WJ is the best I have ever seen!

WJ is the best I have ever seen! perfect! arranged so quick before my last day of ASV, detailed explain me the price list. very transparent and customer focus WJ, you made my day.

Correct en deskundig

Uitmuntend

Gewoon goed!

keurig netjes

ontzorgend

soepele communicatie en afhandeling

zeer tevreden.

Je kunt van de afspraken op aan. De service is uitstekend.

Goede service, mindere uitvoering

Na het vervangen van mijn richtingaanwijzer kreeg ik de auto keurig netjes gewassen terug. Tot zo ver perfect. Eenmaal aan het rijden kom ik er achter dat ik mijn ruitenwisser niet meer uit kan. Maar weer terug bellen naar de garage.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Service en kwaliteit zoals het hoort bij een "ster"merk

Alles prima alleen het volgende. In 2015 moeten constateren dat de controle van de accu blijkbaar niet in het onderhoudsprogramma zit. Accu was toen tijdens een tussentijdse parkeerstop opeens leeg : wegenwacht constateerde dat de originele accu uit fabricage 2007 nog in de auto zat. Over kwaliteit dus niet te klagen ! Bij de recente onderhoudsbeurt heb ik als klacht aangegeven dat de versnelling moeilijk schakelde. Net of hij een drupje olie/likje vet nodig had. In de onderhoudshistorie van mijn B 170 was niet zo snel te achterhalen wanneer de olie in de versnellingsbak voor het laatst vervangen was !! Misschien ook de originele olie vanaf het moment van fabricage ? In ieder geval over kwaliteit wederom niets te klagen. Misschien tijdens de onderhoudsbeurten hier meer attent op zijn. Voor de rest chapeau van een zeer tevreden B170 rijder.

Stoelverwarming kapot in premium merk auto van >30.000 euro

Bandenwissel en winterbeurt voor zover ik kan beoordelen goed uitgevoerd. Verbaasd over het feit dat in een premium merk auto met een cataloguswaarde van euro 40.000 euro na 4 jaar de stoelverwarming al kapot kan blijken te zijn. Ben de enige bestuurder en gebruik de auto alleen voor prive doeleinden, dus dit past niet bij de verwachtingen van een Mercedes rijder. Service zou zijn een kosteloze vervanging van dit gebrekkige (niet Duitse?) onderdeel.

Correct en goed afgehandeld

Nogal nors ontvangen, zal wel met de drukte te maken hebben gehad. Maar vriendelijkheid kost geen geld dacht ik zo. Bij het ophalen ging alles daarentegen wél correct klantvriendelijk. Prijs in orde en in lijn met hetgeen ik verwachtte.

Super geholpen

Super vriendelijke mensen van asv garage

We zijn super tevreden!!

Super !

Niets aan te merken

Perfectos!

Gewoon alles goed geregeld

p

p

Gewoon goede service

Duidelijke afspraken en goede communicatie.

Op en top service

Helemaal geen omkijken naar. Goed ontvangen en communicatie top.

Redelijk positief

Reacties medewerkers verschillend

Nice service

ASV always takes well for my car and really nice service, good jobs!!

Klantvriendelijk en goede service

• Prijs/Kwaliteit

Zeer tevreden, maar wel heel erg duur !!

Zeer tevreden, maar wel heel erg duur !!

• Deskundigheid N.v.t.

Zeer klantvriendelijk

Prima service!

Ik ben zeer tevreden over de service Ook de auto ophalen en weer thuis brengen is geweldig

Update ontvangen wat er nagekeken en evt. vervangen is. Auto van binnen en buiten gewassen

Uitstekende service!

Ik heb de servicebeurt op 3 oktober 2019 als prima ervaren. Ook een probleem met de navigatie werd nadien uitstekend opgelost op 7 oktober 2019.

professioneel bedrijf

zeer betrouwbaar bedrijf. Als er iets met de auto is wordt er op een keurige en betrokken manier overlegt

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven