correct en persoonlijk

iedereen is vriendelijk. de contacten met de werkplaatsreceptie zijn prima en er wordt goed de tijd genomen. wat voelt als een persoonlijke benadering.

Klasse geholpen!!

Goed geholpen en auto gewassen weer terug gekregen!

Zeer tevreden en netjes en beleefd afgewerkt

Ik ben zeer tevreden, netjes te woord gestaan en koffie verzorgd, ook is de auto schoon en fris geleverd na de onderhoudsbeurt. Ik had hoger kunnen geven maar ik geef nooit meer dan een 9 want een 10 vind ik overdreven hoog.

• Prijs/Kwaliteit

Omdat ik tijdelijk niet achter het stuur kon, werd de auto netjes gehaald en weer terug gebracht toen hij klaar was.

fantastische service

heerlijk weer een bijna nieuwe auto thuis

Onderhoud

prima geregeld

Zoals het hoort!

prima , snel

nette behandeling, direct geholpen. Omdat er ruimte was in de werkplaats de geplande beurt eerder uitgevoerd. Paste wel in mijn agenda. Gratis leenwagen gehad

Zorgeloos

Zorgeloos

Alles goed geregeld,

Afspraak kunnen maken in goed overleg Geen lange wachttijd. Goed overleg bij te vervangen onderdelen, Auto netjes gewassen en schoongemaakt.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Onderhoud en wisselen banden conform afspraak gedaan

Nvt

Zeer goede ervaring

Goede service. Onderdeel was niet voorradig en mij werd direct een ander auto aangeboden.

Heeft wat veel tijd gekost om euvel op te lossen

In januari bleken NOx sensoren niet goed te werken en zijn vervangen. In november bleek een signaal van de motorstoring, met dit zelfde probleem te maken te hebben, waarna een software update is gedaan. Het motorstoringslampje verscheen een week later weer en dus moest er grondiger naar gekeken worden. Nieuwe afspraak bracht aan het licht dat er niet de juiste sensoren waren geplaatst en die niet op voorraad lagen, maar de volgende dag konden worden vervangen. Mag hopen dat het daarbij blijft, want dit heeft me de nodige tijd gekost. Moet ik daar tevreden mee zijn? Zeg het zelf maar.

• Prijs/Kwaliteit

Goed en deskundig advies door Jeroen van noort

Bij de aanschaf van een nieuwe Mercedes door een goed advies van Jeroen hebben we een Mercedes GLA 180:Busjness Solution gekocht.

Ik kon snel terecht

Ik kon snel terecht met mijn probleem.

• Prijs/Kwaliteit

perfect, vriendelijk en alles conform afspraak bij brengen

Zeer duidelijke uitleg door service balie inzake handelingen en benodigde extra's

Zeer vriendelijk personeel en correcte benadering. uitgevoerde werkzaamheden worden vooraf gemeld en achteraf doorlopen/besproken, waardoor verassingen uitblijven en een goede vertrouwensrelatie ontstaat. Ook de leenauto was dik in orde (A-klasse).

Snelle en vakkundige service

Snelle en zeer correcte service. Alle verrichte werkzaamheden zijn goed toegelicht

Reparatie prima; communicatie minimaal

Reparatie lijkt prima uitgevoerd maar de auto was einde dag niet klaar en dit werd niet gecommuniceerd. We hebben zelf gebeld en toen bleek dat de auto pas de volgende dag klaar was. Verder ook geen communicatie wat er gerepareerd was.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Een zeer goed en klantvriendelijk bedrijf.

uitermate tevreden

afhandeling en contacten en oplossing van problemen mercedes me

uitstekend

Zeer klantvriendelijk ! Deze keer werd ik verrast ! De nieuwe winterbanden hadden niet de juiste bar. Moest er nog mee naar het benzine station....

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven