altijd goede service

altijd vriendelijk en professioneel

super!

Mijn auto wordt op de afgesproken tijd op gehaald .En in de namiddag weer door dezelfde vriendelijke man thuis gebracht. De auto heeft zijn beurt gehad en is ook nog helemaal schoon gemaakt! Dankjewel!!!

Alles prima geregeld.

Keurig te woord gestaan. Goed behandeld. Zeer tevreden.

Garantie

Garantie nog steeds goed op 12 jaar oude auto.

goed geregeld

Top geregeld van afspraak tot service

Zeer slecht -

1. bijna 3 maanden tussen het willen maken van een afspraak en het hebben van een afspraak ( bij alle andere merken die ik tot nu toe heb gehad, paar weken); 2. bij het afspraak maken, had ik aangegeven dat de ruitewissers vervangen moesten worden. Omdat het 3 maanden duurde om een afspraak te krijgen, heb ik de ruitewissens bij de Mercedes dealer in Valkenswaard laten vervangen. Bij binnenkomst bij ASV, heb ik duidelijk aangegeven dat de ruitewissers 1 maand oud waren; bij het ophalen van de auto werdt mij verteld dat de wissers vervangen waren! 3. Ik dacht duidelijk aangegeven te hebben tijdens het maken van een afspraak dat ik op mijn auto zou wachten: helaas stond mijn auto als laatste van de dag ingepland ... ik moest dus een huur auto van jullie lenen, wat dus extra kosten met zich brengt; 4. ik spraak een Mercedes persoon toen ik mijn auto kwam halen, en vroeg of de leadtimes van 3 maanden ' normaal' waren ... en kreeg een wazig aantwoord; 5. Eerder heb ik al mijn verbazing geuit nav een terugroep actie ... 6. Een paar keer aangegeven bij Mercedes in Breda - mijn auto is een lease auto en ik dus, op instructie van Leaseplan, afgeleveerd in Breda - dat de auto ' gekoppeld ' moest worden aan ASV Eindhoven, ook voor onderhoud. Dit is na zoveel telefoon gesprek en mails vandaag gebeurd. 6. dus: absoluut niet de service die ik van Mercedes verwacht. Wat gaat ASV Eindhoven eraan doen? Ik werk in de ' Customer Experience' wereld, dus ben zeer ontevreden tot nu toe. Ik wil het graag besprekken met ASV indien nodig.

Beetje teleurgesteld

Was duidelijk dat het erg druk was, daardoor minder tijd voor de klant. Ook was ik gewend dat de auto altijd een schoonmaakbeurt kreeg, dit was nu niet het geval.

Erg tevreden

Ze zeggen wat ze gaan doen. En ze doen ook wat ze eerder gezegd hebben.

• Prijs/Kwaliteit

Goed geholpen en netjes ontvangen

Voor mij de eerste keer bij ASV en het ontvangst en de service is boven gemiddeld.

MERCEDES-BENZ waardig

Perfecte service en uitstraling van hele bedrijf!

heel goed geregeld

keurig volgens afspraak en op tijd alles klaar

Prima te woord gestaan en uitstekend geholpen

Als eerste ervaring met mijn nieuwe lease auto ben ik echt heel correct behandeld ondanks het feit dat de auto door een ander bedrijf is geleverd via de lease mij.

Alles volgens afspraak, aandacht voor wat nodig is en wat niet.

Eerste prijsopgave bevatte handelingen die niet nodig waren, zo bleek uit nakijken van de onderhoudshistorie. Uiteindelijk viel de beurt dus goedkoper uit.

• Prijs/Kwaliteit

Klant service gericht en meedenken met de klant

Klanten service en balie medewerker denken mee en zijn Klanteservice

Ontzettend klantvriendelijk

De manier waarop mijn auto problemen werden verholpen was snel en goed. Vooral het contact met de heer Henk Mulder was erg plezierig.

Jammer dat de navigatie-update niet gebeurd is, maar verder prima

Ik had voor een eerste beurt niet verwacht dat die 3 uur zou duren.

zoals verwacht en gewend

Zoals verwacht en gewend

mooie entree en check in

bij entree via roldeur gelijk controle en daarna door om je sleutels in te leveren perfect! je ziet op je app exact wanneer auto ontgrendeld wordt en dus bij monteur staat. krijgt het schoongemaakt terug! echter binnen een week stond ik met mankement stil op snelweg, kom snel weer even voor uitlezen boordcomputer want dit is niet zo fijne ervaring

mooie entree en check in

bij entree via roldeur gelijk controle en daarna door om je sleutels in te leveren perfect! je ziet op je app exact wanneer auto ontgrendeld wordt en dus bij monteur staat. krijgt het schoongemaakt terug! echter binnen een week stond ik met mankement stil op snelweg, kom snel weer l even voor uitlezen boordcomputer

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Gewoon goed, helemaal niks op aan te merken, ga zo door!

Naast het geplande onderhoud ook de auto netjes gewassen en uitgezogen. Fijne extra service

Service en klantvriendelijkheid met een ster!

Eerste A-servicebeurt voor mijn EQA. Door de receptie werd keurig gemeld dat er een software update beschikbaar was die 2,5 uur doorlooptijd in beslag zou nemen en werd gevraagd of ik daarop wilde wachten. Na 2,5 uur stond de auto keurig gewassen en matten gereinigd weer klaar. Top! Tijdens de wachttijd eigen werkzaamheden kunnen doen in de showroom. Goede Wifi en goede koffie aanwezig. Wel een hele frisse showroom (brrr..., ook bij Mercedes moet de thermostaat een standje lager als gevolg van de hoge energiekosten :-) )

Een ervaring op zich

Hugo van der Goeslaan 49