Vriendelijke ontvangst en goede service.

Telefonisch een afspraak gemaakt. Voor elk probleem een oplossing. Extra kosten worden overlegd wat ermee te doen. Auto stond schoon en gewassen klaar.

Zoals altijd uitstekend

Vlot en deskundig geholpen!!

Wederom een prettige ervaring

Na een andere merk keuze BMW weer de Mercedes showroom van ASV bezocht. Ben altijd erg gecharmeerd geweest van Coupe's, nu hadden ze er hele mooie staan. Ben gaan kijken en in gesprek gegaan met Jeroen van Noort, heb bij Jeroen al eerder Mercedes gekocht. Tijdens een fijne proefrit heeft Jeroen de andere auto bekeken en een voorstel opgesteld. Na wat onderhandelen hebben we elkaar gevonden. Kortom ik rijdt nu met grote tevredenheid weer in een Mercedes!. Of zoals Jeroen het stelt "eens een Mercedes altijd een Mercedes".

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen bij ASV; ter plekke nog een vraag over telefoonverbinding, die meteen opgelost werd.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Overtrof mijn verwachting, zeker omdat het de 1e beurt was.

Ben zeer vriendelijk ontvangen en uitgebreid te woord gestaan wat er allemaal te gebeuren stond. Gedurende de apk keuring en grote beurt nog telefonisch contact gehad om een kleinigheidje direct te herstellen. Heb netjes een leenfiets meegekregen en keurig gebeld toen mijn auto gewassen weer opgehaald kon worden. Dit was een aangename verrassing.

Prima!

Vlotte afhandeling en goede service

geweldig

ik ben altijd uitermate tevreden met de service die ASV in Veghel mij keer op keer geeft Voor mij een dikke 10

In een woord fantastisch

• Prijs/Kwaliteit

Positief alleen geen communicatie over de wachttijd

Snel geholpen, omdat ik zou wachten op de reparatie bleek dat er ook een update moest plaatsvinden van de auto. Darrmaa ben ik 1.45 uur van mijn werkdag kwijt geweest. Als dat eerder gecommuniceerd was had ik een vervangende auto geregeld.

Naar tevredenheid

Netjes telefoontje met de kosten. goed meegedacht vwb opties met banden en remblokken. Punt van aandacht: Auto komt gewassen retour. Nejtes, behalve dat dit gedaan wordt in een wasstraat. Resultaat is dan niet altijd (Velgen bij mij) goed. Als je wast, zorg dan voor een goed resultaat.

Hartelijke ontvangst, geen wachttijd dus kon direct door naar mijn werk. Was positief verrast door het vervangend vervoer en dat het ook nog een automaat was, was helemaal fijn. Nog niet eerder meegemaakt. Dus de lat ligt hoog voor een volgend bezoek :-)

Goed en op tijd

Attente oplossing voor gerezen uitdaging ivm nalatigheid lease-m'ij

Dankzij ASV werd toch APK geregeld en kwam alles weer goed

Prettig en correct.

Service georiënteerd bedrijf met oog voor detail.

correcte uitvoering van de onderhoudsbeurt

duidelijke uitleg vooraf en prima verzorging tijdens het wachten.

Prettig ontvangst, prima service en alles volgens afspraak

Fijn ontvangst met een vriendelijke goedemorgen, volgens afspraak stond er een nette leenauto klaar. Mijn auto was op de afgesproken tijd weer klaar en stond keurig gewassen op mij te wachten.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

N/A

Van A tot Z zeer klantgericht en vriendelijk geholpen. Afspraken worden netjes nagekomen en verwachtingen overtroffen. NA mijn slechte ervaring bij STERN een verandeming

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Ik kom al jaren bij voorheen EMA en nu ASV. Niet vanwege een mercedes maar vanwege een SMART. Ik ben een tevreden klant.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Fijn en snel

zoals altijd zeer servicegericht, deskundig en transparant

Buiten de genoemde vier kernwaarden, die door mij altijd al als voortreffelijk zijn ervaren, wil ik nog expliciet aanhalen de prettige ontvangsten, de correctheid, vriendelijkheid en de toegestoken helpende hand.

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven