Fijn geholpen

De auto had een kleine beurt ben erg goed geholpen

Geweldige mensen en je word daar op een prettige manier geholpen

Ook als gewoon bezoeker bediening zeer correct valt niets op aan te merken

Service zoals het hoort, ondanks dat zowel ik als de auto onbekend waren.

Het subframe van mijn net aangeschafte geimporteerde W204 van 2007 na controleverzoek van mij onder coulance vervangen en tevens een reparatieadvies voor een verroeste bout van een ABS sensor ontvangen met foto's ter verduidelijking. Auto stond aam het eind van de dag weer mooi gewassen en uitgezogen klaar. Hele fijne service van ASV Veghel voor een voor hun onbekende klant en auto.

Vriendelijke ontvangst en geen verrassingen

Het contact was van begin tot eind goed en ik werd bij alles geraadpleegd. Erg prettige manier van werken.

Snel, betrouwbaar, heldere communicatie

Snel, betrouwbaar, heldere communicatie.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Zeer deskundig en servicegericht.

Op en top geheel naar tevredenheid.

Mijn probleem met navigatie is prima opgelost

Mijn Mercedes A is al 16 jr oud ! maar ik rij nog steeds met veel plezier. Nu was de navigatie kapot en moest vervangen worden. Henk heeft voor mij een tweede hands navigatie gevonden en dit geïnstalleerd. Ben heel blij met deze oplossing. Dank Henk. Met groet Y v Deursen.

Bijzonder klantvriendelijk

Als cliënt bij ASV voel ik me bijzonder gewaardeerd

Fijne Verkoper gehad bij ASV Eindhoven

Na 20 jaar en ieder jaar n Nw auto en klant te zijn geweest bij Van Mossel in Valkenswaard ben ik na n heel slecht bod en ontevreden over mijn Golf 8 bij Ruud Slegers van ASV terecht gekomen en ben heel prettig en fijn geholpen na n proefrit waren we t zo eens hij is ermee aan de slag gegaan en rij nu in n Mercedes A Klasse en t geeft weer n fijn gevoel bij n garage die ook meedenkt met de klant.verder heb ik in deze Corona tijd nog geen ervaring bij ASV maar daar kom ik later nog op terug als ik wat meer ervaring heb over ASV.

• Service N.v.t.

Volledige ontzorging.

Naar aanleiding van het recentelijke servicebezoek (groot onderhoud incl. winterbandenwissel) kan ik niet anders dan zeer enthousiast zijn. Wat betreft afspraken, ontvangst, vriendelijkheid/correctheid medewerkers, leen-auto en technische dienstverlening zijn er geen opmerkingen. Volledige ontzorging dus. Zelfs tijdens deze toch lastige corona-periode.

Prima ervaring

Prima ervaring met Drive-in.

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld

Weer naar tevredenheid uitgevoerd.

Netjes beurt uitgevoerd volgens vooraf afgesproken prijs. Natuurlijk is het altijd te duur, maar goed werk kost geld. Vond het alleen vervelend dat ze aankomen met de update voor de navigatie voor het volle pond. Mb heeft hiervoor ieder jaar acties, bied een goede prijs of service dan zijn mensen hier wel voor in.

Zeer tevreden over dienstverlening

Zowel de kwaliteit van de reparatie als de service van Ilona is zeer goed.

Heb erg lang moeten wachten.

Er was gezegd dat ik er wel op kon wachten, dan ga ik er vanuit dat dat nooit langer dan 1 uur is. Ik had ook nog eens twee kleine kinderen bij. Uiteindelijk heb ik meer dan twee uur moeten wachten terwijl er tijdens het wachten ook niet gecommuniceerd werd over hoelang het nog zou duren. Als ik dit van tevoren had geweten dan had ik liever mijn vervangend vervoer gekregen zodat ik even weg had kunnen gaan.

• Prijs/Kwaliteit

Goede afspraak en netjes werk afgeleverd

Vakkundig personeel en netjes werk afgeleverd precies zoals afgesproken

• Prijs/Kwaliteit

Tevreden over Willem Jan. Auto keurig op tijd af. Ik vind het alleen erg jammer dat ik naast een onderhoudsbeurt van €600 nog extra de APK moest betalen. Zou bij de prima service van ASV passen als deze niet verrekend zou worden bij een beurt.

Zeer slechte communicatie

Inruilvoorstel aangevraagd en daarbij fotomateriaal van eigen auto meegestuurd en na één week geen enkele relatie.

Aan alles gedacht.

Als er ergens aangedacht moet worden, gebeurt dit. Geeft een vertrouwd gevoel.

Geen.

Ken het bedrijf van naam verder geen binding mee.

Ben tevreden

Keurig netjes , goede service!

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en auto schoon terug (binnen en buiten) binnen korte duur.

Tijdens het wachten een lekker kop kofiie gehad.

Superservice en verzorging!

De service bij ASV is datgene wat je van een merk als Mercedes Benz verwacht! Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Niet praten over het centraal stellen van de klant, maar het gewoon doen! Topservice!

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven