Ondertussen mijn vierde Mercedes bij ASV gekocht. Is altijd een prettige ervaring, men (Jeroen) denkt heel erg goed mee, ook als er extra wensen zijn. Het afleveren is steeds weer een feestje, er wordt de tijd genomen om eea goed uit te leggen. Ook qua service wordt er erg goed met de klant meegedacht en naar een passende oplossing gezocht. Kortom ik kom graag bij ASV, ook om zo maar eens te kijken. Het ontvangst is altijd even hartelijk!.

Zeer goede service en vriendelijke behandeling.

2 sterren: slechter dan verwacht

De leenauto mag iets comfortabeler. Ik kreeg een stuiterbakje mee, wat niet gied is voor mijn nieren.

Hele professionele aanpak van de verkoper Ruud Slegers als van de werkplaats. Alles was goed geregeld en binnen een uur kon ik weer verder. Heel tevreden over de service.

Helaas had mijn auto in de vakantie periode een beurt nodig. Dus kon niet 1-2-3 terecht bij de werkplaats. Des niet al te min werd is er duidelijk gecommuniceerd tijdens de aanname van de auto ook werd er intensief contact gehouden mbt de extra bevindingen van de werkplaats en het advies zodat er geen verrassing was tijdens het ophalen van de auto. Leen auto stond netjes klaar incl het verzochte isofix ivm kinderzit.

ervaring is zeer goe en ik ben zeer tevreden

Uitstekend!!

zeer tevreden klant vriendelijk deskundig

Tot nu toe goede ervaring met ASV Eindhoven!

PRIMA VRIENDELIJKE SERVICE

2 sterren: slechter dan verwacht

Tijdig, vriendelijk en accuraat geholpen ondanks heb ik een aantal verbeterpunten. Er is wat verwarring geweest omtrent sleutels voor eigen en huur auto! Rekening wel/niet naar lease bv. terwijl dit was vooraf afgesproken. Geen uitleg over navigatie update, ziet er toch anders uit dan vorige, geen gebruiksaanwijzing mee geleverd.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Eerste bezoek aan ASV Eindhoven Service: Ben goed geholpen en geïnformeerd over toekomstige vervangingen. Vriendelijke ontvangen. Deskundigheid: Geen oordeel. Verwachting is hoog. Prijs/kwaliteit: Aan de hoge kant.

• Deskundigheid N.v.t.

Bijzonder prettig en een gemoedelijke sfeer. Het onderhoud is perfect uitgevoerd, geen enkele klacht, en dat is belangrijk ,dat ik van mijn auto op aan kan.

Vriendelijke personeel met verstand van zaken, ervaren goede monteurs met kennis.

goed, wel was het niet mogelijk om de APK meteen te combineren met een kleine beurt binnen 1 maand ? Te druk of te weinig automonteurs, wat in de toekomst alleen maar een groter probleem zal worden.

N/A

klantgericht bedrijf, goede service

Prettige ontvangst bij de receptie, goede behandeling an de balie en er wordt naar de klant geluisterd. Indien de auto in de garage moet blijven, wordt je als je als klant altijd naar huis gebracht en last but not leest, bij het ophalen van de auto wordt hij altijd gewassen afgeleverd.

Betrouwbaar , netjes , en goede service

prettig