Goede service, vriendelijke mensen en correcte afhandeling.

prima gedaan met persoonlijke aandacht dwz combinatie van service beurt met tegelijkertijd apk keuring, keurig op tijd en wachten veraangenaamd met goede koffie etc.

Auto gekocht in België en zonder probleem in onderhoud bij ASV.

auto zelf gebracht, prima leen auto mee gekregen, auto is thuis afgeleverd (150 km) leen auto retour. prima wek wijzen.

Prima ervaring. Maar persoonlijk zou ik er wat beter over nadenken wat voor een leenauto de klant meekrijgt. De B-klasse die ik meekreeg vergroot niet echt het enthousiame over Mercedes!! Een nieuwe A-klasse of een E bijvoorbeeld zou mij \'blijer\' gemaakt hebben.

Service perfect!

De service aan de MB is prima verricht, echter de reparatie (spuitwerk) heeft geleid tot een vervelende discussie omtrent de tijd dat e.e.a. klaar zou zijn. Hierdoor was ik veel te laat voor een vervolgafspraak. Ik heb dit reeds met mijn broer, Henk Klooster verkoper bij ASV, besproken.

N/A

Een bedrijf met een geweldige service naar de klant

2 sterren: slechter dan verwacht

3 weken geleden daar geweest. Ik zou gebeld worden als de mercedes waar ik interesse in had gebeld worden. Deze werd die dinsdag / woensdag verwacht. Mijn inziens is mijn interesse niet serieus genomen. Gelukkig heb ik weekend daarna elders een Mercedes naar mijn wens gevonden.

Na frequente meldingen van een motorstoring, waarbij het lampje van de motordiagnose steeds ging branden, heb ik contact opgenomen met Willie van der Rijt, die mij in contact bracht met Johnnie Relou. Op 5 februari 2019 is, middels een test, vastgesteld dat het doseurventiel en de stroomregelklep vervangen moesten worden, met een prijsopgave van € 490,00. Op 8 februari 2019 zijn deze vervangingen uitgevoerd en bleek het reparatiebedrag LAGER dan eerder was opgegeven, nl. € 453,60. Een aangename meevaller!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Een uitstekende service hoeft maar net iets meer te zijn dan de klant verwacht. Dit is wat het team realiseert. Marissa Reedijk zorgt ervoor dat je met open armen ontvangen wordt. Ook als je met een bedrijfswagen Vito komt aanrijden. Je voelt je echt meteen thuis in deze garage. Als je weggaat wordt je door Marissa nog even prettige dag gewenst. Hier werken mensen op de juiste plek. Je zou het niet durven om naar een andere garage te gaan waar je meestal als een nummer behandeld wordt. Complimenten aan iedereen. Mijn collega is door mijn enthousiasme al overgestapt naar AMG. Het werkt. Super. Ik zat daar met een verkoper die ook zijn auto voor onderhoud had aangeboden. Hij had dezelfde gedachten over AMG. Hij is even weggeweest naar Jaguar en wist uiteindelijk niet hoe snel hij weer terug moest naar jullie. You never know what you got until it\'s gone. Jullie zijn een voorbeeld voor alle garages in Nederland. Een goede service kost geen geld maar maakt je bedrijf groot Petje af. Met vriendelijke groet. Fred de Goede

Geweldige service!!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Goedemiddag, fijn bedrijf goede service top auto’s aardige mensen alleen jammer van die ene verkoper die je dan een poot probeert uit te draaien. Vorig jaar een auto gekocht voor 38k en dan een jaar later 22k inruil terug te willen geven is geen handel ook geen belediging maar proberen iemand op te lichten voor de rest is het een fijn bedrijf ma om die reden koop ik nooit meer een auto bij jullie helaas. Krijg bij meerdere handelaren 34/35 k terug voor mijn auto.

Goed.

Hugo van der Goeslaan 49