Alles verliep uitermate professioneel en soepel

Ik ben heel erg tevreden over het hele proces rondom deze reparatie.

• Prijs/Kwaliteit

Fijne service, vriendelijke medewerkers!

• Prijs/Kwaliteit

Top van afspraak tot en met aflevering weer goed geregeld

Tevreden

Ben vooral tevreden over Johnnie die met mij de afspraak voor de bandenwissel heeft ingepland en mij heeft geadviseerd over mijn winterbanden. Ook erg tevreden over de lieve gastvrouw. Een minnetje was dat ik heel lang heb moeten wachten eer de auto klaar was. Plusje: fijn dat ze de auto nog door de wasstraat gereden hebben.

• Prijs/Kwaliteit

Alles op tijd, uitstekende service, prima contact en overleg. Zoals gewoonlijk!

Een afspraak maken bij ASV loopt van begin tot eind altijd perfect. Onverwachte reparaties worden vooraf duidelijk doorgesproken, perfecte service, vriendelijke en deskundige mensen.

A klasse

3x moeten bellen om een afspraak te kunnen maken planner had het druk, volgend jaar bel ik 1x en wacht ik af:). Daarbuiten alles top geregeld.

Goede service!

Goede service en erg goed geholpen!

prima afspraak gemaakt en nagekomen

nvt

Professioneel

Goede duidelijke terugkoppeling, correcte weergave van de voortgang.

Nette auto afgeleverd

Beurt prima uitgevoerd incl snelle diagnose bonkig geluid (banden)

Snelle en betrouwbare service.

Snelle en betrouwbare service, tevens volledige nakoming afspraken en goede informatievoorziening. En dit tegen vastgestelde concurrerende prijzen.

Erg goede service

Erg goede service. wel jammer ASV de zomer-winterbanden wissel en vice-versa niet meer doet.

Betrouwbaar, zeer efficiënt, professionel

Asv is voor mij zo betrouwbaar zoals ik dat al jaren heb mee mogen maken. Toch heb ik één tip, blijf persoonlijk , al jarenlang samen met mijn man klant van ASV, ik had de laatste keer niet het gevoel dat men me kende. Onpersoonlijk kontakt!! Jammer, tip Is dus blijf persoonlijk en waardeer een jarenlange relatie!

• Prijs/Kwaliteit

jammer dat ik 2 dagen later moest terugkomen omdat het probleem niet goed was opgelost

Bandenwissel is prima verlopen het andere probleem niet in een keer. Wel klasse dat Mercedes later aangaf dat ze het zelf niet goed hadden gedaan. Moest er wel 2 keer voor terugkomen.

tegenvaller deze keer

Ik heb ivm drukte een dikke maand van te voren een b beurt afspraak gemaakt .Moest de auto om 8.00 brengen omdat er een terugroep actie op zat waar 3 uur werk voor stond. Om 17.00 zou de auto klaar zijn, een klein uurtje gewacht en na de vraag of er al iets bekend was bleek hij al even klaar te staan. Ik nog diverse vragen over het lang vooraf gemelde accu probleem maar de monteur was al weg. Ook kreeg ik te horen dat de terugroep actie niet gebeurd was en er een nieuwe afspraak voor gemaakt moest worden, "ik zou er over gebeld worden". Netjes de volgende dag tot 17.00 gewacht toch zelf maar even gebeld met antwoord u word zo terug gebeld ! De dag daarna idem dito met een notitie mail van de balie medewerkster en tot nog toe niets meer gehoord !! Ik kom al lang bij ASV maar dit doet geen goed.

Deze keer minder

De onderstaande sterren vul ik in naar eerdere ervaring! Als je een afspraak maakt en je vraagt, hoeveel tijd het in beslag gaat nemen, maak je als ondernemer een planning hier omheen. De tijdsplanning zou vier a vijf uur zijn, uiteindelijk werd dit negen uur. Als je je auto om half negen brengt en de verwachting is vier a vijf uur dan is de verwachting ook dat je in de middag weer mobiel bent. Helaas de auto die dag niet meer op kunnen halen door het late tijdstip en de taxi naar huis moeten nemen en vervolgens de volgende taxi moeten nemen om de auto weer op te halen.. helaas geen beste service deze keer!

Niet best

Ik bezoek de vestiging zonder afspraak nadat in mijn display de tekst verscheen dat er iets met mijn accu is. Ik word redelijk snel geholpen, wordt ook gevraagd of ik een kop koffie wil zodat men even de gelegenheid heeft om naar de melding te kijken. Na een uur ga ik maar eens vragen wat de status is waarna ik te horen krijg dat ik een vervolg afspraak moet maken. Waarom laat men mij een uur wachten voordat ik iets te horen krijg. De reactie van de man op de recepte was meer dan helder en duidelijk: we kunnen maar een ding te gelijk doen!!!!! Als ik vervolgens zeg dat als ik niet zelf was komen informeren wat de stautus was ik zeker nog een uur gezeten had ontkende hij dit. Al met al was totaal niet in mijn frustratie geinteresseerd. Heel jammer.

• Deskundigheid N.v.t.

Service gaat wel

Auto staat daar ergens buiten

Perfect!

Ben niet voor niets vanaf 1984 klant!

prima service

Prima service Alleen zeer prijzig

ophaal - en terugbreng service is uitstekend; niet teruggebeld

De auto is volgens afspraak opgehaald en teruggebracht. Op zaterdag zag ik dat de start/stopknop er niet op zat. Moest met sleutel starten. Zaterdag gebeld. Zou o maandag worden teruggebeld. Op maandag gebeld, ze zouden terugbellen. Niet gebeurd. Op dinsdag zelf wederom gebeld en toen uitleg gekregen dat de start/stop knop een los ding is wat je erop kunt zetten. Deze heb ik in de auto teruggevonden en inderdaad hierna was het probleem opgelost. Allemaal niet zo'n probleem maar anders dan anders zal ik maar zeggen. Vandaar deze keer 3 sterren.

Net de eerste beurt aan mijn auto laten doen. Ondanks de Corona regels wordt je gastvrijheid welkom geheten. Snelle service , goede koffie en vriendelijk personeel.

Top geregeld

Alles perfect geregeld van a-z

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven