Prettige deskundige garage
Aangenaam, vriendelijk onthaal. Afspraken worden correct nagekomen. Ik vind het erg fijn om de auto telkens schoon terug te ontvangen.
Alles weer goed geregeld met de vervangende auto.
De service bij ASV Eindhoven is uitstekend. gedurende de dag werd ik goed op de hoogte gebracht over wat de monteurs wel en niet gevonden hadden en werden me aanbevelingen gedaan wat te doen, niets opgelegd. De communicatie verloopt dus ook erg vriendlijk. ASV Eindhoven is een echte aanrader.
Communicatie erg prettig, het enige restpunt was bij het ophalen van de auto brandde het lampje nog van de Servicebeurt. Dit is direct verholpen.
Vooraf duidelijke uitleg over wat er moet gebeuren en de kosten hiervan
Goed
Fijne snelle en vakkundig service
Een goede ervaring alles zit goed uit
-
dat iedereen vriendelijk is goede uitleg maar ik heb wel een ding ze hebben de auto niet goed gewassen en zoals ze belooft hadden de auto niet goed gestofzuigd jammer was dat voor mij
Goede ontvangst en alles weer netjes gemaakt
Vandaag een hele mooie Mercedes gekocht bij deze prachtige garage. Goed geholpen bij de aankoop van de auto echter wel een min punt Bij de aanschaf van deze dure aankoop geen gift als klant gekregen.
Prima bedrijf. Zeer tevreden over. We waren 50 j getrouwd en kregen van hen een prachtige bos bloemen. Heel attent van hen. Zijn er heel blij mee. We kijken weer uit naar de vlg nieuwe C klasse!! Gr Ben en Joke van Rooij. HOEKENDAAL 11 LIESHOUT.
Ik wil ASV Service Eindhoven, m.n. Freek, in deze bijzondere dagen heel hartelijk bedanken voor hetgeen hij voor mij gedaan heeft. Kreeg een week geleden een foutmelding op mijn dashboard omtrent verlichting, ging echter ook weer weg na herstarten auto. Echter deze week wederom de melding, toch maar naar ASV gegaan en Freek de sleutel gegeven om analyse te maken. Helaas bleek het euvel groter dan gedacht of stuureenheid of koplamp unit zelf. Daarvoor moest hij de auto wel even in de werkplaats houden, geen probleem normaliter zou ik dan een fiets meegenomen hebben. Maar ja door alle Corona ellende ben ik babysitter voor mijn demente moeder, en die had het al heel zwaar met het wachten in de showroom, dus gevraagd of Freek iets kon regelen. Dat heeft hij perfect gedaan en mooie C klasse voor de deur klaargezet. Moeders blij ik blij en TOP van Freek!! Zo kan het dus ook, het gaat niet altijd om de beste prijs maar ook om hoe je met je relaties omgaat!!
Al heel veel jaren lang vaste klant en dat zal ook wel altijd zo blijven. Nergens anders zo'n fijn gevoel bij een autodelaer gehad. Knap hoor. De werkvreugde straalt gewoonweg van iedere ASV medewerk(st)er af. Voelt als thuis komen. Ook allemaal blij.
Onlangs een auto geleased bij ASV ik ben van de krabbel onder het contract tot de aflevering van de auto uiterst vriendelijk te woord gestaan en was ook erg blij met de positieve en vrolijke en authentieke houding die verkoper Ruud met zich mee nam! Toen er ook nog ineens een bosje bloemen op de stoep stond om me veel plezier te wensen met mijn nieuwe auto was de ervaring compleet! Precies hoe ik behandeld wil worden als ik een grote aankoop doe.
Showroom zeer mooi Merk zeer mooi Communicatie zeer arrogant Deskundigheid zeer twijfelachtig
Beste heer vd Kerkhof, We vinden het vervelend dat u zo’n slecht gevoel heeft over onze service. Hierover hebben we elkaar inmiddels gesproken. Met vriendelijke groet, ASV Mercedes-Benz
Nvt
.
Fijn gesprek gehad, ben blij met aankoop. Perfecte aflevering alles gedaan wat gevraagd was. Na aankoop nog opvolging over tevredenheid. Van receptie tot verkoop erg goed.
Mijn ervaring is prima, je wordt er goed en netjes ontvangen en behandeld en de reparaties worden keurig uitgevoerd!!
keurig te woord gestaan faciliteiten om te kunnen werken alles volgens afspraak in orde gebracht
Voor een beurt een afspraak gemaakt. Tussentijds een klacht gemeld over de aut. transmissie. Dit werd ook op afstand uitgelezen en erkend. Dit zou op hetzelfde moment van de beurt opgelost worden aldus de meneer aan de telefoon. Op het "moment surpreme" was er geen diagnosemonteur beschikbaar en kon deze check naar de aut. transmissie en de update niet plaatsvinden. Er tussendoor duwen van de auto ging niet. Later heeft men alsnog de update kunnen draaien en is het allemaal goed gekomen. Waar gewerkt wordt maakt men fouten en communiceren is het moeilijkste wat er is, ook met klanten :-) Verder merk ik in het algemeen het navolgende op. Wanneer ik met de auto langskom met een klacht, kan er geen monteur vrijgemaakt worden om even naar de auto te kijken. Daar moest ik weer een aparte afspraak voor maken. Lijkt mij niet "des Mercedes". Service staat hoog in het vaandel bij MB maar in de praktijk blijkt het een beetje tegen te vallen. Wat je bij andere merken wel hebt, zoals "rij maar even binnen dan lezen we het uit" dat is er blijkbaar niet en dat vind ik m.i. een tekortkoming in de service.
Prima service en altijd klantgericht!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.