Problematiek oude auto voorgelegd aan de dealer. Samen de noodzakelijke en gewenste opties afgewogen. Keuze gemaakt en netjes tussentijds op de hoogte gehouden van voortgang en wederom bepalen nieuwe keuzes.
Beste Hans, Wat een mooie beoordeling en bedankt ook voor de onderbouwing. Dit is precies hoe wij de omgang met onze relaties voor ogen hebben. Een eerlijk advies, transparant voor jouw als opdrachtgever, waarbij wij in de offerte een splitsing maken tussen noodzakelijk onderhoud of optisch onderhoud. De opdrachtgever bepaalt altijd tot hoe ver hij of zij wil gaan. Dank je wel voor deze opdracht en heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Vriendelijke garage, probleem dat er bij Mercedes helaas altijd verassingen zijn
Geachte relatie, Dank voor uw beoordeling en wij zijn blij dat u met ons als dealer tevreden bent. Jammer dat uw auto 2 storingen had, wij snappen dat dit weer heel vervelend is. Gelukkig hebben wij één storing als garantie kunnen claimen bij Mercedes-Benz Nederland. Wij hopen voor u dat uw auto nu gewoon lekker rijdt en geen storingen meer geeft. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
De team bij Cor Millenaar luistert en communiceert, een heel aangenaam combinatie die wekt en houdt vertrouwen.
Beste Katrina, Bedankt weer voor deze prachtige beoordeling. Zoals altijd weer heel prettig om jou als trouwe relatie te mogen verwelkomen. Heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Mijn auto was afgesproken tijdstip klaar. Prima service
Geachte relatie, Bedankt voor uw feedback en de 10 die u ons heeft gegeven. Super dat u helemaal uit Hoorn rijdt om uw Mercedes-Benz bij ons in de werkplaats te brengen. Onze slogan "de beste Mercedes-Benz werkplaats van Groot Amsterdam" passen we nu aan naar "Groot Amsterdam & Hoorn"☺. Veel rijplezier en heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Ik heb nog niet veel ervaring met de garage , maar ben tot op heden netjes behandeld en zie geen reden om elders mijn auto heen te brengen
Geachte heer, Dank u wel voor uw beoordeling en dat u voor ons gekozen heeft. Wij gaan er voor zorgen dat wij ook bij volgende bezoeken netjes en deskundig met uw auto zullen omgaan. Zodat wij u nog heel lang als relatie van ons mogen verwelkomen. Veel rijplezier! Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Prima vlot uitgevoerd werk
Beste relatie, Dank u wel dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Veel rijplezier en heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Mijn G55 weer in topconditie gebracht zowel technisch als optisch. Bedankt!
Geachte relatie, Bedankt voor het vertrouwen en de mooie opdracht! Wij hebben fijn met u samengewerkt met als resultaat uw prachtige G55 weer als helemaal nieuw. Veel rijplezier en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
excellent zowel de menselijke benadering als de werkplaats die er zeer netjes en schoon uitziet
Geachte relatie, Een excellente beoordeling. Dank u wel. Daar worden we best een beetje stil van☺ Ik heb uw beoordeling doorgestuurd naar mijn collega's van de werkplaats en de service balie. Zij hebben dit resultaat ten slotte neergezet. Veel rijplezier en heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Heldere communicatie, eerlijk en open, meedenken, vakmanschap. Echt een bedrijf dat keer op keer het vertrouwen waar maakt.
Geachte relatie, Mooi dat u spreekt over partnerschap. Dat is precies hoe wij er ook in staan. Onze dienstverlening is gericht op de lange termijn, wij spreken ook niet over klanten maar over relaties. En om dat te realiseren, moeten wij eerlijk zijn, transparant en helder in onze communicatie. Zodat u uw auto iedere keer weer aan ons toevertrouwt. Dank u wel dat u de tijd heeft genomen voor deze feedback. Geniet van uw auto en heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Goed en hulpvaardig geholpen.
Beste relatie, Bedankt voor de feedback en dat wij u prettig hebben kunnen helpen. Veel rijplezier en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Goed
Beste relatie, Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat wij u correct en snel hebben kunnen helpen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Zoals altijd weer fijn ontvangen, de APK is weer keurig uitgevoerd
Beste Patrick, Altijd fijn om jou en je prachtige auto weer bij ons te hebben. Mooi dat de APK weer vlot verlopen is. Dank voor de uitstekende beoordeling en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Nu al enige tijd klant bij Cor Millenaar. Wat kleine zaken bij mijn G-klasse die ik heb gekocht bij hun, moest worden aangepast en verholpen. Afspraak was zo gemaakt en de zaken opgelost.
