Vakkundig oordeel en adequate bespreking van de uit te voeren werkzaamheden. Geen verassingen achteraf. Veel beter dan een gewone Mercees-Benz dealer die incidenteel een G-Klasse in de werkplaats heeft. Met zo\'n bijzondere auto moet je gewoon bij Cor Millenaar zijn. De gratis leenauto is op prijs gesteld.

Goed uitgevoerde onderhoudsbeurt. Een minpuntje was een vervangingings advies voor de bougies. Als de onderhoudhistorie meteen was geraadpleegd dan was bekend dat de bougies al 17 mnd, 8.000 km, terugal waren vervangen

Technisch goed onderlegd in woord en uitvoer. Word correct te woord gestaan tijdens een telefoongesprek. Er is ook advies over banden gegeven terwijl deze niet via Cor Millenaar gekocht worden. Vind ik erg beleeft.

Mooi, laagdrempelig, maar toch zeer professioneel bedrijf. Zeer klantvriendelijk en staan voor hetgeen zij zeggen.

zeer geode service en klantvrienlijk. Betrouwbaar en geode kennis m.b.t. vakbekwaamheid

Autobedrijf Cor Millenaar is zeer service en klant gericht. Hier hecht ik persoonlijk grote waarde aan. Vriendelijke medewerkers en zeer behulpzaam. Daardoor ga je graag naar een bedrif toe. De bedrijfswagen is er aangeschaft en in onderhoud naar grote tevredenhied. ook andere auto\'s in onderhoud bij Cor Millenaar

prima bedrijf met gepassioneerde werknemers en direktie

Uitstekend.

Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden die aan mijn klassieke Pagode zijn verricht. Met name de bedrijfsleider, Ivar Bontes was buitengewoon deskundig en ook communicatief sterk. Zeker voor hem een 10!

Goed! No-nonsense, to-the-point en verstand van zaken.

Snel en correcte informatie bekomen over een onderdeel voor een Mercedes uit 1987 en twee dagen later lagen deze onderdelen klaar voor afhaling. Op enkele andere plaatsen hadden wij ook deze vraag gesteld maar niet de juiste informatie gekregen! Zéér tevreden, ook over het vriendelijke onthaal.

Ik ken het bedrijf al enige jaren. De service en onderhoud wordt altijd netjes uitgevoerd. je wordt altijd vriendelijk ontvangen.

Dit bedrijf is expert op het gebied van het product dat men verkoopt en dat is een heerlijk gevoel als klant. Verder straalt dit bedrijf professionaliteit en klant-vriendelijkheid uit en dat begint bij de balie en gaat via de showroom door tot aan de werkplaats. Alles en iedereen is aanspreekbaar en open bereikbaar voor de bezoeker. TOP!

Beschaafd, vriendelijk en behulpzaam. Werkplaats uitstekend.

Oosteinderweg 340

1432 BE Aalsmeer

Over G-center

G-center is dé G-Klasse specialist, Brabus Premium Partner en grijskenteken specialist van Nederland. Wij zijn dé partner voor optimale service, reparatie, onderhoud en schade herstel van uw Mercedes-Benz. Daarnaast bieden wij een ruime keus occasions van hoge kwaliteit aan. Wij zijn een professioneel, maar ook informeel familiebedrijf en wij streven continue naar een zeer hoge mate van klanttevredenheid. Dit resulteerde o.a. in de onderscheiding "Beste Mercedes-Benz werkplaats" van alle 66 Mercedes-Benz dealers in Nederland in het verleden. Wij heten u graag van harte welkom bij ons.