Degelijk en deskundig bedrijf; goede service. Wel duur.

onderhoud

Fijn bedrijf. vriendelijk en correct te woord gestaan en heerlijk dat de auto er altijd zo netjes uitziet als je hem weer op komt halen.

Prettig, klantvriendelijk goede en snelle service

N/A

Prima. Snel een afspraak kunnen maken voor onderhoud, goed ontvangen, verse koffie en binnen de gestelde termijn weer de weg op.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed en een correcte behandeling.

Na jarenlang Opel moest ik even wennen. Het niet aftekenen van het onderhoudsboekje, vind ik niet prettig. Digitaal prima, maar teken het boekje ook gewoon af, hoeveel moeite kost dat. Ik houd van zaken op papier en vind dat hier naar gevraagd had kunnen worden.

Ben zeer tevreden over de service

Goede communicatie en naar tevredenheid snelle afhandeling van het onderhoud en de APK.

Vriendelijk personeel, prima geholpen

Prettig ervaren ! Goede service klant gericht !

Prima geholpen. In de 2 uur dat ik heb zitten wachten viel mij op dat er erg veel personeel rondloopt.

Professioneel en uitermate klantvriendelijk.

Gewoon super goed

Snelle en correcte oplossing en afhandeling

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Vriendelijk geholpen

Altijd vriendelijk ontvangst.niets is te veel auto altijd schoon terug .service beurt wordt altijd goed uitgevoerd

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn navigatiesysteem werkte niet meer. Na 5 bezoeken aan ASV Eindhoven en 400 euro aan reparatiekosten werkte het systeem nog steeds niet. Het advies van de garage was om een nieuwe unit te plaatsen. Kosten: 700 euro, waarmee de totale kosten op 1.100 euro gekomen zouden zijn. Ik vertrouwde het niet meer en ben naar de firma Verotronics in Eindhoven gegaan. Twintig minuten later was het probleem verholpen, kosten: 42,- euro. Hierna ben ik direct naar ASV teruggereden en heb de baliemedewerker van mijn ervaringen op de hoogte gebracht. Ik liet hem de factuur van Verotronics zien . Op zijn verzoek maakte hij hiervan een kopie. Uiteraard heb ik bezwaar gemaakt tegen de gang van zaken bij ASV. Met name tegen het feit, dat er keer op keer nieuwe onderdelen geplaatst werden of geplaatst zouden worden. Ook dat het door hen \"gerepareerde\" systeem niet een keer buiten de hekken van het ASV-terrein was gecontroleerd.Daardoor kreeg ik telkens een niet-funtionerend systeem mee. De baliemedewerker bleef volhouden, dat ASV niets te verwijten viel en dat hij betwijfelde of de reparatie van Verotronics zou blijven functioneren.Dat is wel degelijk het geval. ASV-Eindhoven heeft met deze gang van zaken een ondermaatse prestatie geleverd, tegen hoge kosten en een ondeskundige reparatie uitgevoerd, zonder een enig positief resultaat. Had ik hun advies gevolgd, dan was ik minstens 1.100 euro kwijt geweest i.p.v. 42 euro nu. Ik heb mij als klant absoluut niet serieus genomen gevoeld. Dat verklaart mijn negatieve beoordeling.

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven