Teleurstellende opvolging, slecht verhaal rondom garantie
Onlangs voor onderhoud geweest, daarbij gevraagd voor checken van de ventilatie (ernstige brom in hogere standen). Bij ophalen auto geen feedback bekend bij werkplaats receptie of er naar gekeken is. Zou nog over gebeld worden. Niet gebeurd.
Paar dagen later gebeld omdat brom nog aanwezig was, zou weer over gebeld worden, nog niet gebeurd.
Kofferbak is doorgezakt onder het gewicht van boodschappen, lijkt heel duidelijk een zwakke plek te zijn (precies op de overgang van de ribben). Feedback: Is per definitie geen garantie. Waar is de onderbouwing daarvan? Ik durf te stellen dat het ofwel ondeugdelijk ontwerp van de plaat is ofwel zwak geproduceerd. Zou over terug gebeld worden, niet gebeurd.
Een aantal kritische vragen bij ophalen van de auto en werkplaats receptie geeft aan dat de betreffende plaat ook niet leverbaar is op dit moment. Is de vraag wellicht te moeilijk op te lossen, of is het een bekend probleem en daarom niet te leveren?
On Mercedes en on ASV waardige opvolging en oplossing. Jammer.