Keurig conform afspraak

Afspraak in overleg gemaakt, keurig ontvangen en auto weer gewassen opgeleverd.

Goede en snelle service

Mijn auto kon ik meteen brengen, is snel gemaakt en de auto werd netjes en schoon afgeleverd. Fijne garage.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Kundig, netjes en altijd vriendelijk.

Kan niet beter.

Alles was naar wens

Zoals gewend, vriendelijk ontvangen en snel weer onderweg. Bedankt voor de service.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Veghel

Als klant van ASV Mercedes-Benz in Veghel voor al drie jaar, heb ik consistent uitstekende service ervaren. Mijn recente bezoek bevestigde opnieuw de professionaliteit, vriendelijkheid en flexibiliteit van het personeel. Hun vermogen om passende oplossingen te bieden, benadrukt hun toewijding aan klanttevredenheid en vakmanschap, een standaard die zij al jarenlang handhaven.

Geholpen naar verwachting!

Goede communicatie en service gerichte oplossingen!

Professioneel en klantvriendelijk

Tijdens het wachten ben ik zeer gastvrij behandeld met drank en zelfs een broodje kaas

Service

Always good service by ASV. Refer them highly.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Goede, betrouwbare service geheel volgens afspraak

Mijn auto was toe aan een grote servicebeurt. Vanwege goede ervaringen uit het verleden laat ik deze bij ASV uitvoeren. De service is betrouwbaar en er wordt gebruikt gemaakt van originele onderdelen. Het tijdslot waarbinnen je afspreekt zorgt voor een vlotte aflevering, waarbij geïnformeerd wordt naar mogelijk andere zaken waarnaar gekeken dient te worden. Tussentijds telefonisch contact gehad of de beurt voor het afgesproken bedrag uitgevoerd kan worden. Samen met monteur besloten dat nieuwe banden nodig waren, maar gezien slijtage sinds vorige beurt dit nog een onderhoudsperiode uitgesteld kon worden. Beurt geheel volgens afspraak (en vooraf overeengekomen prijs) uitgevoerd. Tijdig geïnformeerd wanneer de auto gereed zou zijn en deze weer op kunnen halen.

TOP!

Gebeld voor afspraak , volgende dag afspraak, zeer snel dus. vriendelijk en professioneel personeel. koffie/thee aangeboden (met een koekje) had vervangend vervoer gevraagd, bijna nieuwe auto gekregen vergelijkbaar met mijn eigen auto. De onderhoudsbeurt perfect uitgevoerd, auto schoon terug gekregen.

Gewoon prima

Ga er met plezier voor naar Veghel terwijl Nijmegen veel dichterbij is.

Heel tevreden.

Goede communicatie, prettig ontvangst. Gemaakte afspraken nagekomen. Auto na het onderhoud gewassen en gezogen weer terug gekregen.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

snelle accurate service met een glimlach

Bij aankomst staat er altijd iemand klaar om de auto in ontvangst te nemen. Duidelijk uitleg en goede opvolging. erg tevreden over de geboden service.

Matig

Auto werd -zoals afgesproken- op mijn werkadres opgehaald en dezelfde dag weer teruggebracht. Dit i.v.m. onderhoudsbeurt bij 25.000 km. Dat was het. Geen enkele info over óf er werkzaamheden zijn uitgevoerd en wélke werkzaamheden; vind ik op z'n minst merkwaardig. Ook jammer, maar dat is mij vooraf meegedeeld, dat de actieve spoorassistent niet permanent kan worden uitgeschakeld; levert soms gevaarlijke situaties op. De aangedragen oplossingen zoals ik die op internet lees zouden in theorie moeten werken, maar de praktijk is anders. Bijzonder is dat je de assistent wel kunt uitschakelen maar dat steeds na het uitschakelen van de motor opnieuw moet doen. Als het niet permanent mag worden uitgeschakeld, dan lijkt dit toch op schijnveiligheid.

