er sinds donderdag jl. niet meer wel een proefrit kunnen maken niemand die met ons de offerte heeft doorgenomen ,twijfel of dit wel een offerte op maat is. Wij hadden toch echt een meer professionele benadering verwacht van een bedrijf wat een A merk wilt voeren waarbij het vertrouwen van de klant zo hoog in het vaandel staat.
Beste Monique, Vervelend dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad. We nemen binnenkort even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Auto volgens afspraak om 8:30 gebracht voor een grote beurt. Leenauto zou klaar staan. Dat laatste was niet het geval. De auto was nog even weg om afgedankt te worden. Na een half uur wachten maar eens nagevraagd waar de leenauto bleef. Na wat heen en weer bellen werd mij vertelt dat de auto zo zou komen. Het bleek een EAQ te zijn waarvan de accu niet vol was en het aftanken dus een leugen was. Als de actieradius van de niet volle accu niet voldoende zou zijn kon ik eventueel zelf de accu's opladen. Of ik daar tijd voor had en waar ik naar toe moest werk mij niet gevraagd. Het zou beter geweest zijn als mij gewoon de waarheid was vertelt (leenauto vergeten). Overigens is dit niet de eerste keer dat er onwaarheden worden vertelt. Wederom een zeer slechte beurt dus van Mercedes Smeets in Venlo.
Beste Gérar, Bedankt voor het geven van uw reactie, we nemen binnenkort even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Auto moest voor een beurt naar garage. Ik kon erop wachten met een kop koffie. Daarna alles netjes uitgelegd.
Beste Bianca, Bedankt voor de mooie beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent ! Met vriendelijke groet, Coco
Bus is voor grote beurt geweest 28-9 en pak Hieronder versta ik een echte grote beurt en dat erna ook veilig gereden kan worden, wat slecht is moet dan vervangen worden. Er wordt me dan gebeld dat ruitenwisserbladen versleten zijn, en of deze vervangen kunnen worden.natuurlijk. Word dan ook vervangen. De week erna begint lekkage van koelvloeistof. Dan blijkt pomp stuk te zijn. Kan gebeuren, geen probleem . Afspraak met garage o te vervangen. Dan bellen ze mij op dat er een hele reeks mankementen zijn. Oa remblokjes en riemschijven.er is in die tijd 1300 km gereden met de bus. Als er nu na deze paar km de remblokjes en schijven ineens versleten zijn dan had deze met de app toch nooit goedgekeurd mogen zijn.
Beste Nic, Fijn dat u de tijd heeft genomen om te reageren. We nemen binnenkort even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Alles in orde Geenvenkel probleem
Beste Wiel, Fijn dat u de tijd heeft genomen om te reageren, dank daarvoor. Met vriendelijke groet, Coco
prima
Beste Ron, Bedankt voor het geven van uw positieve reactie ! Met vriendelijke groet, Coco
.
Beste Marc, Fijn dat u de tijd heeft genomen om te reageren, bedankt voor de 8 ! Met vriendelijke groet, Coco
Goed ontvangen warme ruimte aandacht voor corona regels. Goede uitleg wat er gedaan is
Beste Joop, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Coco
.
Beste Mark, Bedankt voor het geven van de positieve beoordeling ! Met vriendelijke groet, Coco
Zoals altijd goed geholpen.
Beste Dennis, Fijn dat alles weer naar tevredenheid verlopen is, bedankt voor de tien ! Met vriendelijke groet, Coco
Onderhoud netjes conform afspraak binnen de gestelde tijd klaar. Wilde uit pure interesse even kijken naar de nieuwe volledig elektrische EQ modellen, maar geen enkel type aanwezig in de showroom.
Beste Huub, Fijn dat u de tijd heeft genomen om te reageren, vervelend dat er geen EQ modellen in Venlo staan. Ik zal dit bij de afdeling verkoop neerleggen. Met vriendelijke groet, Coco
Kreeg mijn auto zoals afgesproken op tijd en schoon terug
Beste Hubiene, Bedankt voor het geven van uw positieve reactie ! Met vriendelijke groet, Coco
Periodieke beurt: vanaf de afspraak tot en met de oplevering/afhalen was alles goed en duidelijk.
Beste Kris, Hartelijk dank voor de tien ! Fijn dat alles naar tevredenheid verlopen is. Met vriendelijke groet, Coco
Een splinter nieuwe C-Klasse met giga veiligheidsstoringen, niemand neemt contact met je op! en men laat je 4 weken rondrijden zonder gepaste hulp! Contact gezocht met Heerlen, Venlo en Ittervoort. Nergens neemt met een initiatief tot een fatsoenlijke afhandeling.
Beste Bert, Bedankt voor het geven van uw reactie. Inmiddels hebben mijn collega's contact met u gehad en is de klacht in behandeling genomen. Met vriendelijke groet, Coco
Onderhoud prima, heb alleen afgesproken telefoontje gemist als auto gereed zou zijn. Had hiervoor gevraagd i.v.m. een afspraak later die middag. Gevraagde puntjes verder opgelost / na gekeken.
Beste MLM, Bedankt voor het geven van uw reactie, we gaan letten op de communicatie ! Met vriendelijke groet, Coco
Geen opmerkingen
Beste Tom, Fijn dat u zo tevreden bent, bedankt voor de mooie beoordeling ! Met vriendelijke groet, Coco
Nadat de auto niet meer kon starten, werd door de receptie alles zeer prettig geregeld. Het opsporen van het euvel is in de werkplaats grondig bekeken en heel vakkundig verholpen. Alles is in goed overleg en afgewerkt.
Beste G.C.H.C., Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en de tien ! Fijn dat alles naar tevredenheid verlopen is. Met vriendelijke groet, Coco
Service is perfect, m.n. het jonge kereltje welk om 8.00 uur de ontvangst doet en ‘s avonds de auto vrijgeeft. Zeer behulpzaam. Verkoop is de arrogantie zelf (voor de tweede keer al). Dit heeft mij doen besluiten om naar een ander merk te gaan (BMW).
Beste Geert, Fijn dat u de tijd heeft genomen om te reageren. Jammer dat u voor een ander merk gekozen heeft. Met vriendelijke groet, Coco
goed
Beste Ge, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, fijn dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Coco
Zie boven. verder moet me van het hart, dat de navigatie slecht is : soms onjuiste info, kan een adres wat al 5 jaar bestaat, niet vinden en geeft als je rotonde oprijdt, erg vreemde info( je rijdt rechtdoor, navi zegt " ga rechts af", en op de rotonde " ga de 2e rechtsaf") ook is het jammer, dat je geen gedetaillerde kaart te zien krijgt, alleen een ´overzichtskaart van de wijde omgeving( lastig in een drukke stad) Navi is nu geupdated, hopelijk is het nu beter. De rekening vond ik aan de hoge kant, voor een 1e A beurt (alleen olieverversen) €325 Mijn emailadres staat hieonder fout , het moet zijn [email protected]
Wij zijn Smeets Autogroep, officieel dealer van Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens. Tot onze groep behoren de officiële dealerschappen van Mercedes-Benz personen-, bestel- en vrachtwagens, Smart, FUSO, Schmitz Cargobull-opleggers en Smeets Schadeherstel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.