service op en top!

Prima service, begint met uitleg over de aangepaste rijroute ivm covid en de regels die gelden, keurig ontvangst met het bekende kopje koffie, lekker kunnen werken met wifi, de auto keurig gewassen, service beurt gedaan, betaald en met een goed en veilig gevoel weer naar huis! top gedaan team ASV! met vriendelijke groet, Martien van Elderen

Alles was in orde

Ik ben vriendelijk ontvangen aan de balie en ook het telefonisch contact met de werkplaats was prima verlopen.

Fijne ontvangst

Goede voorlichting

Test en vervanging prima uitgevoerd

Na de accutest bleek dat mijn accu aan vervanging toe was. Vervanging meteen prima uitgevoerd na duidelijk overleg over noodzaak.

Ik kom al jaren bij ASV, prettig ontvangst en goede service! Kop goede koffie, mogelijkheid om te werken, auto netjes gewassen en kan weer fris mee.

Super service

Altijd een warm welkom en uitstekend service.

Zoals altijd TOP

Zoals altijd TOP service en ook Corona maatregelen erg goed nageleefd!

Mijn ervaring was goed en professioneel

Ben zeer tevreden

Prima en professioneel geleverde service

Ik ben afgelopen maand 2 maal prima geholpen door ASV. De eerste keer nadat de hulp accu stuk was. Ik kon 's ochtends komen, en wachten op reparatie. Heel flexibel. De tweede keer was een reguliere onderhoudsbeurt. Ook hier weer heel professioneel geholpen. Ik kon wachten tot de auto klaar was, en er werd me overlegd of ik toestemming gaf voor additionele werkzaamheden.

Waardeloos

Waar komt die positieve klantenbeoordeling vandaan? Op een eerste oriënterend telefoongesprek wordt op de gevraagde toegezonden email niet gereageerd. Bij navraag bij de telefoniste wordt toegezegd dat er teruggebeld zal worden. Misschien wel, maar in ieder geval niet binnen vier dagen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Das best oder nichts!

Service, vriendelijkheid is top!

Vreemde manier van zaken doen

Auto op de website gezien, akkoord met de verkoper. De andere dag hoor ik dat de auto is verkocht.

Alles verliep soepel

De planning was top en men heeft goed inzichtelijk gemaakt wat alles ging kosten.

Zoals het hoort!

Deskundig, vlot en goed.

Uitstekende service!

Uitstekende service!

Uitstekend. Corona bestendige opstelling. Deskundig en vriendelijke behandeling

Uitstekend. Corona bestendige opstelling. Deskundig en vriendelijke behandeling

• Prijs/Kwaliteit

De service de klant vriendelijkheid is geweldig. Ik voel me altijd welkom. Dat is misschien gek om te zeggen. Maar het is gewoon zo!!!! Met vr groet Wan van Hoeij

Alles goed geregeld ook met in achtneming met de nieuwe regels

Via de website een afspraak ingepland met het verzoek om van te voren een prijsopgave door te geven. De volgende dag werd ik gebeld om alles door te nemen. De prijs voor de beurt werd doorgegeven. Een dag van te voren kreeg een bericht waar ik moest zijn met een filmpje hoe het er tegenwoordig aan toe gaat. Veel beter kan je het in mijn ogen niet regelen. Extra werkzaamheden werden aan mij doorgebeld met prijsindicatie. Alles werd op tijd uitgevoerd . Alles bij elkaar een prima ervaring.

• Prijs/Kwaliteit

Prettige omgang en snelle akties

Ik geef een 8 omdat er verbetering kan plaatsvinden op: - verbinding met Veghel. Ik neem telefonisch contact op met Veghel om een afspraak te plannen en kom terecht in Eindhoven voor het onderhoud. Na telefonisch contact is dit alsnog recht gezet naar Veghel - Bij het afleveren van mijn auto, wordt er verzocht om een formulier in te vullen inzake corona. Ook wordt er vermeld dat er een mondmasker verplicht is. Echter liepen er 2 personen van ASV zonder mondmasker. Komt niet echt als vertrouwelijk over. Zeker niet als het ge-eist wordt van de klanten

Goed, en dachten goed mee

Zeer blij met de oplossing om apart te kunnen werken tijdens het wachten.

Klasse

Prachtige wielen, snelle service, stille banden, kortom: TOP !!! Wat je bij AMG verwacht..... Prijzige set maar elke cent waard !!!

De beste plaats voor uw Mecedes Benz

De service en de persoonlijke aandacht voor de auto en de mensen zijn uitstekend. Ook als bezoeker komt men niets te kort. Er wordt goed gezorgd .

Goed ontvangst, goede service, vriendelijk personeel en goede koffie.

Zeer gastvrij ontvangen door ieder personeelslid van de vestiging. Jeroen was een topper die nergens zijn hand voor omdraait. Veel uitleg van de diverse auto's en erg aardig. Was een leuk bezoek en ik kan iedereen deze dealer aanraden.

• Prijs/Kwaliteit

heel goed en correcte uitvoering

Het is de eerste keer dat ik een beurt uit liet voeren en was benieuwd hoe ASV dit zou doen ivm corona . Ik kan u alleen maar zeggen in een woord fantastisch zoals ASV en zijn vrouwen en mannen dit hebben uitgevoerd.

• Prijs/Kwaliteit

wederom alles gedaan wat ik verwacht

Mercedes is nieuw bij ASV gekocht en ook daar in onderhoud. Alles wordt naar mijn mening goed uitgevoerd, er wordt contact gezocht als er extra werkzaamheden moeten worden uitgevoerd. Ook wat kleine garantie dingetjes perfect opgelost. Word altijd perfect geholpen en ben dus een tevreden klant met een perfecte Mercedes E 220 CDI !

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven