
Is nu al de 2de keer op rij dat ik ontevreden ben. Moest me auto weg brengen om 9 uur s morgen, s middag krijg ik te horen dat het de zelfde dag nog klaar zal zijn. Krijg pas om 17:00 uur een telefoontje dat het vandaag toch niet gaat lukken. Extra zitten te wachten, moest weer vervoer naar huis regelen. Had de volgende dag me auto echt nodig, gelukkig nog iets kunnen regelen. Volgende dag, werd ik maar niet gebeld dat de auto klaar was. Om 17:00 uur maar zelf gebeld, kreeg ik te horen dat die al klaar was. Auto opgehaald, me bumper zou ook gemaakt worden. Was met een schroeven weer vast gemaakt. Kom ik thuis zit me bumper alweer helemaal los. Betaal veel geld, voor 5 minuten reparatie. Ik ga een andere mercedes dealer zoeken. Service is ver te zoeken. Gr Alexander
Beste Alexander, Bedankt voor het geven van uw reactie, we nemen binnenkort even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
goed
Beste Shinan xu, Bedankt voor de reactie, we wensen u veel rijplezier toe ! Met vriendelijke groet, Coco
Sinds begin wissel zomer-winterbanden krijg je geen herinnering voor, zou de service aanmerkelijk verbeteren. De klant staat daar ws niet altijd bij stil. Zo ook wij waren met de wijkzorg-auto in mei nog op de winterbanden aan het rijden
Beste, Bedankt voor het geven van de terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Coco
Keurig ontvangen en goed geholpen, De Corona situatie is lastig maar ondanks dat heeft Jeroen er voor alles aan gedaan om de van de oplevering een mooi moment te maken. Erg tevreden.
Beste Rob, Hartelijk dank voor de positieve reactie, we wensen u veel rijplezier toe ! Met vriendelijke groet, Coco
Ik werd vriendelijke en goed geholpen
Beste Tuncay, Bedankt voor de mooie beoordeling, we wensen u veel fijne en veilige kilometers toe ! Met vriendelijke groet, Coco
Had tijdens de onderhandelingen een goed gevoel. Alles liep respectvol en integer.
Beste Chris, We wensen u veel fijne en veilige kilometers toe ! Bedankt voor de positieve reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Jeroen was vriendelijk, snel en zeer behulpzaam. Zelfs het afhalen van de auto had, ondanks het Corona virus, een klein officieel tintje. Dankjewel! Groeten, Angelo
Beste Angelo, Hartelijk dank voor de tien, we wensen u veel rijplezier toe ! Met vriendelijke groet, Coco
Zeer slecht deze keer Heb telefonisch afgesproken in goed vertrouwen dat er twee nieuwe banden geplaatst konden worden. Jullie factureren € 315,-. Bij navraag bandenleverancier voor onze bedrijfswagens kost precies dezelfde band rond € 200,- p.st. Dat is 57% duurder. Vervolgens moet ik zonder enige aankondiging contact € 850,- afrekenen. Al met al goede reden om naar alternatief voor Smeets te gaan kijken voor onze 12 bedrijfswagens....
Beste Jack, Hartelijk dank voor de reactie, we nemen binnenkort even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Netjes geholpen conform prijsopgaaf.
Beste Iwan, Fijn dat u zo tevreden bent, bedankt voor de tien ! Met vriendelijke groet, Coco
Mijn auto in de ochtend gebracht en die was op tijd volgens afspraak weer gereed En geen verassingen.
Beste Sidney, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling ! Fijn dat u zo tevreden bent over de service. Met vriendelijke groet, Coco
Vind de GLC coupe wel duur in onderhoud, elk jaar een beurt.....
Beste Jan, Fijn dat u tevreden bent over de service. Met vriendelijke groet, Coco
Goede service ben goed geholpen met de reparatie
Beste Marcel, Fijn dat u zo tevreden bent, bedankt voor de mooie beoordeling ! Met vriendelijke groet, Coco
Prima service en uitstekend geholpen. Wel zou ik de mensen geen sms sturen om aan te geven dat de auto klaar staat maar even bellen omdat niet alle berichten duidelijk door komen.
Beste Wim, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling ! Met vriendelijke groet, Coco
Apk keuring is oke. Maar de B beurt vind ik aan de dure kant. Vaklui wel sociaal en kundig
Beste PLM, Fijn dat u de tijd genomen heeft om te reageren, bedankt daarvoor. Met vriendelijke groet, Coco
je word altijd goed ontvangen en alles word netjes en duidelijk uitgelegd. ben tevreden over hoe dit gebeurt in Venlo. enige minpunt, het vaak moeten vervangen van de schijfremmen, iedere 60km vind ik echt extreem, en prijzig.
Beste Mark, Hartelijk dank voor het geven van uw reactie. Met vriendelijke groet, Coco
Wel apart vanwege corona gerelateerde maatregelen. Maar voor de rest prima en juist ondanks de crisis goede service ervaren.
Beste R, Bedankt voor de mooie beoordeling, we wensen u veel rijplezier toe ! Met vriendelijke groet, Coco
Snel, flexibel en afspraken die nagekomen worden!
Beste Ad, Bedankt voor de tien, we wensen u veel fijne en veilige kilometers toe ! Met vriendelijke groet, Coco
De auto was gemaakt, echter tijdens de eerste rit was het euvel weer terug.
Beste Rob, Bedankt voor het geven van uw reactie, we nemen binnenkort even contact met u op. Met vriendelijke groet, Coco
Ruit vervangen maar men bleek de verkeerde ruit ontvangen te hebben. Keurig over gebeld en met mij overlegd wat te doen. Ik wilde de zelfde voorruit hebben en die hebben ze dezelfde dag nog geregeld.
Beste Ronald, Fijn dat alles naar wens verlopen is, bedankt voor de mooie beoordeling ! Met vriendelijke groet, Coco
vriendelijk en correct en een zeer goede service
Beste Paul, Bedankt voor de tien, fijn dat u zo tevreden bent ! Met vriendelijke groet, Coco
Mijn auto kon snel ingepland worden ivm een onderhoudsbeurt en een rap naderende APK-datum; een leenfiets werd 's morgens nog even snel geregeld en op het einde van de dag kon ik mijn auto gewassen (van binnen en van buiten) weer afhalen.
Beste Ron, Fijn dat u zo tevreden bent over de service, bedankt voor de mooie beoordeling ! Met vriendelijke groet, Coco
👍👍
Beste, Bedankt voor de tien en de duimpjes ! Met vriendelijke groet, Coco
Ik heb Smeets Venlo prettig en als persoonlijk ervaren waarbij altijd ik altijd correct werd aangesproken. Zelfs opties naderhand werden naadloos in de bestelling meegenomen. De auto werd correct afgeleverd, zeer op tijd, en met in acht neming van de corona maatregelen. De YouTube instructie filmpjes waren en zijn een welkome aanvulling en een prettig alternatief (vanwege de corona maatregelen was het niet mogelijk om alle opties te doorlopen). Sven Hendrix heeft me zeer goed geholpen alsmede het team rondom hem. Jeroen Janssen heeft mij op het laatste moment kunnen helpen met het vinden van een passende verzekering, super! Tot slot, waarom ik echt de mercedes EQC bij Smeets Venlo heb gekocht was niet meteen de juiste prijs maar veel meer de persoonlijke 'touch'. De 'zachte' aspecten gaven de doorslag.
Beste Patrick, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling, we wensen u veel fijne en veilige kilometers toe ! Met vriendelijke groet, Coco
De camper met 23.400 km op de teller heeft de 1e beurt gehad. IK heb moeten aangeven dat de olie v/d autom. versnellingsbak niet ververst hoefde te worden. Deze inbreng had ik van jullie verwacht, dat gebeurt bij transportwagens ook pas na 40 - 60 k km. Verder helemaal tevreden.
Beste Jan, Hartelijk dank voor het geven van uw reactie ! Met vriendelijke groet, Coco
Wat ik persoonlijk fijn vond: dat je een leenauto gratis mee krijgt om naar huis te rijden.
Beste Pierre, Bedankt voor de positieve reactie ! Met vriendelijke groet, Coco
Wij zijn Smeets Autogroep, officieel dealer van Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens. Tot onze groep behoren de officiële dealerschappen van Mercedes-Benz personen-, bestel- en vrachtwagens, Smart, FUSO, Schmitz Cargobull-opleggers en Smeets Schadeherstel.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.