Mijn CLA moest een beurt hebben, echter ik moest die dag al vroeg de deur uit en zou laat thuiskomen. Zónder probleem last minute vervangend vervoer voor een dag eerder en dag later kunnen regelen. Flexibel en servicegericht. Daarnaast was de leenauto ook nog eens supercomfortabel (hybride C klasse estate). Ook erg fijn was het telefonische contact tussendoor om de status door te geven ook al wisten zij dat ik de dag erna pas zou kunnen komen. Betrouwbaar en professioneel. En.. de auto was mooi schoon bij ophalen. Bedankt! Tot de volgende.
goede begeleiding bij binnenkomst.
Netjes en professioneel geholpen
Er werd geadviseerd om de ruitenwisbladeren aan de voorzijde te wisselen omdat ze strepen gaven. Kosten: 53 euro. Ik gaf aan dat ik nog geen strepen heb gezien, dus wilde ik het nog even aanzien. Na de beurt heb ik ze zelf eens bekeken, bleek er viezigheid onder te zitten, na er zelf een doekje langs gehaald te hebben was het weg net als de strepen. Kosten: niets Ook werd medegedeeld dat de adblue bijgevuld zou worden. Ik gaf aan dat hij voor 90% vol zat dus er vast niet veel bij hoefde, maar ging er vanuit dat dit een service was.met betaling van de vloeistof zelf Echter na afloop stond er bijna 28 euro vermeld voor het bijvullen van maar liefst 4 liter adblue. Sorry !? Door dezelfde service medewerker werd meegedeeld dat dit inclusief de kosten van het bijvullen was, een extra betaal service. Niet fijn dat dit nooit is verteld, want dit had ik dan natuurlijk nooit gedaan. Kosten a 75 cent per liter ofwel 3 euro adblue en 25 euro aan ‘tankkosten’ is natuurlijk belachelijk te noemen. Ik heb er na afloop geen fijn gevoel aan over gehouden aan deze onderhoudsbeurt. Ik snap best dat het een verdienmodel is maar dit voelt niet oké. Omdat de verkoper van ASV mij destijds zo goed heeft geholpen ben ik voor een 1e onderhoudsbeurt van Rhenen naar Eindhoven gereden, iets meer dan 180 km retour. Er zit ook een MB garage bij mij in de buurt maar besloot toch naar ASV te rijden. Gezien de ervaring van vorige week was dit tevens de laatste keer. De mevrouw van de receptie was erg vriendelijk en vroeg regelmatig of ik nog koffie wilde. Tevens zei elke medewerker die koffie kwam halen keurig goedemorgen en een enkele vroeg ook nog of ik koffie wilde. Dus aan de medewerkers zal het niet liggen, meer aan de verkoop aftersales.
ik ben nieuwsgierig welke indruk de verbouwing geeft na de heropening van de showroom.
Diverse malen terug geweest voor klachten van een schok tijdens rijden, kreeg diverse malen als antwoord dit hoort bij de auto en dat ze niets kunnen vinden. Een voorstel van mij om samen te gaan proefrijden werd resoluut afgewezen met als excuus corona. Ook werd me verteld dat ze deze specifieke klacht niet meer opnieuw in behandeling zouden nemen als ik deze weer zou melden. Toen werkte start/stop systeem niet meer, speciaal een afspraak gemaakt, 3 uur daar gezeten met als conclusie er is niets aan de hand, alles werkt prima. Ik rij weg en bij de eerste stoplichten (500 meter) hij doet het al weer niet meer, weer terug en ik moest maar weer een nieuwe afspraak maken. Dit was voor mij de druppel, ik heb inderdaad een nieuwe afspraak gemaakt voor de dag erna maar dit keer bij een andere officiële Mercedes dealer. Deze constateerde binnen 10 minuten dat de accu defect is (de boordcomputer zat namelijk al enige weken vol met fouten mbt de accu, die had asv ook moeten zien) daarnaast ook bij deze dealer het probleem voorgelegd van de schokjes tijdens het rijden. Deze dealer stelde zelf voor om samen te gaan proefrijden (hier dus geen corona excuses) en constateerde ook het probleem wat ik ervaar, wat blijkt er was een (bijna half jaar oude) software update beschikbaar om deze klachten te verminderen. Volgens ASV was er geen probleem en er waren ook geen updates beschikbaar (hier had ik specifiek zelfs om gevraagd) .... Ook kon me de andere dealer zelfs laten zien dat er nooit een update was aangevraagd voor mijn auto........ Na vervanging van de accu en installeren van de update (dit alles onder de fabrieks garantie) werkte het start/stop systeem weer en het schokken was vrijwel verdwenen. ASV heeft me zwaar teleur gesteld, zeker als het om service gaat.
Ik ben zeer tevreden
Uitstekend als altijd!
Er zou een diagnose gesteld worden over wat de oorzaak zou zijn van de kachelventilator die niet op volle kracht draait, en als uitkomst komt enkel het KAN de weerstand zijn a 500 euro. En zo niet, dan moet OOK de ventilatormotor vervangen worden. Dat zijn dezelfde mogelijke oorzaken als voor de diagnose. Dat is geen diagnose dus! Het was juist de bedoeling om nu te weten waar het probleem nu echt zit. Dit zijn te dure dingen om "even" uit te proberen. Bovendien is zo'n ventilatormotor binnen 15 minuten te verwisselen. Ook stond er een diagnose van het contactslot op de rekening waar we niet om gevraagd hebben.
Bij de aankoop van een auto voor mijn vrouw perfect geholpen door Ruud en Omeed. Ontvangst en behandeling in één woord: Perfect. Groet, Adriaan Swinkels.
Ik heb snel een afspraak kunnen maken, auto was ook eerder gereed dan afgesproken. Eén nadeel, dit is de tweede keer dat ik een afspraak voor de beurt maak met haal- en brengservice en in beide gevallen is dit niet gelukt.
Goed ontvangst en netjes geholpen.
snel en vakkundig
Eerste keer onderhoudsbeurt bij ASV. Prima ervaring: vriendelijke medewerkers, duidelijke uitleg, leen-fiets stond klaar. Einde van de dag werd ik geïnformeerd dat de auto weer klaar stond.
Jammer dat het onderdeel niet op voorraad was maar goed dat het dezelfde dag nog opgelost is
Compleet en uitstekend
Uitstekende ervaring. Snel geholpen, auto in zeer nette staat terug gekregen!
Na een uitstap naar een ander merk, weer terug bij Mercedes. Zoals het gezegde gaat verandering van spijs ... Daarna ervaar je des te meer wat een premium merk is. Ook in de huidige tijd heeft Jeroen de tijd genomen om mij goed te adviseren en de ruimte gegeven voor meer dan een proefrit. Verkoop gaat altijd soepel. ASV geeft je een goede inruil prijs en denken mee met de aanschaf van de nieuwe Mercedes. We komen altijd tot elkaar, is een kwestie van gunnen. Nog een restpunt oplossen, dat komt goed gaf Jeroen te kennen, en dan is alles weer top! Weer een positieve ervaring en een hele mooie Mercedes.
MIJN ERVARING IS GOED
ik ga er van uit dat er voldoende deskundigheid aanwezig is dat kan ik op afstand niet beoordelen
top van tel. contact, ontvangst naar aflevering
Altijd even deskundig en vooral vriendelijk
Keurig telefoontje van de ( altijd) meer kosten. Auto keurig gewassen afgeleverd.
Nette uitleg, goed verzorgd ,reparatie netjes uitgevoerd
As above.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.