Deskundig en vriendelijk bedrijf

Goede service, oplossingsgericht en uitstekende koffie

Al jaren lang zeer deskundig en vakkundig onderhoud, restauratie en advies tav G-klasse 230 GE uit 1990. Tevens een aantal jaar E-klasse in onderhoud. Zeer specialistische kennis en nauwgezette aanpak van onderhouds- en restauratie kwesties. Snel en accuraat. Betrouwbaar in afspraken. Geen verrassingen, transparant in te verwachten kosten. Realistisch in wat wel en wat niet moet gebeuren. Prijs aan de hoge kant maar uiteindelijk is het het waard.

Geweldig! Per ongeluk, kwam ik een volle week te vroeg voor mijn afspraak. Geen probleem, even controleren als mijn auto in de dag schema zou passen, en gelukt. Beleefd, flexibiel, professioneel, en vertrouwbaar. Wij zijn zeer tevreden klanten!

professioneel en vriendelijk, fijne ontvangst en ben gedurende het onderhoud goed op de hoogte gehouden van bijkomende kosten ivm kapotte onderdelen etc. De rekening was uiteindelijk, mede door diverse vervangen onderdelen vrij hoog, maar dat kun je natuurlijk verwachten als er specialisten aan je auto werken en de beurt conform fabriekspecificatie etc wordt uitgevoerd.

prima ; deskundig en attent

Goed!!

heel goede en persoonlijke service

Het bedrijf is zeer professioneel en klantgericht, vanaf binnenkomst tot vertrek. Buiten het uitmuntende reparatie en onderhoudswerk wordt er meegedacht met de klant. Het komt niet altijd goed uit om de auto voor enkele dagen te moeten missen, maar er worden prima oplossingen verzorgd.

zeer aangename en professionele aanpak.

Een fantastisch bedrijf, deskundig, gastvrij en servicegericht.

prima service Top kwaliteit

Uitstekend!

Uitstekende kennis en service

was de 1e keer. prima indruk. montage trekhaak en versnellingbak olie verversen; automaat schakelt weer uitstekend. zeer tevreden

Brabus tuning kit voor CLA 250 laten inbouwen door collega\'s van G center bij Cor Millenaar. Ben uitstekend geholpen, vanaf eerste mail contact met vragen tot aan aflevering van de auto. Personeel is erg vriendelijk en mocht meekijken bij het inbouwen onder het genot van een goeie kop koffie. Het product zelf bevalt zeer goed, en ik kom weer terug bij dit bedrijf voor een volgende upgrade aan mijn CLA. Service en kunde van het personeel is uitstekend, ik beveel dit bedrijf dan ook aan aan iedereen die het beste wilt voor zijn Mercedes, oud of nieuw!

Zeer persoonlijke en vriendelijke behandeling, goede service, afspraken worden nagekomen.

Oosteinderweg 340

1432 BE Aalsmeer

Over G-center

G-center is dé G-Klasse specialist, Brabus Premium Partner en grijskenteken specialist van Nederland. Wij zijn dé partner voor optimale service, reparatie, onderhoud en schade herstel van uw Mercedes-Benz. Daarnaast bieden wij een ruime keus occasions van hoge kwaliteit aan. Wij zijn een professioneel, maar ook informeel familiebedrijf en wij streven continue naar een zeer hoge mate van klanttevredenheid. Dit resulteerde o.a. in de onderscheiding "Beste Mercedes-Benz werkplaats" van alle 66 Mercedes-Benz dealers in Nederland in het verleden. Wij heten u graag van harte welkom bij ons.