Deskundige diagnose

Na een positief kort gesprek met een van uw deskundige medewerkers werd er meteen de diagnose en de klacht vastgesteld van mijn auto, wat het mankement was, stond er direct een huurauto klaar, Waar we erg positief over waren, na 1,5 dag was mijn auto klaar en was mijn auto netjes opgeleverd en ook meteen de banden spanning, de klachten zijn opgelost en de auto rijd weer als gegoten, dit was onze eerste ervaring bij ASV Eindhoven, en heb ook meteen aangegeven dat mijn auto voortaan in de toekomst bij ASV Eindhoven in onderhoud zal blijven Kortom wij zijn heel tevreden over jullie organisatie en de TOP service!

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Prima service voor acceptabele prijs

Mijn Mercedes cabrio voor reguliere A beurt gebracht. Netjes ontvangen en auto geïnspecteerd. Ik kon wachten en in de wachtruimte nog even werken. Prima geregeld. Na 20 min kwam de medewerker mij vertellen wat de bevindingen waren en dat de kosten 510 euro zouden zijn. Fijn om even op de hoogte te zijn. Bij de afhandeling waren er geen extra's ontdekt en de afgesproken prijs afgerekend.

Slechte service

Ik rijd vanaf 2021 een Mercedes Benz CLA250 welke in onderhoud is bij ASV in Eindhoven. Bij 30000 km vertoonde mijn auto raar gedrag en leek hij maar op drie cilinders te lopen. Mijn auto werd door een autosleepbedrijf afgesleept daar dit niet gerepareerd kon worden langs de weg. Deze werd ter reparatie aangeboden bij ASV de volgende dag werd ik gebeld door een medewerker dat er met mijn auto diesel was getankt in plaats van benzine en dat dit de oorzaak van het probleem was. Achteraf bleek toen ik kon aantonen dat ik enkel benzine had getankt bleek er een fabrieksfout in de cilinderkop te zitten en deze hebben ze vervangen. Een aantal weken geleden heb ik een afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt in de afspraak heb ik aangegeven dat er een deur schakelaar vervangen dient te worden en dat ik een ster in de vooruit heb die gerepareerd moest worden. Nadat ik in avond de auto heb opgehaald was was de schakelaar niet gemonteerd daar deze niet op voorraad was en hier zou ik later over gebeld worden. Ook de ster bleek niet gerepareerd. Toen ik vorige week belde en aangaf dat ik niet meer gebeld ben over de schakelaar werd dit afgewimpeld en op mijn vraag over de ster in de voorruit werd mij verteld dat dit gewoon uitgevoerd was en wat ik nog in de ruit zag was vuil wat in de ster was gekomen. Echter bleek vandaag dat dit dus niet het geval is en is de ster alsnog gereviseerd. Ik vind het ronduit belachelijk dat men niet van de eerste leugen is gebarsten. Aan de telefoon als men überhaupt bereikbaar is en/of terug belt. Eerst bellen ze en word je beschuldigd van verkeerde brandstof tanken en vervolgens zitten ze gewoon tegen je te liegen aan de telefoon. Kortom voor zo een dure merk is ben ik werkelijk sprakeloos over hoe men hier met klanten omgaat.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

prima, direct geholpen en goed afgehandeld

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Super geholpen in de werkplaats

Goeie service en auto gerepareerd en netjes gewassen! Goede ervaring en ik beveel ASV graag aan voor anderen die een heel erg goed merk willen rijden, met een super werkplaats!

Prima geregeld

vriendelijke ontvangst, vervangende auto stond klaar en auto op tijd weer klaar volgens afspraak.

Premium ontvangst.

De deur gaat automatisch open als je toekomt. Professionele ontvangst, iedereen vriendelijk. Lekkere koffie. Je krijgt vooraf kosten overzicht en komt vragen of je ermee akkoord gaat alvorens de werken uit te voeren. Wel even opletten dat ze je niet doen betalen voor een ASV sticker en nummerplaathouder.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Tijdje terug mijn A klasse gebracht voor 1 kleine beurt. Fijne mensen die er werken top service en een goede communicatie.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Vriendelijk en goed geholpen bij ASV.

Goede klant ervaring!

Fantastische service

Ik ben zeer tevreden over de service en vakkundigheid binnen deze organisatie.

goede en snelle service!

prettig

Goed geholpen, Vriendelijke medewerk(st)ers

Goed geholpen. Omdat onderdelen uit het buitenland moesten komen duurde het wat langer voordat de reparatie kon plaatsvinden. Netjes op hoogte gehouden. Communicatie verliep prettig en vlot. Zeer tevreden over de reparatie aan de wagen

Niet best

3 mnd geleden mijn linker achter ( zakte alleen linksachter in. Rechtse gecontroleerd en was okay. Vorige week de rechter achter moeten vervangen ( beide kanten zakten in) Gisteren ( op 250 km van Veghel) wederom defecte vering. Beide kanten zakten in. Net als vorige week overigens. Bij Mercedes Jabbeke ( België)was al snel de conclusie: defect in compressor. Wordt vandaag hersteld/ vervangen. Dit had men bij ASV ook moeten zien!!

Overall Good

The experience was good, also would be helpfull if I get to know a bit more about offers provided by ASV, example related to exchange offer for my car, winter tyre etc.

Super geholpen

Net voor een trip naar Spanje kwamen wij er achter dat het subframe vervangen moet worden ivm roestvorming (garantie Mercedes Duitsland )contact gezocht via Jeroen van noort en Johnnie Relou van de werkplaats alles is hersteld nog voor de vakantie zo dat wij weer veilig op weg konden super meegedacht ! Ik heb voor heel de werkplaats Bossche bollen meegenomen Dankjewel ASV Eindhoven

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Receptie laat je altijd welkom voelen. Garage zorgt voor goede oplossing

Receptie laat je altijd welkom voelen kop koffie staat altijd kleer. Bij bellen kennen ze je naam. Garage zorgt voor goede oplossing, voel me netjes behandeld

Gewoon goed

Auto voor grote beurt. Netjes op de hoogte gebracht van werkzaamheden en kosten. Auto mooi op tijd klaar en netjes gewassen afgeleverd.

Uitstekende service altijd weer

Je wordt altijd heel correct benaderd en geholpen , als je moet wachten wordt er telkens koffie of thee aangeboden, indien gewenst

Prettige ervaring

Zeer fijne service. Duidelijke en prettige communicatie! Tijdens het onderhoud heb ik gebruikgemaakt van een leenauto. Aanrader!

goede service

uitleg voor onderhoud m.bt. werkzaamheden was heel helder. feedback van onderhoud heel goed.

Goed!

Service zoals gewend. Meedenken en geen onnodige onderdelen vervangen. Auto altijd netjes uitgezogen en gewassen terug. Top service zoals altijd.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Veghel

Hele goede service. Vooral communicatie verloopt erg soepel. Onder coulance is complete subframe vervangen. Daar ben ik enorm mee geholpen. Super! Wel jammer dat ik dan een factuur krijg van twee boutjes en een klemmetje omdat die dan niet onder de coulance regeling zou vallen. Ik snap het, doe niet moeilijk over die paar tientjes maar wel jammer. Ze hebben daar overigens wel netjes over gebeld.

Wat een perfecte service

Van A tot Z goed geregeld. Opvallend de intensieve communicatie met de klant. Hierdoor kom je niet voor onnodige "verrassingen" te staan.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Uitstekend service van hoge kwaliteit

soepel en correct

duidelijke communicatie, deze keer werd ik enkel gebeld met de totale kosten.' een kleine beurt met bak spoelen.

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven