Goede en snelle services

A-beurst snel en goed uitgevoerd en auto gepoetst. Vriendelijke ontvangsten mogelijkheid in de showroom te werken. kosten vallen zoals altijd weer tegen.

Tevreden over servicebeurt

Servicebalie is goed toegankelijk en er kunnen op voorhand prima afspraken worden gemaakt zoals bijvoorbeeld vervangend vervoer.

• Prijs/Kwaliteit

Na de beurt is gebleken dat de MB-me adapter opnieuw moest worden geïnstalleerd. Misschien is ie eruit geweest. Wellicht is een check op het eind een verbeter optie.

Topservice!

Geen

Uitmuntend

Top service, super vervangende auto.

• Prijs/Kwaliteit

het was weer helemaal top!

zeer tevreden! Ik rij inmiddels helemaal uit Heusden naar Eindhoven voor jullie service en kwaliteit.

Volledig naar wens!

Alles is keurig verlopen zoals vooraf was gecommuniceerd.

Ik ben zeer tevreden

De onderhoudswerkzaamheden aan mijn auto zijn naar volle tevredenheid zijn uitgevoerd.

Geen zorgen met ASV

Prima ervaring, alles mooi in orde en bij het ophalen van de auto was deze ook nog eens keurig gewassen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Top geregeld

Bandenwissel zoals het hoort! rustig aan bureau zitten wachten en auto schoon terug

prima, ga zo door.

uitstekend

Alles voor een glimlach

Vandaag weer een hele mooie Mercedes in ontvangst mogen nemen. Ik kan goed overweg met Jeroen van Noort, koopproces gaat altijd voorspoedig. Kwam hem laatst eigenlijk alleen even de beste wensen overbrengen, maar ja dan staat daar weer een hele mooie estate. Echt iets anders dan de coupe die ik reed, maar goed, geniet van het leven het is zo kort en als het financieel kan doen! PS; Nu nog de fotografie met de Belgen regelen.

Goed en duidelijk

Goed op de hoogte gehouden

Wederom erg goed geholpen, top service!

Zoals altijd goed geholpen en erg service gericht.

Zoals het mij bekend, bovenal.

Vriendelijke en correcte ontvangsten met volledige aandacht en heldere deskundige toelichtingen.

tevreden

aandacht voor de klant

Weer erg tevreden over snelheid, service en vriendelijkheid van ASV!

Alles volgens afspraak. Vlotte afhandeling, correcte communicatie. Met mooi gewassen auto vertrokken voor weer veel kilometers rijplezier in mijn CLA shooting brake!

TOP Service :-)

TOP Service :-) Kan ik alleen maar Aanbevelen !

vriendelijk

zeer vriendelijk en behulpzaam

Zeer goede service

Met een probleem aan de achteras gekomen. En dit is helemaal kosten loos gemaakt. En de Mercedes is 10 jaar oud

Alles goed geregeld

All fine

The car after service is noticeably quieter. I wonder what was regulated to make it quieter. It would be great to have the summary report of what was performed in my car during the maintenance.

• Prijs/Kwaliteit

Heerlijk bedrijf, met een goede snelle service

Altijd vriendelijk en correct personeel. Goede informatie voorziening en snelle service.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Goede service verleining, met de kanttekning dat een lekke band met de huidige uitrusting (geen) wel

door een lekke band aangewezen op nooddiensten. dan wordt de afwezigheid van een reserve wiel wel erg duidelijk als gemis ervaren.

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven