N/A

Goede services. Je wordt als klant gehoord en er wordt gehandeld naar wens. Top!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

N/A

Ik heb een grote beurt en een APK keuring aan mijn wagen laten uitvoeren. Ik kreeg vooraf een duidelijke offerte en tijdens de werkzaamheden kwamen ze onverwachts gebreken tegen. Hierover werd ik direct gebeld en wat de mogelijkheden waren om het probleem op te lossen en met duidelijke onderbouwing van de extra kosten. Ik heb dit als zeer prettig en proffessional ervaren

fantastisch

ASV Veghel is een fijne garage waar je altijd op en top geholpen wordt en een hele goede service heeft.

positief, hulpvaardig,vriendelijk.

Goede professionele vriendelijke service

Zeer prettig en klantvriendelijk. Auto ziet er altijd tip top uit na een onderhoudsbeurt. Erg vriendelijk en vakbekwaam personeel, van receptioniste tot werkplaatsmedewerker.

Service en wat kleine reparaties. Prima afspraak gemaakt en alles afgewerkt op dezelfde dag.

Recentelijk zakelijk een GLA 45 AMG(demo) gekocht voor mijn dochter die bij mij werkt. Fantastische behandeling gehad van, en super deal gesloten met Jeroen afd. verkoop. Auto perfect afgeleverd en zaken die per ongeluk in de ingeruilde auto waren blijven liggen de volgende dag al in huis. Na een week werd ook nog een mooie bos bloemen thuis bezorgd. ASV scoorde met haar manier van ondernemen 10 punten op een schaal van 10. Ik heb dus als autodealer in ruste(Renault) voor de toekomst de rit Deventer-Eindhoven over om de GLA bij AVG te laten onderhouden. Chapeau ASV, houden zo!

• Service N.v.t.

Ervaringen zijn bijzonder goed. Persoonlijke aandacht is sterk punt.

N/A

Heb zeer goede ervaringen met ASV Ehv. Kundige en vriendelijke mensen. Afspraken worden correct en goed en correct nagekomen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Vervang auto bij de andere mercedes dealer krijgen we gratis mee hier was het huren en anders geen vervang auto dat vind ik wel jammer er was ook geen chauffeur die mij kon afzetten ik heb daar bijna 2 uur op iemand moeten wachten die mij kon ophalen.

N/A

Goed bedrijf.Minpunt:als je auto een grote beurt moet hebben moet je dik betalen voor een leenauto.Bij alle garages die ik voorheen heb gehad was dit altijd gratis.

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven