Prima snelle service.

Auto gaf op de boordcomputer enkele foutmeldingen. Contact gezocht met ASV, en kon snel langskomen voor een diagnose. Probleem snel gevonden en keurig opgelost! Auto is ook meteen netjes gewassen….. Prima service !

Goed. Super tevreden

Goed. Super tevreden

Weer een nieuwe auto

Ondanks de eigenaar te zijn van de kleinste Mercedes word ik altijd behandeld met veel respect alsof ik de duurste Mercedes heb.

Bij ASV is de klant nog steeds “koning”.

Alle medewerkers van ASV zorgen voor een blij gezicht en bij de klant voor een goed gevoel.

ASV snapt hoe het moet!

ASV is een super fijne dealer. Altijd netjes en je voelt je er welkom. Bedankt mvg Mark van der Velden

• Prijs/Kwaliteit

Mijn ervaring is prima muv afspraak maken.

Ruim een maand voor de noodzakelijke beurt geprobeerd om een afspraak te maken. Dit kon echter pas zes weken na het verstrijken van die datum. Dit is ronduit niet klantvriendelijk.

Prima werk geleverd

Voor onderhoudsbeurt bij ASV geweest. Prima uitgevoerd, auto weer netjes gewassen afgeleverd. Spijtig alleen dat nu voor de 2e keer op rij niet doorgekomen is dat ik er op wil wachten terwijl ik dat bij het maken van de afspraak toch duidelijk heb aangegeven.

• Prijs/Kwaliteit

Er was schade en er blijkt niks te zien of er ooit schade was geweest.

Mijn ervaring met ASV Eindhoven is heel netjes verlopen en werd goed geholpen en netjes te woord gestaan.

Uitstekend!

Een hartelijk welkom bij het brengen van de auto, en alles in de puntjes voorbereid, zoals de leen auto. En het doorgeven telefonisch dat de auto weer klaarstond , en de uitleg wat er tijdens het onderhoud gedaan is.

Fijn geholpen

Goede service en vriendelijk

Deskundig en klantvriendelijk

Ik ben geen vaste klant maar toch krijg ik dezelfde behandeling. Goede service bij een terugroepactie. Een gewassen en gezogen auto stond er klaar toen ik deze weer kwam ophalen. Top!

Goede afspraken kunnen maken over halen en brengen. Keurig gebeld over de noodzakelijk onderhoud. Mooi gewassen Aandachtspunt: ondanks aangeven werd vergeten dat de auto een onderhoudspakket heeft en moet de factuur opnieuw

top service

altijd goede service

• Prijs/Kwaliteit

Gastvrije ontvangst en werd professioneel geholpen.

Goed geluisterd tijdens maken afspraak en de wensen die ik had. Alles keurig nagekomen. Wachten was geen straf, koffie en krantje voorhanden en rondgekeken in een mooie "snoepwinkel". Vriendelijke medewerkers.

Helemaal prima

Wel 2 opmerkingen: ik had aangegeven via de app van leaseplan dat er een schroefje los ligt tussen de buitendeur en binnendeur. Dat schuif als je optrekt en afremt. Dit is niet gemaakt. Andere opmerking is dat er een nieuwe chip die ontbrak geplaatst is, maar hier is geen communicatie over geweest. Uiteraard goed nieuws, maar daar mag je dus ook over communiceren.

Gewoon oké

Niks speciaals gewoon goed

altijd fijn en gestroomlijnd onderhoud

Altijd gewoon fijn om je auto af te geven voor onderhoud. Je spreekt altijd met de zelfde persoon en alles voelt gecontroleerd aan. Als kers op de taart komt je auto ook nog eens gewassen terug. Wat wil je nog meer?

uitstekende service

goed en snel geholpen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Soepel verlopen, geen verrassingen.

Meteen nadat de auto het signaal gaf, heb ik een afspraak gemaakt voor de eerste beurt. Desondanks kon deze beurt pas na twee maanden uitgevoerd worden. Misschien kunnen mensen actiever benaderd worden om ze, i.v.m. drukte/ personeelstekort, eerder een afspraak te laten maken en niet te laten wachten tot de maand vooraf wanneer de auto erom begint te vragen.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Alles klopt!

Ben heel tevreden.

Goede service en ophaal en retour op afspraak

De jaarlijkse servicebeurt wordt prima uitgevoerd.

Fijne ervaring

• Prijs/Kwaliteit

Zeer klantgericht, vriendelijk en komen afspraken na!

goede service

service en communicatie voor onderhoud is prima geregeld.

Hugo van der Goeslaan 49

5643TX Eindhoven