Goede service en zeer vriendelijk

Ik ben bijzonder goed geholpen door Jeroen van Noort, goede communicatie en ook deskundigheid, daarbij ook heel vriendelijk. Al met al zeer tevreden en natuurlijk ook over mijn nieuwe auto.

Voldoet aan alle eisen.

Zie bovenstaande.

Top !

Service was weer top !

Na groot onderhoud auto prachtig opgeleverd

Te duur

Veel te duur voor een kleine onderhoudsbeurt !!

prettig

Aardige mensen, prettige plek om te werken.

Mega Deskundig Klantvriendelijk Top Bedrijf

Zeer welkome ontvangst door twee prachtige receptionistes die je meteen vragen of ze je kunnen helpen en ook koffietje aanbieden. Winterbanden en velgen besteld en die werden direct vakkundig gemonteerd, ook werd als extra service de auto geheel gewassen en zag er weer als nieuw uit. Batterij in sleutel werd gratis vernieuwd. Airco systeem nagekeken De meest sympathieke verkoper ooit "JEROEN" heeft ons ook nog aan de koffietafel even gezelschap gehouden. Bezoek aan dit bedrijf is als een warm bad. Iedereen is heel vriendelijk en niks is hen teveel. Bij vertrek nog uitgebreide perfecte uitleg gekregen van de werkzaamheden aan het airco systeem. KLASSE BEDRIJF dank U.

ervaring

• Prijs/Kwaliteit

Uitstekend. Snel servicegericht en vriendelijk.

Uitstekend. Snel servicegericht en vriendelijk.

Al lange tijd zeer goed

Al lange tijd zeer goed

Nette vriendelijke behandeling.

Alles zoals afgesproken afgewikkeld

Als hiervoor vermeld

• Prijs/Kwaliteit

Goede en kundige service!

's Avonds tot de ontdekking gekomen dat mijn winterband lek was. Door kundige service en servicegerichtheid van ASV de volgende ochtend direct geholpen en voorzien van vervangend vervoer. Auto na werkzaamheden gewassen. Hulde voor de service!

Frot

Sinds de laatste keer dat mijn auto bij ASV is geweest werkt de software zeer slecht. 1. Via de stuur bediening een oproep doen lukt niet. Hij zegt dan telkens dat hij geen verbinding kan maken en stopt dan!! 2. De interval regensensor blijft de ruitenwisser maar aansturen ook al is de raam droog!! 3. Wanneer ik met de navigatie van de auto rijdt, rijdt ik altijd een langer afstand dan met carplay. U zou mij carplay als service voor niets moeten geven omdat hetgeen ik bij de auto gekocht hebt niet naar behoren functioneert. Ik heb dit al vanaf het begin dat ik de auto in mijn bezit heb bij u aangegeven. Nu na ruim twee jaar is het nog steeds zwaar klote. 4. Ik begrijp niet waarom u mij een factuur van €10,= stuurt voor enkele liter brandstof. Uw garage is slechts een paar kilometer van mijn werkplek en met de brandstof die erin zat had u nog wel vijf keer heen en weer kunnen rijden. Declareer het dan rechtstreeks bij Alphabet. 5. Ik begrijp niet waarom een productiefout aan de auto (reparatie linkerwielkast) van schade afgewikkeld moet worden terwijl dit een tekortkoming aan de auto is. Dit geeft een scheef beeld. Al met al zult u wel aanvoelen dat ik geen blije Mercedes-rijder ben. Ik ga dit bij de eerst volgende enquete van Mercedes ook bij hen melden dat ik behoorlijk teleurgesteld ben en dat ik meer waar voor mijn geld had verwacht. M.vr.gr. P. van Deursen

De service is echt verbeterd

Eerder was ik nooit te spreken over hoe ik behandeld werd bij jullie garage. Dit vond ik deze keer een stuk prettiger gaan. Ik werd voor het eerst fatsoenlijk behandeld, normaal aangesproken en ik werd meteen gevraagd waarmee ik geholpen kon worden.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

• Prijs/Kwaliteit

Fijn dat een chauffeur of werknemer auto ophaalt en weer terug brengt. Auto wordt netjes afgeleverd

Prettige, vriendelijke ontvangst bij de receptie, mooie leenauto meegekregen, netjes antwoord gekregen op vragen en uitleg bij wat er is gedaan aan de auto en de auto stond netjes gewassen en gestofzuigd weer klaar voor gebruik.

• Prijs/Kwaliteit

De service is vriendelijke en goed uitgevoerd

Voor mijn auto is in 1 dag zowel een grote onderhoudsbeurt, een APK keuring en de wissel van de winterbanden uitgevoerd en dit is allemaal correct gebeurd. Ik werd in de loop van de dag gebeld om af te stemmen over vervanging van remblokken, ruitenwisserbladen e.d. Toen werd mij medegedeeld dat ik een goeie € 1.200 moest betalen. Ik heb echter een onderhoudscontract bij de Mercedes garage ASV, dus ik hoefde alleen voor de wissel van de winterbanden te betalen. Het verbaasde mij dat dit eerst niet in beeld was.

Mijn ervaring is prima.

Ik ben zeer tevreden met de service van de auto en de vriendelijke manier waarop je benaderd wordt als klant .

Slecht grote boefjes

GLA gekocht in Juni 2019 eerste dag op de terugweg uitvallen radio, navigatie , telefoon alles weg na ongeveer 5 a 10 minuten alles weer aankunnen zetten . Onderweg een raar wauwend geluid 2 gecupte achterbanden !! helaas hebben wij 200 euro moeten betalen voor het vervangen hiervan GARANTIE ho maar . In totaal 7 keer terug geweest 14 x 93 kilometer dus . vergoeding NIKS . 28 oktober hele dag bij ASV geweest en er werd een defecte module rechts achterin gevonden en de USB tussen de stoelen deze zijn besteld en op 29 Oktober vervangen en meteen een is er een stukje software op de SD kaart van de Navigatie geplaatst wat het uitvallen radio moet tegen gaan helaas valt deze nog steeds uit . Afgelopen vrijdag 15 November de auto bij Herbrand in Emmerich gebracht en laten testen en wat was er stuk de ACCU is en heeft heel weinig power . ASV benaderd en vandaag nadat ik ze zelf weer moest mailen kreeg ik een mail terug dat HUN monteur de accu getest had en goed was IDD nadat deze de gehele dag aan de lader had gestaan ivm software instaleren van de module en USB poort !! juist als je dan gaat testen is de test uiteraard goed . Mensen pas op wat je hier koopt of laat uitvoeren het is een boevenbende en hebben meerdere zaken onder andere namen !!! Wij zijn echt benadeeld voor ruim 5000 euro !!! Wij hebben gezegd doe onze CLA shooting brake terug en ons geld maar daar willen ze niet aan deze is verkocht aan een handelaar .. euh de zoon van de directie heeft een bedrijf wat ook deels ASV is . Nogmaals zo een oplichtersbende bij elkaar bah bah . In ieder geval ligt alles al klaar voor ten uitvoer brengen bij instanties

Goede afhandeling en service

Tijdrovend en niet flexibel

Helaas zijn mijn ervaringen met de werkplaats minder positief dan ik had verwacht. In mijn lease contract staat dat ik pas recht heb op een vervangend vervoer, na 24 uur. Helaas bied ASV geen leenauto aan uit service oogpunt en ook geen haal en breng service. Hierdoor heb ik veel moeite moeten doen en mijn auto pas ook 1 dag later kunnen ophalen (kon geen vervoer regelen voor einde van de middag). Ook moet ik nu de 29e weer terug voor een vervolg afspraak (vervangen van het roostertje in de auto). Hiervoor heb ik nog geen afspraak bevestiging ontvangen. Ik zal zelf maar eens weer contact opnemen. Mijn eerdere ervaringen hiervoor waren ook niet heel positief.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Service prima

Ik was uitgegaan van een wachttijd van 3 uur, maar dat werd bijna 4 uur. Een gratis lesauto zou ik een groot pluspunt v8nden.

Goede snelle service

Snel en goed geholpen