Uitmuntend

Ik ben goed, snel en accuraat geholpen

Gewoon goed

Wat beloofd is wordt gedaan

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Prima service, geen bijzonderheden, was alleen APK keuring

Auto gebracht en weer opgehaald voor APK keuring, geen bijzonderheden

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Opnieuw uploaden van navigatie niet vergoed door lease maatschappij is minpunt. zeker als de navigatie nog dateert uit 2015.

• Prijs/Kwaliteit

Prima service, er kon snel een afspraak ingepland worden om de storing te verhelpen.

Alles prima voor elkaar

Prettig contact met de medewerkers. Gastvrij en kundig

Ik ben goed ontvangen , en werd ook goed voor mij gezorgd,met koffie en thee . Het is een prettige sfeer om in te wachten , want mijn auto kreeg namelijk een beurt.

Goede service.

Flexibele afstemming over plannen van de afspraak. Komen de auto ophalen en brengen de auto netjes gewassen terug zoals 3 jaar geleden was afgesproken tijdens de aanschaf van de auto.

Prima!

Mijn ervaringen zijn positief.

• Prijs/Kwaliteit

Service ok, aflevering conform verwachting

• Prijs/Kwaliteit

Vriendlijk personeel, behulpzaam en niet opdringerig.

Prima service. Positieve ervaring

Alles ging volgens afspraak

Geen opmerkingen

Prima.

Prima service en korte lijnen met mijn leasemaatschappij. Dat voorkomt een boel ergernis.

Fantastische service

Top service. Ruit keurig vervangen zonder enige sporen na te laten. Auto netjes gewassen en schoongemaakt, ook van binnen. Nog even bijgekletst met de verkoper die mij de auto verkocht heeft. Was weer warm ontvangst!!

Prima service zoals gewoonlijk

Prima service zoals gewoonlijk

Afspraak en uitvoering waren 100% in orde

Afspraak ging prima, ophalen en wegbrengen ging soepel. Werd goed op de hoogte gehouden over extra zaken die moesten gebeuren. Prijs telling was duidelijk en volgens afspraak. Auto liep weer als nieuw.

Snel, accuraat en deskundig!

Met lekkere koffie en persoonlijke aandacht. Fijn dat klanten bij hun voornaam genoemd worden als ze binnenlopen. Wij zijn geen nummertje.

Niet geholpen bij afhandelen schade

Ondanks dat ik bij Mercedes verzekerd ben blijft men moeilijk doen over de huurauto. Dit is het enige dat ik te horen krijg. Kosten huurauto... Ik ben vanwege mijn werklocaties niet heel flexibel in het halen en brengen van de auto, probeer toch mee te denken. Omdat mijn auto daar niet in onderhoud is, denken ze bij ASV niet mee. Een van de receptionisten wist niet dat een huurauto gelijkwaardig standaard is bij Mercedes Benz verzekeringen.

Goede service vriendelijk personeel , een zeer tevreden klant

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en zeer goed geholpen

Alles volgens afspraak in orde gemaakt en auto weer op de afgesproken tijd beschikbaar.

Super haal en breng service

Goed doorgenomen afspraken en prijzen ben nu met goede auto in Spanje

Klanttevredenheid voorop!

Wordt altijd teruggbeld Wordt serieus omgegaan met klachten/opmerkingen Vriendelijkheid Mocht onderhoud langer duren dan gepland ontvang je regelmatig een update Goede koffie Goede Wifi ...

Onderhoud is goed uitgevoerd met service er omheen!

Ik ben prima geholpen

De onderhoudsbeurt aan de auto , bleek een hele grote te zijn. Ben daar van via mail op de hoogte gesteld en ook daar over teruggebeld. Ben behoorlijk geschrokken van de kosten ondanks dat er geen extreme defecten waren. Verder vriendelijk geholpen .

• Prijs/Kwaliteit

Conform afspraak reparatie uitgevoerd en kosten vooraf gecommuniceerd.

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven