Prima 👌

Inmiddels 5 maanden in het bezit van de nieuwe b-klasse, geweldige auto! Wij waren op zoek naar een hogere instap, en kwamen al snel uit bij de b klasse en een gla Na uitvoerige test ritten is onze keuze op de b klasse gevallen, hiervoor dank aan Jeroen van Oort, een geweldig persoon en verkoper. brigitte en Jack

• Prijs/Kwaliteit

Gewoon zoals het moet zijn.

Of ik nu bel of binnen loop ik krijg altijd de juiste aandacht.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Uitstekende service van deze garage.

De auto is als ik hem weer ophaal goed nagekeken en waar nodig zijn onderdelen vervangen of gerepareerd. Vooraf wordt er altijd telefonisch overlegd. De auto wordt ook gewassen en gestofzuigd, heel fijn!! Bij de jaarlijkse beurt en APK, brengt een chauffeur mij weer thuis en haalt mij ook op, na het telefoontje dat de auto klaar staat. Dit wordt erg gewaardeerd!

• Prijs/Kwaliteit

Adequaat en naar volle tevredenheid snel geholpen

Super vriendelijke telefoniste die het eerste contact heeft, verder geholpen door zeer deskundige aan de front desk. Gedurende het onderhoud wordt je geïnformeerd wat men tijdens het onderhoud tegen komt wat van invloed zou kunnen zijn op de vooraf opgegeven prijs. Bij het ophalen staat de auto er netjes gewassen bij.

Fijn gevoel weer

Auto is opgehaald en terug gebracht door vriendelijk personeel, alles netjes gemaakt en schoon weer terug.!!

Prima service!

Uitstekende service bij ASV .

Gewoon een fijne garage.

Goed ontvangen en van koffie voorzien. Beurt naar tevredenheid uitgevoerd.

vlotte en correcte service

De servicebeurt van mijn auto is goed uitgevoerd fijn dat je telefonisch op de hoogte gehouden wordt van de uit te voeren werkzaamheden.

Een 10 is nog aan de lage kant. DUS EEN DIKKE VETTE TIEN

Bij binnenkomst twee super vriendelijke charmante knappe receptionistes, gastvrouwen die je meteen een welkom gevoel geven en je direct een koffietje aanboden. Service balie waar ze tijd voor je nemen en je heel duidelijk aandacht geven over de werkzaamheden die moeten gebeuren aan je wagen. Bij afhalen is je wagen als nieuw gewassen en gepoetst en je krijgt uitvoerig uitleg van de gedane werkzaamheden. TOP Tijdens de reparatie tijd een perfect bijna nieuwe Mercedes als bruikleen huurauto mee gekregen. Dan de attente super aardige Jeroen, die ons de wagen ooit heeft verkocht kwam meteen geïnteresseerd naar ons toe en nog perfecte uitgebreide uitleg gekregen over de nieuwe S en nieuw G klasse. Al met al een wereld bedrijf en Jeroen een sympathieke wereld vent.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service en duidelijke communicatie.

Duidelijk communicatie: -eerst wordt de auto uitgelezen en visueel nagekeken, waarna ik netjes, -een opsomming ontvang van de punten die opgeleverd/ gerepareerd moeten worden. Onderwijl wordt er voor voldoende koffie gezorgd (terwijl ik op de wifi aan het werk ben al wachtend aan de koffietafel in de showroom). Top!

Service is top

Communicatie is goed en alles is gegaan en uitgevoerd volgens afspraak

erg fijne en deskundige hulp

erg fijne en deskundige hulp

Service/vakbekwaamheid is goed. Goed op de hoogte gehouden van noodzakelijke onderhoud. Onze andere Mercedes is in onderhoud bij een andere dealer. Daar krijgen wij een aantal extras zoals: - Gratis bijvullen van koel/ruitensproeier vloeistof en motor olie. - Gratis reparatie van banden en ster in de voorruit. - Gratis battery vervanging van de afstandsbediening. - Gratis APK - 10% korting op accessoires - Gratis/zomer winter inspectie. Gaarne ontvang ik uw reactie hierop of u dit ook kunt aanbieden.

Top service!

Welkom ontvangst, heerlijke koffie, snelle service, auto schoner en netter weer mee gekregen dan ingeleverd. Zoals altijd weer top gedaan.

Gewoon goed, snel en helder

Gewoon goed en snel geholpen, probleempjes ontdekt, even melden, oplossing zoeken voor leen auto en weer een tevreden klant. De klant staat bovenaan bij ASV, dat zit eenvoudig in de genen van al het personeel, top!

J

F

makkelijk en heel snel

het was een fijn service ervaring, makkelijk om te regelen en klaar in minder dan een dag. Gratis fiets lenen was leuk!

• Deskundigheid N.v.t.

Goede service!

Ik werd goed te woord gestaan, prettig behandeld. Communicatie is prima, goed en kundige afhandeling van dat wat moest gebeuren.

• Prijs/Kwaliteit

Prima afhandeling, echter moest bon laten corrigeren

Prima verzorging. Onderhoud na 6 jaar wordt echter wel prijzig (remmen en schijven en uitlaat zijn prijzig)

Klant staat centraal.

Alles verricht conform afspraak en op tijd. Vriendelijkheid en klantgerichtheid staat centraal. Leuk team👍

Een zeer lastige elektrische storing is adequaat en snel opgelost.

Elektrische storing die soms optrad, met totaal geen relatie met b.v. weer of tijdstip. Andere garage kon de storing na weken niet verhelpen. ASV heeft het euvel in een dag verholpen.

Alles ok

• Prijs/Kwaliteit

Tja, wat moet ik nog zeggen na meer dan 30 jaar klant te zijn van ASV! Klantvriendelijkheid is in ASV gebeiteld.

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven