Servicebeurt correct uitgevoerd. elektrische leenfiets stond klaar. Personeel adequaat en vriendelijk.

Erg fijn

Meteen weten waar je aan toe bent

• Deskundigheid N.v.t.

een goed georganiseerd bedrijf

Gewoon een goed bedrijf!

Een jaar geleden mijn Mercedes B200 (occasion) gekocht in Veghel bij Jeroen van Noort. Een fijne man die zijn vak verstaat en ons zeer goed heeft geholpen. En was er een kleinigheidje, werd dat meteen keurig opgelost. nog geen moment spijt van gehad!

Vakmanschap, is Meesterschap!

Een jaar geleden mijn B200 (occasion) in Veghel gekocht via verkoper Jeroen Noort. Goed en eerlijk advies, niks mis mee. Met Willem-Jan ten Tije een man die zijn vak verstaat... heb ik meerdere malen te doen gehad voor wat kleinigheidjes en dat is een man naar mijn hart. Geen flauwekul, maar oplossen en daar hou ik van. Gewoon een goed bedrijf, nog geen moment spijt van gehad.

redelijk tevreden.

Ben wel redelijk tevreden , maar op 1 ding zeer ontevreden , heb pas 2 weken geleden het batterijtje vervangen van de afstandsbediening(zelf gedaan)2 minuten werk , nu heeft ASV het gedaan , Kosten € 26,32 , dit vind ik schandalig , voor een batterijtje CR 2032 dat een paar kwartjes kost , reken dan het batterijtje , en het inzetten ( 2 minuten werk)als service, nee valt mij dik tegen.

• Deskundigheid N.v.t.

Welkome verrassing

Kwam aanrijden in een soort sluis, daar uitstappend stond meteen een adviseur klaar, om alles door te spreken. Goede snelle service!

• Prijs/Kwaliteit

Zeer klant vriendelijk en wordt netjes op de hoogte gehouden. Aflevering altijd zeer netjes.

super

de auto kan opgehaald worden door een vriendelijke man, wanneer ik dat wil. De tel. afspraak is altijd vriendelijk en correct.

Top Autos

Top Team bin immer gerne da

zeer slechte service

Helaas deze keer zeer slecht behandeld bij ASV Eindhoven. Vooraf geen prijsopgave ontvangen van de grote onderhoudsbeurt. Wel veel extra handelingen uitgevoerd zonder mijn toestemming...dus een hele hoge rekening. Ik moests zelf betalen voor de APK terwijl dit onderdeel uitmaakt van de grote onderhoudsbeurt. De auto heeft ook krassen na het wassen. Je kunt klagen....maar geen respons. Jammer.....maar gelukkig zijn er ook garages die wel service verlenen en eerlijk factureren.

Perfect geregeld.

Uitstekende ervaring met de nieuwe manier van je leaseauto afleveren voor een beurt. In principe is er contractueel bepaald dat wij gebruik kunnen maken van de haal- en brengservice. Doch wegens corona was dit qua onderbezetting niet mogelijk en het verzoek was de auto om 08:00 uur bij ASV Eindhoven af te leveren. Als tegenprestatie stond er op de dag van aflevering keurig een Smartje te wachten en omstreeks 11:00 uur belden ze vanuit de werkplaats dat de wagen klaar was. Smartje via de VIP route binnen gereden en de sleutels werden uitgewisseld. Klaar! Chapeau ASV!

Nette communicatie

Grotere kosten posten dan verwacht, maar netjes op de hoogte gesteld. Opties om kosten beperkt te houden besproken en naar afspraak uitgevoerd.

Heel tevreden

ASV is een super bedrijf. Vrijwel altijd wijzen alle neuzen in dezelfde richting. Goede Customer Experience.

Klantgerichte en vakkundige service

Ook deze keer is mijn auto weer vakkundig onderhouden bij ASV. Zowel bij het maken van de afspraak als bij aankomst bij de garage kreeg ik inzicht in de werkzaamheden, die verricht gaan worden. Verder is het plezierig dat je tijdens de onderhoudsbeurt een plek heb waar je kunt wachten, telewerken, en ook nog regelmatig wordt voorzien van een kopje koffie of thee.

Duidelijk communicatie vooraf met reminder. Ontvangst is prima geregeld.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

het was wederom thuis komen.

zeer prettige omgeving met gastvrij personeel en professionele monteurs.

• Prijs/Kwaliteit

Het was prima en een fijne service

• Prijs/Kwaliteit

correct, snel en afspraken nagekomen.

gewoon goed

Zoals hierboven staat: uitstekend

Goed ontvangst

Ontvangst en afhandeling zijn goed.

heel goed

Snel netjes en deskundig