Slechte service

Bij ASV een E-klasse gekocht en daarbij een afneembare trekhaak laten monteren. Blijkt dat de afstand tussen trekhaak en bumper veel te klein is om een een caravan met stabilisator aan te koppelen zonder de bumper volledig te beschadigen. Met slechts 1 week voor de vakantie houdt ASV de boot af, bizar slecht te woord gestaan en er wordt totaal niet mee gedacht aan een oplossing. Probleem wordt bij mij terug gelegd en zoek het maar uit. Uiteindelijk bij een andere MB dealer maar op eigen kosten weer een nieuwe passende trekhaak laten monteren. Enorm teleurgesteld in deze dealer die beweert service hoog in het vaandel te hebben.

• Prijs/Kwaliteit

ASV Veghel de vestiging met de meeste historie en nog altijd bovenaan!

Sinds 1994 ben ik prive en met mijn bedrijf klant bij ASV Veghel en na de opening van Eindhoven bezoek ik regelmatig beide vestigingen. Maar Veghel blijft een bijzonder plekje in mijn ASV hart houden. En niet alleen door de persoonlijk gemaakt koffie speciaal voor mij door Marja. Ook door Willem-Jan ten Tije. een lichtend voorbeeld voor alle servicedesk medewerk(st)ers van Mercedes. Het is jammer dat ik maar een cijfer tot 10 kan geven. Maar ik vind een cijfer als 12,9 (gelukkig geen 13) veel beter waarde geven aan wat ASV voor klanten betekent.

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk.

Bij een A-Klasse krijg je sterren klasse service.

Zoals het merk en logo al verklappen is ook de service met een grote ster ⭐️ Eigenlijk verdienen ze een gouden ster in plaats van een “Silberner Pfeile”. Ga zo door.

• Prijs/Kwaliteit

Een hele mooie goede vak garage waar de sterren stralen

De monteurs zijn vakkundig en kunnen de Mercedessen van binnen en van buiten. Alles is heel ordelijk en netjes ogend. en de mensen zijn allemaal even vriendelijk. En ik heb maar een klein na deeltje, het is een dure garage maar ja kwaliteit kost nu eenmaal geld. Verder is er alles TOP.

Goed bedrijf, correct personeel, Wel kostbaar.

Goed, met een minpuntje.

Ik ben blij, dat het subframe geheel kosteloos is vervangen. Auto is twaalf jaar oud, maar ik snap niet dat dergelijk probleem geen terugroepaktie is, gezien het gevaar die het ten gevolge kan hebben. Het minpuntje, Enkele dagen na het ophalen van de auto, is onder het rijden de bodembeschermplaat gedeeltelijk losgeraakt, omgeklapt en doorgeschuurd (leek of er een tak onder de auto zat), en stoppen op de autoweg was geen optie. Dit moet een gevolg zijn van het niet goed vastzetten van de bodembeschermplaat.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Service met opmerkingen van mijn kant zijn perfect uitgevoerd. Auto komt netjes gewasen en uitgezogen terug.

Perfect, top service!

Perfect, top service!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Prima verlopen en uitgevoerd als afgesproken

Prima !

Zeer correct en duidelijk behandeld

Tevreden

Goede service en makkelijk afspraken te maken en duidelijke communicatie.

Tijdens onze vakantie kon de auto daar blijven staan. Goede communicatie betreffend de reparaties en kosten.

top

Prima geholpen. Juist advies. Goede communicatie.

Na een helder no-nonsense service bezoek, weer onbezorgd de weg op.

Na een online afspraak, de auto voor een servicebeurt bij ASV neergezet. Na een telefonisch bericht dat auto weer klaar was, heb ik hem weer gewassen en wel opgehaald. Echt een fijne service!

De onderhoudsbeurt is prima uitgevoerd

Mijn ervaring met ASV is prima, wel aan de prijs maar daar krijg je dan ook prima service voor.

Een aanrader!

Zeer fijne dealer: Gemak met het maken van een afspraak via de website. Uitstekende en klantgerichte ontvangst en afwikkeling van het geplande onderhoud. Reed voorheen in een BMW met ook een gedegen service organisatie maar dit is toch net even iets beter bij ASV-Mercedes.

Snel en goede service

Fijne en snelle service

• Prijs/Kwaliteit

Afspraken worden niet nagekomen!

ik ben al geruime tijd bezig om bepaalde informatie boven water te krijgen en ik heb een nav een enquete die ik heb ingevuld nog niks gehoord over mijn klacht. Als ik telf niet bereikbaar mail me dan. p.s: ajb niet nogmaals vragen aan mij wat mijn klachten zijn, ik heb al vaak contact met jullie gehad. Ik sta nu echt op een punt om te zeggen dat ik mijn auto niet meer naar jullie breng en dat ik vrienden/kennissen ook ingelicht hoe jullie te werk gaan. Ik hoop dat julie nu eindelijk gehoor gaan geven aan mijn vragen en klachten. Ik ben al heel erg geduldig geweest.

• Prijs/Kwaliteit

was gezellig en auto weer helemaal oke

wachten op de grote beurt was geen straf. Kon krantje lezen met lekkere koffie en rustig werken op Laptop. Ook rondje door de showroom was een mooi pause moment.

Geen klachten

Prettige en klantvriendelijke service

Afspraak rondom een servicebeurt is goed georganiseerd en voorbereid. bevestiging icm de instructies voor het binnen rijden van de auto waren duidelijk. Service vakkundig uitgevoerd, op de hoogte houden van de uit te voeren werkzaamheden zoals het zou moeten.

Top bedrijf met 100% aandacht voor klanten

Alles is tot de puntjes verzorgt. Terugkoppeling via mail voor afspraak, zelfs als de route naar ASV Eindhoven is gewijzigd, dan wordt via email gemeld en de gewijzigde route opgegeven.

Perfecte service

Snel, duidelijk, zoals afgesproken.

Goede service en klantvriendelijkheid

ASV Veghel biedt goede service en is klantvriendelijk. Er wordt duidelijk uitgelegd wat er moet gebeuren en welke reparaties worden aanbevolen. Auto wordt netjes schoongemaakt afgeleverd.

Kleine beurt vakkundig en snel uitgevoerd

Bij het maken van de afspraak voor de kleine beurt kon ik de andere dag al terecht. Vanaf het binnenrijden in de auto inspectieruimte, het opgeven van een kleine reparatie tot en met een keurig gewassen auto na de kleine beurt, alles vakkundig en correct opgelost.

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven