Auto (28 jaar oud) heeft een voertuig inspectie ondergaan en er is een stappenplan opgesteld. Wat echt direct nodig was is gerepareerd. Deskundig en vriendelijk personeel. Auto rijdt weer als nieuw! (240.000 km)

Je wordt super geholpen!

Duidelijke uitleg van te voren. Snelle service’ echt prima.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel, vakkundig en bijzonder klantgericht

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn om weer bij kundige medewerkers te zijn

Na een poos een andere garage te hebben gehad, voelt het goed en vooral veiliger om je auto door kundige mensen na te laten kijken

Vakmanschap

Vakmanschap, en dat is tegenwoordig ver te zoeken !!

Trustworthy

Always friendly and very efficient

Prima onderhoudsbeurt uitgevoerd

Auto al aantal jaar in onderhoud en altijd prettig en deskundig geholpen.

Ronduit fantastische service!

Ze hadden eigenlijk geen tijd om mij te helpen bij een acuut probleem, maar hadden de onderdelen wel op voorraad. Toch maakten ze tijd, en losten mijn probleem vakkundig en snel op, zodat ik weer veilig de weg op kon. Geweldig bedrijf!

Goede professionele service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles goed en snel geregeld

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Top service!

Bij Cor Millenaar geweest voor een check van mijn auto en van het eerste moment aan de telefoon tot het laatste moment van weggaan en zelfs daarna heb ik de service als fantastisch ervaren! Je wordt geheel ontzorgd, er wordt tijd voor je genomen en alles wordt goed uitgelegd. Enige 'nadelige' wat ik zou kunnen bedenken is dat het relatief prijzig is ten opzichte van andere garages, maar daar staat wel betere service tegenover. Kortom, zeer tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne service en goede uitleg over werkzaamheden

Duidelijk, kundig en professioneel

Afspraak maken gaat altijd makkelijk en alles verloopt zoals afgesproken. Wij halen de auto telkens met een goed gevoel weer op.

Verstand van zaken

Groot onderhoud uitgevoerd aan g klasse. Auto van 14 jaar oud met 200.000 km voelt technisch weer fris en ziet er ook van buiten weer top uit. Goed advies over de aan te pakken zaken. Geen verassingen.

zer goed

Vriendelijk personeel!

Vriendelijk personeel, prijs is beetje zuur maar goed service.

Snel en doelmatig geholpen

Fijn zakelijk en met goede service geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettig contact met alle medewerkers van Cor Millenaar in Aalsmeer. Snel geholpen, duidelijke communicatie. Wij komen hier graag terug voor onderhoud aan onze Mercedes. Zeker een aanrader!

Good services.

N/a

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service en uitstekend geholpen

Alle kennis betreffende de G klasse is in overdaad aanwezig. Ook als je bijzondere wensen en aanpassingen wil, kunnen ze je uitstekend adviseren en helpen. Onderdelen zijn ruimschoots voorhanden, ook als je G al 40 jaar oud is. Ook 2e handsonderdelen kunnen geleverd worden, die nog prima een rondje mee kunnen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goed en netjes geholpen op een klant vriendelijke manier.

Keurig en deskundig

Goed geholpen eerlijk en betrouwbaar

Helemaal top en netjes!

Onze C klasse W205 uit 2016 in 2020 gekocht bij Mercedes collega bedrijf in Noord Oosten van het land. Wij komen zelf uit Amsterdam, dus zocht een goed en vertrouwde Mercedes Benz garage voor onze onderhoud. Gekozen voor Cor Millenaar! Wat een mooi en warm bedrijf. Lekker vertoeven in de showroom. Goede communicatie via telefoon en mail. Alles netjes uitgelegd. Ik heb een A7 beurt gedaan, dus motor olie en filter en transmissie olie vervangen. Top service! Tot de volgende beurt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn apk was 4 dagen verlopen Werkplaats chef kwam direct te hulp en zorgde Dat hij gekeurd werd Topteam

Oosteinderweg 340

1432 BE Aalsmeer

Over G-center

G-center is dé G-Klasse specialist, Brabus Premium Partner en grijskenteken specialist van Nederland. Wij zijn dé partner voor optimale service, reparatie, onderhoud en schade herstel van uw Mercedes-Benz. Daarnaast bieden wij een ruime keus occasions van hoge kwaliteit aan. Wij zijn een professioneel, maar ook informeel familiebedrijf en wij streven continue naar een zeer hoge mate van klanttevredenheid. Dit resulteerde o.a. in de onderscheiding "Beste Mercedes-Benz werkplaats" van alle 66 Mercedes-Benz dealers in Nederland in het verleden. Wij heten u graag van harte welkom bij ons.