Geweldige service

Om op de dag dat ik de bandenwissel heb afgesproken een telefoontje te krijgen van Henk met de vraag zullen we meteen maar de app doen : Top.

Werkzaamheden zijn volgens afspraak uitgevoerd. Enige minpuntje: de auto wordt altijd gewassen als extra service, wat top is natuurlijk. Dit keer is het alleen met de franse slag gedaan, maar misschien mag je helemaal niet mopperen over een extra service...

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Perfecte behandeling, geen opmerkingen.

Gastvrije service en lekkere koffie

Ik voel me altijd behandeld alsof ik een directeur ben.Alles van tevoren netjes uitgelegd en wat de kosten zijn.En altijd mijn auto gewassen,wat een service, alleen daarvoor wil je Mercedes blijven rijden.

communicatie en afspraken is niet wat ik gewend ben van uw bedrijf

Mijn auto moest een APK en beurt hebben. Omdat inplannen moeilijk was afgesproken dat mijn auto een paar weken bij ASV zou staan zodat de werkzaamheden tussendoor gedaan konden worden. Na 3 weken nog niets gehoord te hebben ben ik zelf gaan bellen. Ik zou terug gebeld worden, dit gebeurde niet. Na verschillende malen te bellen, belofte tot terugbellen, wat niet gebeurde, uiteindelijk de belofte dat mijn auto de volgende dag klaar zou zijn. Echter nog een week moeten wachten voordat de werkzaamheden uitgevoerd waren en ik mijn auto kon ophalen. Kortom slechte beloftes, niet nakomen van afspraken en slechte communicatie.

• Prijs/Kwaliteit

Teleurstellende opvolging, slecht verhaal rondom garantie

Onlangs voor onderhoud geweest, daarbij gevraagd voor checken van de ventilatie (ernstige brom in hogere standen). Bij ophalen auto geen feedback bekend bij werkplaats receptie of er naar gekeken is. Zou nog over gebeld worden. Niet gebeurd. Paar dagen later gebeld omdat brom nog aanwezig was, zou weer over gebeld worden, nog niet gebeurd. Kofferbak is doorgezakt onder het gewicht van boodschappen, lijkt heel duidelijk een zwakke plek te zijn (precies op de overgang van de ribben). Feedback: Is per definitie geen garantie. Waar is de onderbouwing daarvan? Ik durf te stellen dat het ofwel ondeugdelijk ontwerp van de plaat is ofwel zwak geproduceerd. Zou over terug gebeld worden, niet gebeurd. Een aantal kritische vragen bij ophalen van de auto en werkplaats receptie geeft aan dat de betreffende plaat ook niet leverbaar is op dit moment. Is de vraag wellicht te moeilijk op te lossen, of is het een bekend probleem en daarom niet te leveren? On Mercedes en on ASV waardige opvolging en oplossing. Jammer.

• Prijs/Kwaliteit

Mijn ML gebracht voor groot onderhoud alles super netjes geregeld en bij twijfels word je netjes gebeld ....super tevreden en zeker belangrijk is dat ik netjes ontvangen door alle balie medewerkers Gr Arjan Bosch

Perfecte service

Vriendelijk, professioneel en service gericht

in een woord goed

Service for a C-class

Very good and professional service and a reasonable cost. Would recommend others to use ASV.

• Prijs/Kwaliteit

Zeer deskundige mensen die daar werken. Bij binnenkomst wordt je al verwelkomd door een gastvrouw. Deze mevrouw had veel kennis van zaken en was zeer gastvrij. We kregen een kopje koffie aangeboden en de sfeer was erg relaxt. Zeer klantvriendelijk. Wij komen zeker terug om onze droomauto te kopen.

TOP!

Nooit gezeur, altijd perfecte service. Klant is hier nog koning. De auto komt er altijd als nieuw weer vandaan.

• Prijs/Kwaliteit

Gewoon zoals het hoort: klant is hier koning!!

Auto in de ochtend opgehaald door de heer Relou; eind van de middag werd de auto “gewassen en gestreken” teruggebracht. Service uitgevoerd conform afspraak en voor de afgesproken prijs.

• Prijs/Kwaliteit

Personeel is goed. Ik wacht echter al heel lang op een uitspraak over een claim mbt een rechter voor velg die afbladdert agv een productie fout. Hier wordt echter altijd vaag over gedaan

Niet enthousiast

Wanneer je pas een half jaar in de auto rijd en er wordt verteld dat de voorbanden vervangen moeten worden dan vind Ikea men dit bij aankoop moet communiceren. Dus daarover ben ik totaalindruk te spreken.

Relax en deskundig

Eerste keer dat ik een afspraak had voor een beurt van de auto. Alles verloopt goed en ontvangst heel gastvrij.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Prima ontvangst en afhandeling.

Prima ontvangst en afhandeling.

Alles in orde

Super service en kwaliteit

Super service en kwaliteit. Alles volgens afspraak.

vakkundige mensen

Goede en prettige service

Prima. Alles conform afspraak.

Zeer nette ontvangst.

Hugo van der Goeslaan 49