Filters

1

Slecht geïnformeerd

Is nu al de 2de keer op rij dat ik ontevreden ben. Moest me auto weg brengen om 9 uur s morgen, s middag krijg ik te horen dat het de zelfde dag nog klaar zal zijn. Krijg pas om 17:00 uur een telefoontje dat het vandaag toch niet gaat lukken. Extra zitten te wachten, moest weer vervoer naar huis regelen. Had de volgende dag me auto echt nodig, gelukkig nog iets kunnen regelen. Volgende dag, werd ik maar niet gebeld dat de auto klaar was. Om 17:00 uur maar zelf gebeld, kreeg ik te horen dat die al klaar was. Auto opgehaald, me bumper zou ook gemaakt worden. Was met een schroeven weer vast gemaakt. Kom ik thuis zit me bumper alweer helemaal los. Betaal veel geld, voor 5 minuten reparatie. Ik ga een andere mercedes dealer zoeken. Service is ver te zoeken. Gr Alexander

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

vriendelijk

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
7

Had melding verwacht

Sinds begin wissel zomer-winterbanden krijg je geen herinnering voor, zou de service aanmerkelijk verbeteren. De klant staat daar ws niet altijd bij stil. Zo ook wij waren met de wijkzorg-auto in mei nog op de winterbanden aan het rijden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

Goede service en goed geholpen door Jeroen.

Keurig ontvangen en goed geholpen, De Corona situatie is lastig maar ondanks dat heeft Jeroen er voor alles aan gedaan om de van de oplevering een mooi moment te maken. Erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

Goede service geleverd

Ik werd vriendelijke en goed geholpen

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

Keurig, chique en toch toegankelijk.

Had tijdens de onderhandelingen een goed gevoel. Alles liep respectvol en integer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Geweldige ervaring

Jeroen was vriendelijk, snel en zeer behulpzaam. Zelfs het afhalen van de auto had, ondanks het Corona virus, een klein officieel tintje. Dankjewel! Groeten, Angelo

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
1

Zeer slecht deze keer

Zeer slecht deze keer Heb telefonisch afgesproken in goed vertrouwen dat er twee nieuwe banden geplaatst konden worden. Jullie factureren € 315,-. Bij navraag bandenleverancier voor onze bedrijfswagens kost precies dezelfde band rond € 200,- p.st. Dat is 57% duurder. Vervolgens moet ik zonder enige aankondiging contact € 850,- afrekenen. Al met al goede reden om naar alternatief voor Smeets te gaan kijken voor onze 12 bedrijfswagens....

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Prettig geholpen

Netjes geholpen conform prijsopgaaf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Goede afspraak en geen verassingen.

Mijn auto in de ochtend gebracht en die was op tijd volgens afspraak weer gereed En geen verassingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

Goede service

Vind de GLC coupe wel duur in onderhoud, elk jaar een beurt.....

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
7

Tevreden en goed geholpen

Goede service ben goed geholpen met de reparatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

Uitstekend

Prima service en uitstekend geholpen. Wel zou ik de mensen geen sms sturen om aan te geven dat de auto klaar staat maar even bellen omdat niet alle berichten duidelijk door komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
6

Vakkundig maar duur

Apk keuring is oke. Maar de B beurt vind ik aan de dure kant. Vaklui wel sociaal en kundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

gewoon zoals verwacht tevreden

je word altijd goed ontvangen en alles word netjes en duidelijk uitgelegd. ben tevreden over hoe dit gebeurt in Venlo. enige minpunt, het vaak moeten vervangen van de schijfremmen, iedere 60km vind ik echt extreem, en prijzig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Goed

Wel apart vanwege corona gerelateerde maatregelen. Maar voor de rest prima en juist ondanks de crisis goede service ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Gewoon service zoals het hoort

Snel, flexibel en afspraken die nagekomen worden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
6

Auto niet correct gemaakt

De auto was gemaakt, echter tijdens de eerste rit was het euvel weer terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
9

Boven verwachting toch op tijd auto klaar

Ruit vervangen maar men bleek de verkeerde ruit ontvangen te hebben. Keurig over gebeld en met mij overlegd wat te doen. Ik wilde de zelfde voorruit hebben en die hebben ze dezelfde dag nog geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
10

geweldig

vriendelijk en correct en een zeer goede service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Fantastische service!

Mijn auto kon snel ingepland worden ivm een onderhoudsbeurt en een rap naderende APK-datum; een leenfiets werd 's morgens nog even snel geregeld en op het einde van de dag kon ik mijn auto gewassen (van binnen en van buiten) weer afhalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

👍

👍👍

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
10

Prettige persoonlijke omgang.

Ik heb Smeets Venlo prettig en als persoonlijk ervaren waarbij altijd ik altijd correct werd aangesproken. Zelfs opties naderhand werden naadloos in de bestelling meegenomen. De auto werd correct afgeleverd, zeer op tijd, en met in acht neming van de corona maatregelen. De YouTube instructie filmpjes waren en zijn een welkome aanvulling en een prettig alternatief (vanwege de corona maatregelen was het niet mogelijk om alle opties te doorlopen). Sven Hendrix heeft me zeer goed geholpen alsmede het team rondom hem. Jeroen Janssen heeft mij op het laatste moment kunnen helpen met het vinden van een passende verzekering, super! Tot slot, waarom ik echt de mercedes EQC bij Smeets Venlo heb gekocht was niet meteen de juiste prijs maar veel meer de persoonlijke 'touch'. De 'zachte' aspecten gaven de doorslag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
8

Alles naar wens uitgevoerd.

De camper met 23.400 km op de teller heeft de 1e beurt gehad. IK heb moeten aangeven dat de olie v/d autom. versnellingsbak niet ververst hoefde te worden. Deze inbreng had ik van jullie verwacht, dat gebeurt bij transportwagens ook pas na 40 - 60 k km. Verder helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
9

Ben correct keurig en netjes behandeld.

Wat ik persoonlijk fijn vond: dat je een leenauto gratis mee krijgt om naar huis te rijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit

Over Smeets Autogroep

Wij zijn Smeets Autogroep, officieel dealer van Mercedes-Benz personen- en bedrijfswagens. Tot onze groep behoren de officiële dealerschappen van Mercedes-Benz personen-, bestel- en vrachtwagens, Smart, FUSO, Schmitz Cargobull-opleggers en Smeets Schadeherstel.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.