Alles naar wens

Alles naar wens

onderhoud volgens plan uitgevoerd

auto gebracht en volgens afspraak later weer opgehaald, onderhoud is uitgevoerd, netjes schoongemaakt, prima

De snelheid van wegbrengen en ophalen is fijn.

• Prijs/Kwaliteit

Nog nooit beter service gehad al die jaren

Grote reparatie wagen vooraf prijsopgave , en dit is ook eind bedrag. Heel netjes

• Prijs/Kwaliteit

Perfecte service, vriendelijk personeel en zeer professionele wijze van “afhandelen onderhoudsafspraak ( drive in, werkt perfekt)

• Prijs/Kwaliteit

Alles liep op rolletjes. Vanaf het moment van het maken van de afspraak, het onderhoud en (na het wassen van de auto) het afleveren. Erg klantvriendelijk. Het was ook erg prettig om vooraf een correcte offerte voor het onderhoud te ontvangen.

Service is prima, je wordt snel en vriendelijk geholpen. Medewerkers zijn erg behulpzaam. Auto is altijd netjes gewassen en van binnen gestofzuigd bij ophalen :)

Helaas slecht, verkeerde diagnose gesteld en beloftes niet nagekomen.

Het gezicht van ASV was in mij geval ******. Gedurende mijn vakantie kreeg ik onverwachts een motor storing lampje te zien. Direct na dichtstbijzijnde mercedes dealer gereden en daar verkeerde diagnose gesteld (verkeerde sensor) en de error code gewist zonder oplossing of registratie van de issue. Vervolgens beloofd de diagnose kosten terug te betalen na maanden van negeren van emails en telefoontjes; wacht er nog steeds op sinds september vorig jaar. Prioriteit ligt bij verkoop en niet bij onderhoud helaas.

Goed en deskundig geholpen

Goed en deskundig geholpen en schone auto retour.

• Prijs/Kwaliteit

Prima en zeer goed geholpen en vriendelijk

Prima geregeld

Van te voren goed geïnformeerd over wanneer je welkom bent en waar je moet zijn . Een acht en geen negen vanwege het lange wachttijd tussen de afspraak maken en het tijdstip van de daadwerkelijke afspraak

• Prijs/Kwaliteit

Activiteiten aan de auto prima uitgevoerd en in de afgesproken tijd.

Zie hierboven.

• Prijs/Kwaliteit

Professionele hulp en sneller klaar dan verwacht

Beter en sneller dan verwacht

Super service!

Vorige week 2 auto's bij ASV Veghel gebracht: Mijn A klasse voor onderhoud A. Natuurlijk niet een heel bijzondere beurt, maar werd heel netjes geholpen. Auto was snel klaar en bovendien ook nog eens gewassen. Een dag later de SLK van mijn man voor APK keuring en een beurt. We hadden al aangegeven dat de ventilators niet meer goed werkten. Dat bleken (na snelle analyse) de kachelmotor en weerstand te zijn. We werden heel netjes op de hoogte gehouden en vooraf werden alle kosten met ons overlegd. Zelfs hebben ze de oorzaak van het kapot gaan van de kachelmotor achterhaald en opgelost. De auto was wel een dag later klaar, maar dat kwam omdat ze de kachelmotor moesten bestellen. Uiteindelijk een duur geintje, maar daar kan ASV ook niets aan doen. Dat heb je nou eenmaal met een oudere auto.

Netjes behandeld zoals het bij ieder auto merk/garage zou moeten zijn aleen jammer dat het merk Mercedes in de F1 z'n slechte verliezer is dus mijn AMG wordt verkocht want wil niet meer met het merk verbonden zijn

gewoon goed

Lekker vlot geholpen en op tijd weer weg Bedankt

duidelijke regels , goede service ,

Service van a tot z

Prima verzorgd. Zelfs de auto gepoetst met enkel een bandenwissel

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Erg tevreden!

Erg tevreden!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Netjes uitgevoerd conform afspraak

Alles weer netjes deskundig en goed uitgevoerd. Geen bijverkoop zoals gewenst en weer schoon gewassen opgeleverd.

Super service!

Het contact is altijd heel prettig, professioneel en zeer bekwaam. Echte “ster” service. Ga zo door!

Auto was op tijd klaar.

De afspraken zijn nagekomen. En ik ben van de kosten tijdens de reparatie, telefonische op de hoogte gehouden.

Vriendelijk meedelend service met een smile

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven