Prima geregeld weer

• Prijs/Kwaliteit

Geen enkele klacht m.b.t. het uitvoeren van de onderhoudsbeurt en de koffie was heerlijk. Kortom.....de volle score. Tot de volgende keer!

Verhelderend gewoon dat het zo ook kan.

Persoonlijke aandacht staat bovenaan. Service 11+. Klant is koning gedachte 12+. Altijd vriendelijk en zorgzaam. :)

Uit het oog, uit het hart...

We wonen niet in de buurt van Eindhoven. Dat betekent dat we wel een auto bij ASV hebben gekocht, maar de auto in onderhoud hebben bij een collega MB dealer. Helaas geeft ASV niet thuis voor aftersales klachten.

Super service

Zeer professioneel en deskundige service

prima!!

Prima gedaan ASV. Mooie bos bloemen gekregen bij de aankoop van mijn nieuwe Mercedes c klasse. Ruud Slegers was heel attent. groeten Ben van Rooij.

Zoals het hoort

Volgens afspraak

Gewoon goed zoals altijd

Zeer klantvriendelijk en met recht een klasse apart!

Een bezoek aan ASV verloopt altijd naar volle tevredenheid. De service en klantvriendelijk is altijd op niveau. Het onderhoud wordt binnen de gestelde tijd uitgevoerd en alle professionals van ASV staan de klanten correect persoonlijk te woord. Speciale dank aan Ilona en Jan-Willem die snel weten te schakelen en meedenken. Jullie maken echt het verschil.

alles super geregeld

moest even wachten omdat een onderdeel niet leverbaar was, dus nieuwe afspraak gemaakt en weer volgens verwachting uitgevoerd

Top ervaring vanaf de afspraak maken tot aan het ophalen van de auto. Zeer tevreden klant

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Duidelijk in hulp en uitleg

Goed en adequaat geholpen.

Alles loopt op rolletjes goed op elkaar afgestemd zijn zeer tevreden

Uitsteken, vlekkeloos, keurig, prettig

Vriendelijk en snel geholpen

Vandaag bij jullie op bezoek geweest voor een recall service. Het contact verliep buitengewoon snel, vlekkeloos en toch persoonlijk. Precies zoals ik het graag zie. Tot mijn grote verrassing was de auto ook nog eens gewassen en uitgezogen. Dank je wel!

Afspraak verliep heel soepel, was goed voorbereid en snel uitgevoerd

Prettig en zoals ik het graag wil hebben en zoals het ook hoort bij een merk als Mercedes vind ik

Goede service, vriendelijkeontvangst

Alles top geregeld, geen negatieve punten kunnen vinden. Staf is vriendelijk, koffie smaakt goed

Altijd Oke in goed overleg

Betrouwbaar

Ik kan er heel kort in zijn: perfect!

Correcte afspraak, vooraf prijsopgave, snelle service en auto wordt "spic en span" afgeleverd!

Tevreden

Een burcht van degelijkheid

Wat mij opvalt: - als klant word je herkend. Dwz eerder een mens dan een nummer - voorzorg? Uitstekend. Je wordt als het ware opgeroepen de servicebeurt na te leven - nazorg? altijd een schone auto retour Kortom, het proces van auto inleveren oogt arbeidsintensief, het effect echter is helder: het werkt en overtuigt

Klachten zijn niet verholpen

Update en ruit

SUPER

Uitstekende en snelle service waarmee we zijn geholpen door Richard. Echt een topverkoper. Nogmaals onze dank voor alles.

zoals altijd geweldig

altijd geweldige service en vriendelijkheid bij ASV VEGHEL