Ik ben altijd zeer tevreden over de service bij ASV Veghel. Vriendelijk personeel, denken altijd mee en terwijl je wacht komt er regelmatig iemand langs om te vragen of je koffie wil.

Perfect.

Hartelijk ontvangen,prima service . Auto weer brandschoon, wat wil je nog meer.

Jij en je auto zijn belangrijk

Zeer prettig verwelkomt, goed geholpen en alles conform afspraak. Een klein minpuntje was dat het spul om de airco schoon te maken en vervrissen niet meer op voorraad was en niet uitgevoerd kon worden. Volgende beurt gewoon weer lekker bij ASV Veghel.

Fijne service

Ik zoals gewoonlijk fijn geholpen.

• Prijs/Kwaliteit

Goede ontvangst met uiterters vriendelijk personeel met kennis van zaken

Mijn auto was voor een grote onderhoudsbeurt bij ASV in Eindhoven. Het onderhoud is uitgevoerd en desbetreffende medewerker heeft met mij de uitgevoerde taken aan de auto m.b.t. onderhoud doorgenomen Bijkomstigheid is dat de auto is gewassen en uitgezogen, dit waardeer ik zeer, extra service top

Matig

Een reparatie naar aanleiding van een Mercedes terugroep actie is niet uitgevoerd. Een nieuwe afspraak is noodzakelijk om de reparatie alsnog uit te voeren. Zo ben ik de auto een tweede dag kwijt. In een vage uitleg werd mij verteld dat de oorspronkelijk aanwezige parkeer assistent was uitgeschakeld vanwege een wetswijziging. Die vermeende wetswijziging is niet te vinden en navraag bij Mercedes in Duitsland leert dat aldaar niets bekend is over de z.g. wetswijziging. Ondertussen ben ik wel de betaalde functionaliteit kwijt.

Goede Service

Geen omschrijving

• Prijs/Kwaliteit

Op elk gebied uitstekend, inschatting van de tijdsduur van de onderhoudsbeurt zou mooi zijn.

Ongeïnteresseerd en niet serieus genomen

Wij kwamen in eerste instantie voor een occasion van een jaar oud(goed geholpen)door verwezen naar de nieuwe auto's kregen een verkoper waar niks bij kon dat was de prijs en anders niets maar die wel de hele tijd op zijn horloge zat te kijken wanneer hij naar huis kon wat mij behoorlijk begon te irriteren hij zou wel een folder door sturen wiat ie tot op heden nog moet doen maar jullie hoeven niks meer te sturen heb de auto ergens anders gekocht waar wel te onderhandelen viel

Uitstekend !!

Er wordt gevraagd om deze enquête in te vullen zodat jullie weten waar er verbeterpunten zijn ?? Daar kan ik heel duidelijk in zijn….. er zijn geen verbeterpunten. Alles is uitstekend. !! Van de telefoon tot ontvangst tot reparatie. Nogmaals bedankt voor de zeer goede service !!!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Geweldige service vanaf het mom afspraak maken, uitvoeren en weer afronden van de onderhoudsopdracht

Geweldige service End to End (E2E) vanaf het maken van een service afspraak, het daadwerkelijk uitvoeren en weer afronden van de onderhoudsopdracht.

Helemaal goed, zoals gewend van ASV

Pico bello.

top

perfect

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Prima geregeld

Alles in één keer goed.

Alleen nog geen rekening gehad

Uitstekend en bijzonder tevreden over de uitvoering van het onderhoud

Afspraken van te voren gemaakt ook over extra punten zoals banden. Deze zijn keurig gepland en uitgevoerd.

Zeer goede service, auto ook netjes gewassen

Fijne garage

Fijne garage, goede ontvangst en deskundige mensen die op de juiste plaats zitten en werken.

Goede service, flexibel

Vooral de fleibiliteit bij het ophalen en brengen van de auto is geweldig

Perfecte behandeling

Altijd perfect en klantgericht geholpen worden

• Prijs/Kwaliteit

As always, perfect service.

AS always, perfect service. It is always nice to visit with Willem.

Service om te huilen maar wel de hoofdprijs betalen

Voor de mensen die nog wel naar asv gaan let vooral op dat je niet betaald voor werkzaamheden dit geld vooral voor brandstof systeem \ airco gereinigd. Dit kost je al gouw 70 euro. Mijn vertrouwen in deze zaak is weg.

Perfecte service

Auto thuis opgehaald; service uitgevoerd en de auto keurig weer thuis afgeleverd.

Service met 5 sterren

Top dat de auto netjes wordt opgehaald en teruggebracht door een representatieve chauffeur. Top dat de auto gewassen wordt. Kortom ik wordt volledig ontzorgd!

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven