Geweldige service en klantvriendelijkheid

Super service van zowel Mercedes Benz Duitsland als de dealer. Een klantvriendelijkheid om door een ringetje te halen, daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen

Gute nette personal

Guter service Leckerer kaffee Leckere lakritze Schöne autos Sehr gute beratung

schandalig slechte service

auto 5 weken weggeweest, met loshangende onderdelen, geen vervangende auto, zelfs bij schade van 7k euro, facturen zijn ze snel mee, maar een nieuwe GLE repareren kunnen ze niet, wegblijven hier. Bij de verkoop lachen ze en vriendelijk maar zodra onderhoudt dan hebben ze lak aan je en zijn ze Schandalig slecht

Zeer vriendelijk en duidelijk geholpen.

Zoals altijd een prima service

Door alle medewerkers altijd uiterst correct geholpen.

accuraat en goede communicatie

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Tevreden over de service drive in

Ik vind de drive in om je auto af te leveren voor onderhoud een goede verbetering. Alles staat duidelijk aangegeven. Als je de auto binnenrijdt word je al opgewacht door een medewerker. Goed geregeld.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en professionele aandacht voor de klant

ASV Veghel is een uitstekende vestiging om je kostbare auto aan toe te vertrouwen. Deskundigheid en een goede voorbereiding van de onderhoudsbeurt en de werkzaamheden die nodig worden geacht.

Vriendelijk, duidelijk,Vakkunding

Zeer vriendelijk te woord gestaan, zowel telefonisch als tijdens het brengen en halen van de auto. Van te voren alles netjes door besproken en een prijsopgave gekregen. Tijdens het afhalen ook weer netjes, zeer helder en duidelijk de verrichtte werkzaamheden besproken. Er wordt ruim voor de tijd genomen om alles uit te leggen indien er behoefte aan is. Over het totaal zeer tevreden.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service zoals het hoort

De beurt was 3,5 week later dan gepland, maar alles was netjes afgehandeld, zoals het altijd het geval is. Auto veilig af kunnen geven en weer op kunnen halen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Wederom een voortreffelijke service!

Goede ontvangst, prima service en afspraken worden nagekomen.

Topservice

Topservice zowel bij verkoop als bij onderhoud. Persoonlijke benadering door de accountmanagers bij verkoop als zeer prettig ervaren. Bij onderhoud service eromheen zoals haal-en-brengservice top. Topservice.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goeie service en klantvriendelijk!

Ik heb een onderhoudsbeurt laten doen en vond de kwaliteit, service en de klantvriendelijkheid erg goed. Ook de auto is netjes gewassen!

Snel en volgens afspraak

Auto brengen, gelijk geholpen. Na een telefoontje, dat ie klaar is hetzelfde. Binnen rijden sleutels oppakken en weer verder.

Gastvrij, snel, correct, representatief

Representatief maar toch gemoedelijke ontvangst. Prettige communicatie, geen flauwekul. Heldere uitleg, prima huur auto. Niks aan te merken, ga zo door

Een Schoolvoorbeeld van Service!

Uitmuntende pre- en after sales en de auto keurig onderhouden + weer helemaal schoon terug gekregen. De drive-in werkplaats is top!

goede ondersteuning

ik ben zeer goed geholpen en al mijn vragen zijn ook goed beantwoord

posieve eerste ervaring

zeer vriendelijk en nette ontvangst en afhandeling

Goed en netjes geholpen

Gemakkelijk te plannen, goede communicatie en auto was gewassen. COVID-19 regels werden 100% gehanteerd, pen en sleutel werden netjes ontsmet.

• Prijs/Kwaliteit

Services die net even verder gaat!

Mijn ervaring met ASV Veghel is als volgt; ik heb twee keer een bezoek gebracht aan ASV Veghel en steeds weer is alles conform afspraak verlopen. Het bezoek verloopt prettig en er is tijd en ruimte voor vragen. Ik ben al jaren zowel zakelijk als privé een Mercedes rijder en had mijn auto in onderhoud bij Stern Amersfoort. Bij het wachten tijdens de eerste afspraak kreeg ik een kopje koffie aangeboden en werd de auto ook nog gewassen toen deze klaar was! Bij het tweede bezoek was het niet anders. Echter had ik speciaal verzocht om de nieuwe GLA als vervangend vervoer mee te mogen nemen. Dit ook was geen probleem! De service is heel comfortabel en het voelt als thuiskomen bij de ASV dealer. Kortom ik ben zeer blij met deze dealer!

Zoals altijd goede service die we gewend zijn

Goede service geleverd.

Snelle communicatie, fijne leenauto. TIP: bij de afgifte 's ochtends, mag er iets meer uitleg worden gegeven. Nu werd letterlijk alleen de sleutel van de leenauto overhandigd waar ik voor moest tekenen maar werd er geen uitleg gegeven over wanneer werkzaamheden werden uitgevoerd, of ik gebeld werd, of ik de auto af moest tanken. Vragen moesten vanuit mij komen, had graag wat meer informatie van de balie medewerkster zelf gewild.

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven