Zoals altijd perfect!

Service zoals het hoort. Aan ASV zouden alle organisaties die pretenderen de klant centraal te stellen een voorbeeld moeten nemen.

snel en vakkundig !!

schade onder auto is snel hersteld bleek later niet lekker te passen is weer verbeterd ook beurt is naar voren gehaald en meegenomen dat vind ik efficiënt !!

Gewoon goede service en ze lossen problemen op

Goed service en deskundig personeel. Onderhouden mijn mercedes zeer goed.

• Prijs/Kwaliteit

Heel goed en fijn geholpen

Goede service tijdens bandvervangen

Niets een band laten vervangen. Hoewel het een uurtje duurde (met koffie en goede literatuur) kreeg ik de auto met nieuwe band gewassen en uitgezogen terug.

Duidelijk en beleeft

Ik vind de prijs voor een bandenspanningssensor veel hoog de computer gaf aan rechts voor storing sensor vernieuwen

snelle reactie, goede service, snel klaar

Gewoon, helemaal prima!

Het betreft hier voor de duidelijkheid ASV VEGHEL: Vriendelijk aan telefoon bij maken werkplaatsafspraak. Afspraak binnen acceptabele tijd. Ontvangst zeer vriendelijk. Afhandeling service beurt (bij brengen en halen) prima. Kortom: zonder extra wensen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Mooi, modern werkplaats en goede wachtruimte met koffie.

Mooi, modern werkplaats en goede wachtruimte met koffie.

• Prijs/Kwaliteit

Tevreden voor de snelle afhandeling

Los van de goede service is een kleine beurt met remblokken en schijven voor en nieuwe accu erg duur. Volgens mij zit er goud in jullie accu. 150% duurder dan ergens anders

Fijne hulp

Toen ik vorige week belde dat er een gat in het dak van mijn cabrio was gesneden heeft Henk er binnen 2 uur voor gezorgd dat er 2 werkdagen later een nieuwe kap beschikbaar was en meteen kon worden gemonteerd. Er werd tevens een leenauto ter beschikking gesteld. 3 Dagen later was mijn auto weer geheel hersteld. Superfijn meegedacht en gehandeld.

Perfect As Always

With the tender loving care of ASV my Mercedes will live forever!

Top Adresse bin immer gerne da

Gute Adresse für Auto zu kaufen

Nette afhandeling

Goed en duidelijke uitleg bij inleveren van de auto. Goed en netjes behandeld.

Uitmuntend en bekwaam geholpen door Ruud Slegers

We kwamen doordat we verhuist waren voor het eerst bij de dealer van Mercedes ASV in Eindhoven, we kwamen kijken naar een nieuwe hybride Mercedes, we werden geholpen door Ruud Slegers, zeer goed geholpen zelfs, we kregen alles duidelijk en bekwaam uitgelegd, we hadden geen voorstelling wat een hybride Mercedes allemaal inhield, nadat Ruud alles rustig had verteld en een proefrit, mede door Ruud Slegers zijn fijne behandeling, waren we verkocht, en besloten de Mercedes te kopen. We kregen het gevoel dat men blij was dat we er een auto kochten. En niet zoals bij andere dealers in onze vorige woonplaats, dat je blij mocht zijn dat je daar een Mercedes kon kopen en zeker de verkoper Ferry die erg onbekwaam was en slecht luisterde naar ons. Dus onze fijne ervaring met Ruud Slegers heeft ons doen besluiten om bij ASV Eindhoven een Mercedes te kopen en niet bij een andere Mercedes dealer!

Servicegericht.

Altijd vriendelijk en behulpzaam.

servicegericht

Prima opgevangen om tijdelijk bij ASV te kunnen werken. Uiteindelijk duurde het wel allemaal langer (2 uur 45 min) als ik vooraf rekening mee had gehouden (2 uur).

• Prijs/Kwaliteit

Na een afspraak te hebben gemaakt was ik op de betreffende dag niet in staat om de auto te brengen. Na één telefoontje werd geregeld dat mijn auto werd opgehaald voor een service beurt. Geweldig goede service

Kloppend van A tot Z

Prettige ontvangst met inachtneming van de corona regels, heldere uitleg van de verrichte werkzaamheden bij het ophalen van de auto die keurig gewassen klaar stond.

Wederom helemaal goed!

Zoals altijd wederom helemaal goed!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Wel een merkwaardig dingetje.... De betreffende auto rijd ik nog niet zolang en sinds ik 'm van een collega heb overgenomen had ik het idee dat de ruitenwissersproeier van de voorruit het niet deed, ik begreep van de monteur dat het een en ander vervangen was. Maar wat schetst mijn verbazing: daarna deed -ie het nog steeds niet! Maar wat bleek nou, ik heb nooit het knopje vergenoeg ingedrukt... mijn eigenste fout dus. Wel raar dat daarvoor onderdelen zijn vervangen i.p.v. de mededeling dat het een gebruikersfout is... Verder is de servicestraat helemaal top!

Fijne service

Altijd vriendelijke mensen, wordt prima geïnformeerd en de vervangende auto is ook altijd in orde

Correct en volgens afspraak

Correct en volgens afspraak.

super goede service

alles keurig geregeld .

Het is alles zo uitgevoerd, zoals ik dat gevraagd heb.

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven