Bij ontvangst en ophalen correct te woord gestaan en bij extra werkzaamheden vooraf hierover volledig geinformeerd. Alles naar volle tevredenheid uitgevoerd en afgehandeld.

ASV komt zijn afspraken prima na, kan niet beter, alleen jammer dat mijn auto zijn periodieke is misgelopen.

zeer goed

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Sinds de aanschaf van mijn laatste auto kom ik zelden in de garage. Naast een goede service: Een medewerker op weg naar zijn werk komt mijn auto voor onderhoud thuis ophalen en weer afleveren. TOP.

Inmiddels heb ik meerdere ervaringen met ASV gehad en het blijft gewoon een genot om te merken hoe oprechte klant-gerichtheid in de praktijk wordt uitgevoerd.

Goede persoonlijke service, kopje koffie aan iedere bezoeker/klant aanbieden verhoogt de service nog verder.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede, vriendelijke service. Nadat er een (tijdelijke) storingsmelding op display van de Smart verscheen heb ik ASV bezocht voor analyse. Sonde van katalysator leek niet goed, was niet op voorraad. De kosten zouden zo\'n €265,- bedragen terwijl de garantietermijn net 3 weken verstreken was. Uiteindelijk heeft ASV besloten de kosten voor de vervanging voor haar rekening te nemen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Deze keer ging het om de wissel van de winter banden + velgen naar de zomerse set. Ik moest meer dan een maand wachten tot dat de spullen binnen waren. Dat ervaar als een min puntje in de, overigens, zeer goede service.

• Deskundigheid N.v.t.

Na problemen met opladen van de accu van E.D. smart, is de auto getest, doorgemeten en uitgelezen. Hieruit bleek dat de oplaad stand op halve kracht stond [ i.p.v. 16 op 8 ampère], waardoor de oplaadtijd 2 x zo lang duurde, dit is nu opgelost. Verder lijkt de auto nu ook verder te kunnen rijden, althans de boordcomputer geeft dit nu wel aan. Ook is de auto geheel gewassen, toppie.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Om een afspraak te maken was telefonisch heel moeilijk. Iedereen was druk bezet. Zou terug gebeld worden maar dat is tot 2 keer toe niet gebeurd. De derde keer dat ik belde uiteindelijk een afspraak kunnen maken. Auto zou ook gewassen worden maar door de drukte is dit niet gebeurd en ook niet verteld. Ik moest er om vragen. Misschien moeten de managers minder vaste instructies geven en het personeel meer eigen verantwoording nemen (krijgen) Voorkom dat het niet te log wordt

Prima geholpen

Hugo van der Goeslaan 49