Mijn klantbeleving is uitstekend ingevuld.

Alles was prima voor elkaar. De leenauto stond klaar en ik kreeg einde dag een bericht dat de auto klaar was om op te halen. Er waren updates uitgevoerd en de storingen waar ik last van had zijn niet meer terug gekomen. Een compliment voor de deskundige mensen die me geholpen hebben.

Tegenvallend

Vanwege verbouwingswerkzaamheden was het ontzeetend koud in de wachtruimte/schowroom waar ik vanwege het feit dat het een A beurt was op mijn auto heb zitten wachten. Daarnaast zijn niet alle werkzaamheden uitgevoerd waardoor in een week later alsnog terug moest om het af te laten maken, het betrof het afvullen van de Adblue.

verwachtingen overtroffen!

Naast de uitstekende ervaring van correct en binnen planning uitvoeren van de onderhoudsbeurt, ook de auto gereinigd. Niet verwacht! Wel zeer gewaardeerd.

goed geregeld

prettige mensen en alles goed geregeld

Top Team und sehr freundlich

Bin immer gerne da Freundliche Mitarbeiter Alles Super organisiert

erg goed

goede ervaring weer.

Snel en deskundig geholpen

De service is echt niet te bevatten zo goed

Sinds 5 jaar nu klant bij ASV en ben diep onder de indruk van de service gerichtheid en de kwaliteit van de mensen. Heb diverse merken gereden en dus wel wat ervaring met auto dealers maar ASV is veruit de beste op alle vlakken. Ze blijven me verrassen met hun service gerichtheid. Of je nu een dure of goedkopere Mercedes rijd, het maakt niet uit. Groot Compliment!!!!

Als auto betaalt is zijn ze niet meer thuis

Voor ik auto gekocht had werd ik elke dag gebeld Nadat ik auto betaald had en wat op of aanmerkingen Vragen had Werd ik niet terug gebeld niet meer thuis Vertegenwoordiger had geen tijd meer centen waren binnen Geef niks ik ga nu met mijn Gle 400 Naar wensink Nijmegen SUPER ZAAK sterker nog de Gle 400 bevalt zoooo goed dat ik er voor mijn vrouw ook 1 heb aangeschaft zelf gekocht in Stuttgart bij Mercedes ook daar SUPER ZAAK zoals t hoort Dus ASV TABEE

Prima service maar wel voor een premium prijs

Goede service en duidelijke communicatie. Prijsopgave vooraf vind ik prettig. Wel aan de prijs. De offerte die ik kreeg voor 2 voorbanden was bijv. 2 x zo deur als bij een willekeurige bandenservice bedrijf.

Zeer goed.

Goeie service en vriendelijk mensen. Je word niet de showroom uitgekeken! Mooie auto gekocht en goeie inruil van mijn andere auto gekregen.

As usual.....goed

Vriendelijk personeel, showroom en ontvangstruimte schoon en netjes en verder heel goede service

Bijna helemaal top

De schade aan mijn auto van de start van de melding tot afhandeling van de schade was een prima ervaring, goede afspraak, meedenken met een beurt die reeds gepland stond, ontvangst bij het ophalen van de leenauto, de leenauto (super, blij dat ik voor mijn nieuwe CLA gekozen heb voor een automaat) tot het informeren dat de auto gereed is. Geen opmerkingen, zoals aangegeven een prima ervaring. Het ophalen verdient wat aandacht, het inleveren en in ontvangst nemen van de leenauto, vriendelijk, netjes en attent. Ik had verwacht dat de medewerker van de balie mee zou lopen en uitleg zou geven over de schade die was opgelost, helaas was dit niet het geval. De vraag aan mij; heeft u auto al zien staan en dat was het dan. Niet iets om over te zeuren maar voor de optimale klantbeleving zou ik opteren om net iets meer aandacht te besteden aan het moment van afhandelen.

Ontzorging

Alles goed geregeld. Na inspectie, via telefoon een offerte Goede tussentijdse update Auto (na beurt) gewassen afgeleverd

Goed geregeld.

• Prijs/Kwaliteit

Zoals verwacht en op basis van eerdere ervaringen

idem

Zeer klantvriendelijk

Op de vestiging van ASV in Veghel wordt ik altijd heel vriendelijk ontvangen, met duidelijk tijd voor de klant en een praatje. Echt aan te bevelen !

Goede en snelle service tegen redelijke prijs

• Prijs/Kwaliteit

van ontvangst tot ophalen van mijn super goed verlopen.

Bij het inleveren voor een grote beurt krijg je een intake gesprek en wordt je exact verteld wat er gaat gebeuren en wat de bijhorende kosten zullen bedragen. Allemaal heel vriendelijk en vertrouwd.

Prima!

Fijne service met net even die extra's van je auto wassen en zuigen en het winkelwagentje muntje vervangen

Zeer slecht hoe ze daar met mensen omgaan

Ik heb mijn auto gebracht met problemen bij het remmen. In augustus 2020 vacuümpomp vervangen. En 3 maanden later weer met het zelfde probleem terug naar de dealer. Deze keer was de rembekrachtiger kapot en moest vervangen worden. Met deze ging ik ook akkoord. Dus hebben ze het vervangen, nog geen 100 meter rijden, kom ik er achter dat het probleem nog steeds niet is opgelost, dus weer terug naar de dealer. Deze keer weer opnieuw de vacuümpomp en slang vervangen. Dus vroeg ik om diagnose om te kunnen achter halen wat er nou precies aan de hand was met de remmen. Ze hebben toen naar de motorolie en filter gekeken, en daar zaten allemaal metalen splintertjes in . Een beginnende motorschade zeiden ze. Ik vroeg wat is er kapot aan de motor. Dat wisten ze niet precies, daarvoor zouden ze een diagnose moeten doen van de motor. Daarmee ging ik ook akkoord. Maar 2 dagen later belden ze me op dat ze geen diagnose wilden doen voor de auto omdat dat geen zin had. Kom de auto maar halen zeiden ze. We willen niet verder gaan met deze auto. En moest ook nog betalen voor het nakijken van de olie en filter. Dus ging ik de auto maar weer ophalen. Ik vroeg aan die meneer waarom de auto na 100 meter weer hetzelfde probleem voordeed, want volgens mij hadden ze de rembekrachtiger dan voor niets vervangen. Meneer had de sleutel van de auto en factuur al op de toonbank gelegd. Maar toen ik daarover begon pakte hij meteen de sleutel zodat ik niet zonder te betalen weg kon gaan. Ik heb netjes alle kosten betaald voor de auto. En alle kosten die ik heb gemaakt zijn volgens mij onterecht geweest . Omdat ik denk dat ze deze probleem al eerder hadden kunnen zien. Want er waren ook metalen splintertjes aanwezig in de vacuümpomp. Dus ik vindt dat ze erg onvriendelijk en arugant zijn . Bij ASV Eindhoven draait het alleen maar om geld. Niet wat de klanten ervan vinden. In een woord schandalig. Sorry voor het lang verhalen.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk, geen verrassingen

Prima ervaring.

Werkzaamheden zijn tot volle tevredenheid uitgevoerd.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer professionele en vriendelijke personeel.

Kundige en snelle service

Vriendelijk en behulpzaam geholpen door de serviceadviseur van ASV. Onderhoud aan de auto is vakkundig uitgevoerd door de monteurs, waarbij ik tevens goed op de hoogte ben gehouden van bijzonderheden.

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven