Top service zoals je dat van Mercedes-Benz mag verwachten!

De drive-in service bij ASV Eindhoven is zeer goed bedacht en werkt heel goed. De ontvangst is zeer vriendelijk en professioneel. De afspraak voor mijn auto was snel gemaakt en ook de service-beurt was klaar binnen de aangegeven termijn. Toen ik mijn auto op ging halen werd ik wederom weer vriendelijk ontvangen. Er is mij duidelijk verteld wat er aan mijn auto is versleuteld en waarom. Dat vind ik belangrijk. Het hele proces verliep zoals ik van Mercedes-Benz ook zou verwachten: professioneel, beleefd en klantgericht.

Vriendelijk en volgens afspraak

Wordt altijd vriendelijk ontvangen, leenauto of fiets staat altijd netjes klaar. Kan flexibele afspraak maken over moment wanneer auto weer opgehaald kan worden. Duidelijke uitleg wat men heeft gedaan aan de auto.

Prima ervaring.

Goede communicatie. We wisten tijdig wat er gedaan moest worden met de prijsbepaling. Ik vind de beurt incl navigatieopwaardering wel erg prijzig.

goede service

Klantvriendelijk en technische kennis wat ik op prijs stel en zeer waardeer. Goede nette aflevering en kwaliteit na onderhoudsbeurten. Ben dus tot op heden ook zeer tevreden en zou ASV ook zeker aanbevelen.

ik ben een zeer tevreden klant

alles word goed gedaan en men is zeer kundig

Slecht

Vandaag afspraak gemaakt met garage voor een diagnose onderzoek auto. Dit ivm garantie bij een garage uit het “oosten” van het land. Deze garage gaf aan de Mercedes dealers elkaar onderling helpen met reparaties tijdens garantieperiode. Gevraagd wordt om offerte uit te brengen naar garage en nota ook via deze garage te laten lopen. Dit was onmogelijk. Klantvriendelijk? Per abuis kwam ik via verkeerde zijde garage binnen lopen. Dit werd me later ook duidelijk aangegeven dat dit niet mocht. Op mijn vraag waarom mevr zo onvriendelijk was tegen me was , werd me aangegeven dat vanochtend ook een en ander was uitgelegd aan me. Sleutel werd voor me neer gelegd zonder te vertellen waar mijn auto stond. Dit was dus mijn eerste en mijn laatste bezoek aan deze garage. Het personeel in de werkplaats heeft me op een prettige manier geholpen .Helaas liep de afwikkeling verliep wat anders.

Zoals altijd weer netjes en vriendelijk te woord gestaan. De servicebeurt is wederom naar volle tevredenheid uitgevoerd.

• Prijs/Kwaliteit

Goede , betrouwbare en eerlijke garage

Professionele garage. Vriendelijke en goed onderlegde medewerkers. Geen agressieve verkoop activiteiten. Veel beter kan het niet.

Uitstekende service!

Goede ontvangst en uitleg. Keurig gebeld over hoogte van kosten van de beurt. Bij ophalen nogmaals uitleg.. Kosten vielen deze keer ook mee, en maakt het toch voor een Hollander helemaal prettig. Ben tevreden klant van ASV.

Professioneel, vlot en plezierig

Snel een afspraak gepland. Duidelijke uitleg en tussendoor teruggebeld over stand van zaken. Plezierig contact.

perfecte service

Je voelt je echt klant bij ASV vriendelijke ontvangst goede uitleg / toelichting kopje koffie (indien je dat wenst) perfect uitgevoerde beurt, auto rijd als een zonnetje Auto gewassen en van binnen schoon gemaakt. De auto is weer als nieuw. De vakantie kan niet beter beginnen :-)

Goed geregeld

Auto is volgens afspraak gerepareerd.

goed en snel geholpen

Vriendelijk personeel. Denken proactive.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Technisch betrouwbaar en zeer servicegericht

Alles rondom de reparatie is perfect geregeld! Goede communicatie, strakke planning, vriendelijke en persoonlijke hulp en de reparatie wordt vakkundig opgelost zonder losse eindjes.

Zeer prettige en soepele ervaring 1e beurt auto

Duidelijke uitleg wat er ging gebeuren met de auto. De leen auto stond klaar voor gebruik. De volgende dag de auto weer opgehaald. Een goede terugkoppeling wat er met de auto is gebeurt en of er bijzonderheden waren.

zeer goede ervaring

Prima service, klantvriendelijkheid en deskundigheid bij het uitvoeren van het onderhoud van mijn lease auto

Top bedrijf en service!

Snelle service en vriendelijke mensen.

Ervaring betreft het uitvoeren van een onderhoudsbeurt, die conform afspraken correct is uitgevoerd binnen afgesproken tijd.

Alles top!

Vooral de ophaal- en brengoptie vond ik fantastisch. Geen minuut verloren met een standaard onderhoud aan de wagen.

Premium service

Moderne ontvangst waarbij ik met de auto binnen reed in de nieuwe service ontvangstruimte. Verder de gebruikelijke fijne service en de auto keurig op tijd klaar en lekker gewassen voor de deur.

Goede en snelle service

• Prijs/Kwaliteit

Mijn ervaring is prima, alles verliep volgens plan

Tevreden

Alles naar wens en duidelijkheid naar klant

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven