3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij brengen heb ik verzocht een lampje te maken. Dat bleek niet gedaan te zijn bij ophalen. Hier is direct werk van gemaakt maar heeft wel geresulteerd dat ik een half uur moest wachten

Zeer tevreden over de manier waarop de receptionisten mij ontvangen en voorgelicht hebben, na overleg over andere datum i.v.m. Drukte in werkplaats een vervangende auto hebben aangeboden. Super

Prima, lekkere koffie, vriendelijk personeel.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

2 sterren: slechter dan verwacht

Ben ontevreden over de laatste servicebeurt. Redenen: a. Heb veel te lang mijn wagen moeten missen van maandag 13:00 u tot woensdag, gezien de servicebeurt+APK keuring en een relatief eenvoudige reparatie. Bij het eerste telefoontje maandag werd gemeld dat de fuseekogel moest worden vervangen en besteld. b. Dinsdag 2e telefoontje dat de auto niet gereed was omdat ook het voorwiellager moest worden vervangen en opnieuw besteld. Het verbaast mij dat 2 redelijk eenvoudige inspecties: de fusiekogel en wiellagers niet tegelijk op wordt gecontroleerd. Bovendien zijn de daarvoor in rekening gebrachte kosten onevenredig hoog. Of ik uw bedrijf zou aanbevelen zal afhangen van de wijze waarop inhoudelijk deze klacht wordt afgehandeld.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Leeghalen van de tank is op prima wijze gebeurt. Wat minder in de smaak valt is het feit dat Mercedes na zes uur en in geval van verkeerde brandstof geen service verleent. Jammer !

Ik ben uitermate tevreden met het bandenadvies, heb weer een stille auto. Maar ik heb wel een tip voor de digitale rekening: stuur met de rekening een IDEAL knop/link mee. Dan spaart deze digitale rekening niet alleen U wat kosten, maar de klant ook een extra handeling en tijd. Een win-win resultaat.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vind het jammer dat het gemoedelijke en de dorpse sfeer zoals die was in de vestiging in Veghel is verdwenen. Alles wordt keurig uitgevoerd, maar overal hangt een prijskaartje aan, zelfs voor het verwisselen van een kapotte lamp.

N/A

Tot volle tevredenheid. goede ontvangst,fijn personeel

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zeer slecht, als je auto niet in onderhoud is en je komt voor de APK word deze afgekeurd op een niet aantoonbaar probleem die wel 1300 kost, direct elders herkeuring gedaan die keuren hem goed en verklaren dealer voor gek.

Zeer goed; medewerker service heeft mij prima geholpen mbt navigatie; een keer probleem uitgelegd, direct begrepen en opgepakt en flexibel in zijn hulp (na ophalen auto is update van firmware uitgevoerd die ik de volgende dag kon ophalen zoals afgesproken). Kundig en flexibel dus.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Was op zoek naar een nieuwe of gebruikte auto. Werd helaas niet serieus genomen door verkoper. Ben toen naar van Driel gegaan in Liempde daar een C 250 bluetec gekocht en een CLA 250.

Wat opvalt bij een eerste contact: directe herkenning [naam, soort auto].

In alle opzichten een verdiende cijfer 9 !!

Heel goede service

Hugo van der Goeslaan 49