1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar
Mijn navigatiesysteem werkte niet meer. Na 5 bezoeken aan ASV Eindhoven en 400 euro aan reparatiekosten werkte het systeem nog steeds niet. Het advies van de garage was om een nieuwe unit te plaatsen. Kosten: 700 euro, waarmee de totale kosten op 1.100 euro gekomen zouden zijn. Ik vertrouwde het niet meer en ben naar de firma Verotronics in Eindhoven gegaan. Twintig minuten later was het probleem verholpen, kosten: 42,- euro. Hierna ben ik direct naar ASV teruggereden en heb de baliemedewerker van mijn ervaringen op de hoogte gebracht. Ik liet hem de factuur van Verotronics zien . Op zijn verzoek maakte hij hiervan een kopie. Uiteraard heb ik bezwaar gemaakt tegen de gang van zaken bij ASV. Met name tegen het feit, dat er keer op keer nieuwe onderdelen geplaatst werden of geplaatst zouden worden. Ook dat het door hen \"gerepareerde\" systeem niet een keer buiten de hekken van het ASV-terrein was gecontroleerd.Daardoor kreeg ik telkens een niet-funtionerend systeem mee. De baliemedewerker bleef volhouden, dat ASV niets te verwijten viel en dat hij betwijfelde of de reparatie van Verotronics zou blijven functioneren.Dat is wel degelijk het geval. ASV-Eindhoven heeft met deze gang van zaken een ondermaatse prestatie geleverd, tegen hoge kosten en een ondeskundige reparatie uitgevoerd, zonder een enig positief resultaat. Had ik hun advies gevolgd, dan was ik minstens 1.100 euro kwijt geweest i.p.v. 42 euro nu. Ik heb mij als klant absoluut niet serieus genomen gevoeld. Dat verklaart mijn negatieve beoordeling.