Fantastisch!

Perfect geregeld en duidelijk overleg over de werkzaamheden. Komen afspraken perfect na!

Vakkundig, snel en service

Vakkundig en persoonlijke benadering, Merkbare verbetering in rijbeleving en prestatie van de auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel goed en plezierige binnenkomst en fijn en adequaat geholpen aan de service balie. 100% aanrader !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service geheel conform afspraak

uitstekende service

erg goed geregeld. Bedrijf is makkelijk te bereiken. Afspraak maken voor onderhoud gaat ook erg vlot. Vriendelijke mensen aan de balie en duidelijk uitleg over de service beurt.

Zoals altijd: keurige service

De jaarlijkse servicebeurt met APK voor onze W201 190E van 1993 is weer keurig uitgevoerd. De roestplekjes die bij de beurt op de achterwielophanging werden ontdekt zijn keurig weggewerkt en opnieuw behandeld zodat de auto er weer goed beschermd een jaartje tegen kan. Dat stuk extra aandacht dat de auto als inmiddels 'klassieker' bij Mercedes-Benz Classic Partner Cor Millenaar krijgt wordt zeer gewaardeerd.

Vertrouwd en deskundig

Eigenlijk plaats ik nooit reviews. Maar na enkele tegenvallende diagnoses/reparaties bij een zeer grote MB-dealer ben ik zeer tevreden met de werkwijze en deskundigheid bij Cor Millenaar mbt tot mijn SLK R172. Prijsafspraken vooraf, tussentijdse updates, dus geen verrassingen en de sfeer en service die beslist eigentijds maar ook met enige nostalgie ( mijn vader was verkoper voor MB ) als herkenbaar en vertrouwd aanvoelen. De showroom is een Walhalla voor mij als liefhebber van MB roadsters, klassiekers en G-klasse. Consequent krijg ik na iedere service een sleutelhanger, maar ben nog steeds te gehecht aan mijn eigen in het Mercedes-Benz Museum gekochte exemplaar. Als echter toekomstige ervaringen ook goed blijven dan sluit ik het omwisselen niet uit.

SMART

Mijn beoordeling is matig. De reden is dat het vervangend vervoer waarvoor ik betaald heb zeer zeer veel smart opleverde, het was een SMART. Deze SMART is onderdeel van de Mercedes familie, maar mag volgens mij geen auto worden genoemd. Dat dit toch wordt gedaan is verschrikkelijk, als je een MB gewend bent en heeft de beoordeling behoorlijk (helemaal) beïnvloed. Voor de overige zaken moet ik zeggen dat Cor Millenaar heel erg veel beter is dan de MB-vestiging in Den Haag. Onze auto was tot dit jaar in onderhoud bij deze Haagse MB-vestiging. Bij deze vestiging is de auto bij elk bezoek voor onderhoud beschadigd of was er daarna wat aan de hand. Na 5 jaar hebben het naar Cor Millenaar gebracht, de mensen van Cor Millenaar geven je nog het MB-gevoel, ze kennen je en hebben tijd voor je. Hopelijk schrappen ze de SMART als vervangend vervoer en kan ik de volgende keer een beter cijfer geven.

super auto

We waarderen dan Cor te tijd heeft genomen om bij ons op het strand de auto te laten testen , gevolg heel positieve dag , wat resulteert tot de aanschaf van de auto

Keurig geholpen op het gebied van onderhoud aan een Mercedes Benz G-klasse G500

Goede offertes ontvangen en goed uitgevoerd onderhoud tegen een prima prijs.

rijdt als een droom

rijdt als een droom

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Oliepeilsensor is vervangen.

Bezoek ervóór is er een startonderbreker geplaatst maar die werkt niet (meer) Auto kan gewoon gestart worden "(

• Deskundigheid/Vakmanschap

Excellent service and very friendly and capable staff

100% recommended, thank you for everything, I will come back!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en mooie showroom met exclusieve auto's

Bij het brengen van de auto verliep dat een beetje rommelig, niet gewend eigenlijk. Voor de rest keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken omtrent de auto. Deze werd ook weer keurig en schoon opgeleverd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Na een kleine strubbeling alles top opgelost

Na een discussie over de kosten die voor de reparatie waren begroot zijn we er uit gekomen is de reparatie naar volle tevredenheid uitgevoerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakkundig, servicegericht en een plezierige sfeer

Er wordt naar je geluisterd als klant en het team Cor Millenaar streeft naar tevreden kkanten en zoeken altijd naar een opossing en overleegen met de klant.

• Deskundigheid/Vakmanschap

goed onderhoud, ze willen alles doen, ook wat niet noodzakelijk is daarom wel hoge rekeningen.

zeer behulpzaam, ze doen goed onderhoud.

Prima ontvangst en service

Er wordt goed geluisterd naar de autoproblemen en goede oplossing voorgesteld. Helaas nog geen leenfiets ter beschikking gesteld. Fijn dat de auto schoon gemaakt en gewassen afgeleverd werd.

Prima bedrijf

Prima bedrijf, enthousiaste medewerkers. Iets meer vertrouwen in de liquiditeit van de klant is aan te bevelen.

uitstekend

zeer goed

SL 65 AMG scherper dan ooit

Ondanks dat mijn 2006 SL 65 AMG een superfijne en snelle auto's miste deze toch wat scherpte. Cor Millenaar begreep precies wat ik bedoelde. Naast uitgebreid regulier onderhoud de versnellingsbak en motor niet alleen geflusht, maar ook de bak en kleppenblok echt gereinigd. Daarnaast bak en motor opnieuw geprogrammeerd. Wat een verschil! De SL is veel directer geworden en schakelt mooier. Blij dat ik het goede advies heb opgevolgd.

Vriendelijk en degelijk bedrijf

Mijn auto wordt goed onderhouden en het personeel is bijzonder vriendelijk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Onderhoud aan onze SL weer keurig uitgevoerd.

Ik kom hier al vele jaren en werd onlangs zoals altijd weer erg fijn ontvangen bij dit gemoedelijke familiebedrijf. Het periodieke onderhoud aan onze 280 SL van 1982 werd weer keurig uitgevoerd. Dit is een van de langzamerhand helaas steeds schaarser wordende bedrijven waar je nog goed terecht kunt met je klassieke Mercedes.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn bedrijf waar ik mij welkom voel.

Vanaf het moment dat ik de deur binnen stapte, voel ik mijn thuis. Ik heb 'mijn MB dealer' gevonden! Super vriendelijke mensen en goede service! Tot een volgende keer!

Oosteinderweg 340

1432 BE Aalsmeer

Over G-center

G-center is dé G-Klasse specialist, Brabus Premium Partner en grijskenteken specialist van Nederland. Wij zijn dé partner voor optimale service, reparatie, onderhoud en schade herstel van uw Mercedes-Benz. Daarnaast bieden wij een ruime keus occasions van hoge kwaliteit aan. Wij zijn een professioneel, maar ook informeel familiebedrijf en wij streven continue naar een zeer hoge mate van klanttevredenheid. Dit resulteerde o.a. in de onderscheiding "Beste Mercedes-Benz werkplaats" van alle 66 Mercedes-Benz dealers in Nederland in het verleden. Wij heten u graag van harte welkom bij ons.