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Afspraken komen moeizaam tot stand, en uitvoering vervolgens is zwaar beneden de maat

Voor een eenvoudige bandenwissel moet je meer dan een maand vantevoren een plek reserveren (hoe anders gaat dat bij Kwikfit en Profile Center!). Dan kom je aan en zeggen ze doodleuk dat je om 17:00 de wagen weer kan komen ophalen en dat er verder geen vervangend vervoer mogelijk is. Bij eerdere bandenwissels bij Mercedes was ik gemiddeld 2,5 uur van m'n tijd kwijt, terwijl dat in het verleden dergelijke bandenwissels bij Kwikfit en Profile Tire Center altijd binnen een uur geregeld waren. Vanwege mijn lease contract bij Mercedes zelf ben je voor de bandenwissels helaas gebonden aan Mercedes. Way to go Mercedes!

• Ik ben geholpen in de volgende vestiging: Eindhoven

Wesley de vries heeft ons super geholpen bij onze nieuwe auto

Eens ASV altijd ASV

Na het rijden van een ander automerk weer terug bij Mercedes. Was in deze op zoek een bepaalde uitvoering, kleur en model, helaas kon ASV deze niet direct leveren. Een collega dealer uit de regio had er wel een wel staan. De keuze gemaakt, denk je bij een andere gerenommeerde dealer te kopen, maar service is niet service bleek !!! ASV heeft mij heel erg geholpen om uiteindelijk de restpunten voor een andere dealer perfect op te lossen. Top van het ASV Service team en vooral ook de ondersteuning vanuit Jeroen van Noort !! Bij ASV hebben ze een mooie uitdrukking “Eens Mercedes altijd Mercedes”. Maar ik voeg daar aan toe “Eens ASV altijd ASV”!

Veghel goed Eindhoven slecht

Ik werk in Eindhoven en de Aklasse starten plotseling bijna niet meer. Ik was vlakbij ASV Eindhoven en ben er naar toe gereden de werkplaats drive. Nu een paar keer gestart met moeite zegt de man het is niet de accu en wij hebben geen tijd kunnen hem inplannen over paar weken. Ik zeg en als ie niet meer start onderweg ja dan bel je maar de mobiele service die komen je helpen. Misschien hebben ze in Veghel meer tijd kun je proberen zei ie ook nog. Ik was super kwaad om zo iemand weg te sturen en ondanks twee Mercedessen dacht ik nooit meer zo een. Het starten ging steeds slechter en heb Veghel gebeld zaak uitgelegd volgende dag geweest toch accu kapot en binnen 45 min stond ik weer buiten goed opgelost. Alleen over ASV Eindhoven geen goed woord sorry!! vriendelijke groet Eric van Zoggel

Excellent and friendly service

I have been client in MB services in several countries with my current and previous models and ASV shows a remarcable care for the clients. Based on the work load, sometimes takes a bit longer to get an appointment, but ASV workers always do their best, not only to offer free spots by calling clients but also any kind of question is clearly answered. Specially, Hans Bakx, who has been 99% of the times receiving me and issuing my vehicle with a high knowledge of any question asked. Many thanks. ASV is clearly one of the best places I've ever worked with.

Hele goede service

Nette en hele vriendelijke vestiging. Alles wordt perfect uitgelegd wat er gedaan wordt, met een lekker bakkie koffie. Als auto klaar is, wordt je netjes gebeld dat hij klaar is. En als je de auto ophaalt, dan wordt er verteld wat ze gedaan hebben. Dikke plus

Goed en duidelijk en snel

Netjes

Niet klantgericht / mee denkend

Eerlijk gezegd bij alle contacten en verzoeken tot.nu toe de verwachting niet waar gemaakt. Misschien verwacht ik te veel of sluit mijn verwachtingspatroon van Mercedes niet aan bij werkelijkheid/ niet realistisch. Ik ga dus volgende keer elders dan heb ik een vergelijk. Voel mij vanaf begin daar niet een gewaardeerde klant

Geen stress, ASV regelt het!

Ik word altijd keurig geholpen. Zeer behulpzaam. Nooit gedoe. En als kers op de taart een gewassen auto mee naar huis krijgen na een onderhoudsbeurt!

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Alles netjes opgelost en mooi schoon afgeleverd

Helemaal top

Helemaal prima!

Fijne mensen en een mooi bedrijf. Kon gewoon wachten tot de onderhoudsbeurt klaar was. Koffie is ook lekker.

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven