Prima service zeer klantvriendelijk

Dit was pas mijn 2e bezoek. 1e bezoek was terug roep aktie 2e bezoek 4 nieuwe banden. Tot nu toe tot de volle tevredenheid.

N/A

Sinds mijn verhuizing een aantal jaar geleden zocht ik een nieuw adres voor het onderhoud e.d. van mijn auto, en kwam bij ASV te Veghel terecht, aangezien ik hier lang geleden al eens voor een auto ben wezen kijken. En ik ben zeer tevreden over hoe ik hier geholpen wordt. De mensen zijn vriendelijk en kundig.

N/A

Goed, degelijk, heldere afstemming tussendoor, conform afspraak en zelfs eerder klaar. Kortom, een servicebeurt zoals het hoort

Goede ervaring. Ben erg tevreden over afhandeling onderhoud en vooral de communicatie.

Goed en service gericht

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Aanvankelijk grote teleurstelling bij mijn eerste bezoek aan de werkplaats van Mercedes ASV Eindhoven deze week; geen van mijn klachten voor mijn nieuwe GLC Coupe kon worden opgelost. 2. De matten achter vastzetten 3. SW update remote stand-verwarming/koeling 4. Verouderde navigatie kaart 5. Brandstofreserve stopt bij 60 km resterend. 6. Energieverbruik benzine 4x zo hoog als spec. 7. Energieverbruik electrisch 4x zo hoog als spec 8. Actieradius volle accu 2x zo laag als aangegeven. Alles bij elkaar een zeer slechte garage ervaring. Echter nadat ik een klacht had ingediend heeft ASV zijn best gedaan om het te corrigeren en tijdens een volgend bezoek: punt 2 en 4 zijn opgelost door Marvin. Punt 3: volgens Marvin was er een nieuwe SW geinstalleerd, de standverwarming kan ik echter nog niet op afstand bedienen. Punt 5, 6, 7 en 8 valt niets aan te doen is me gezegd; blijkbaar is het normaal dat de spec zo ontzettend veel gunstiger is dan de werkelijkheid.

Prima club, reserveren vanuit de auto voor bandenwissel is helaas niet doorgezet naar ASV werkplaats

service is prima

Prettig! Auto weggebracht voor schade herstel en erg leuk vervangend vervoer GLA meegekregen!

2 sterren: slechter dan verwacht

Sinds een jaar rijd ik een Mercedes van ASV. De vier kernwaarden zijn wat mij betreft van toepassing op de verkoopfase. Ik voelde mij na 15 jaar Volvo te hebben gereden de trotse eigenaar van een Mercedes. Dat gevoel verdween al snel nadat ik de auto had aangeboden voor het eerste onderhoud. Met name de kernwaarde persoonlijke aandacht ervaar ik als zeer slecht: arrogant, niet luisteren en afwimpelen. 16 mei heb ik de auto voor onderhoud B achtergelaten en werd mij bij het verstrekken van de leenauto gevraagd om mijn rijbewijs waar ook nog een kopie van werd gemaakt. Een kopie/scan maken van een rijbewijs is verboden en dat zou u als gerenommeerd bedrijf toch moeten weten. Als leaserijder van Athlon zijn mijn gegevens bekend en is een kopie van het rijbewijs niet nodig. Al met al is het mijn gevoel dat het aanschaffen van een Mercedes geen goede keuze is geweest op basis van de genoemde kernwaarden. Met de auto en de rijeigenschappen daarvan is niets mis.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Altijd klantvriendelijk, van assistentes, monteurs tot sales managers. Deskundig, vriendelijk en leveren goed werk af!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn ervaring was niet echt positief. Het blijkt dat mijn oplaadsnoer defect is en er een levertijd op zit van ca. 6 maanden (!) zodat ik nu een half jaar mijn auto niet kan opladen. Daarnaast heb ik aangegeven dat mijn band langzaam leegt loopt, is hij bij jullie in de werkplaats geweest en nagekeken. Daar bleek men niets te vinden en na 2 weken opnieuw een afspraak ingepland omdat het euvel nog steeds aanwezig was en toen pas een spijker gevonden in de band

N/A

Prima ervaring met ASV en altijd fijn en correct geholpen.

Ik ben zeer tevreden

Hugo van der Goeslaan 49