Beste Jeroen, Dank je wel dat je iedere keer weer voor ons kiest. Mooi dat je afspraak snel en makkelijk gemaakt kon worden en dat alles aanpassingen gelukt zijn. Geniet van je G-power en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Zeer ervaren team met grote deskundigheid in het in bijna nieuwstaat terugbrengen van mijn Mercedes SL 65 AMG . Denken goed mee en tussentijds de juiste info gekregen. Ben wel benieuwd naar het eindresultaat. Kom de auto vrijdag 8 januari 2021 ophalen.
Beste Alfons, Ik snap dat je benieuwd bent naar het eindresultaat. Je auto staat met smart op je te wachten en wij zijn ook heel nieuwsgierig naar jouw reactie. Het was een hele mooie opdracht voor ons. Wij zijn dankbaar dat wij de gelegenheid hebben gekregen om een klus als deze te mogen uitvoeren. Onze "passie voor techniek" en daarmee alle facetten van ons specialisme kwamen aan de orde. Het was een mooie uitdaging voor onze vakspecialisten in de werkplaats. Ook fijn om te horen dat onze communicatie als helder en transparant is ervaren. Communicatie en het managen van verwachtingen vinden wij bij elke klus belangrijk maar zeker als een opdracht complexer is. Daar besteden we dan ook altijd extra aandacht aan. Tot vrijdag! Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Je weet pas echt of een bedrijf servicegericht is als iets mis gaat. Dat er iets mis kan gaan, daar hoop je natuurlijk nooit op, maar als het bedrijf het goed oppakt en mij verder ontzorgt, daar word ik erg blij van. Ik had lekkage in mij omgebouwde G-klasse. Het was vrijwel ontzichtbaar en ik kwam er per toeval achter. De service afdeling kan hetin eerste instantie niet geloven, omdat zoiets nog niet eerder was voorgekomen. Inspecteren en fixen .... klaar! Top
Beste relatie, Haha dat is zeker waar. Nazorg is minstens zo belangrijk als de service die je bij ons ter plekke ervaart. En gelukkig zat dat bij u goed. Fijn dat de lekkage zo snel is opgelost waardoor u weer rap veilig de weg op kon. En dat u ondanks dit vervelende probleem toch het gevoel heeft gehad dat wij u hierbij totaal konden ontzorgen is een super mooi compliment. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Fijne mensen, verstand van zaken, alert communicerend en geen ‘meerwerk’ waar je als leek geen verstand van hebt, maar je wel aan ergert.
Beste Mart, Bedankt voor je review en zeer positieve beoordeling. Zeker als trouwe relatie is jouw mening belangrijk voor ons. Drie x een tien is top en ook met je onderbouwing zijn wij blij. Een fijn team, kennis van zaken, alert communicerend en geen ergelijk meerwerk☺ Oftewel een zorgeloze ervaring en dat is precies waar wij voor willen staan. Mooi dat dit gewaardeerd wordt. Heel graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
gepaard gaande met goede, transparante communicatie en zeer klantvriendelijk.
Een professional bedrijf Klant vriendelijk en er is veel ervaring aanwezig.
Beste Arnoud, Dank je wel voor je feedback. Goed te horen dat je ons als klantvriendelijk & professioneel ervaren hebt. Hier investeren wij continue in. Wij wensen jou hele fijne feestdagen en een goed uiteinde. En hopelijk tot in 2021! Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Zeer klantgericht
Beste Marjanne, Drie keer een 10! Een mooie hattrick. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Wij zijn zeer tevreden over de verkoper de heer Luuk Smit. Goede communicatie, zoekt desgevraagd zaken voor je uit, ook de after-sale vult hij goed in.
Geachte heer Vaes, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent over onze service en over onze collega. Wij hebben dit uiteraard aan hem teruggekoppeld. U nogmaals bedankt voor de opdracht. Want het was voor ons wel een hele leuke☺! Veel plezier en wij zijn benieuwd hoe de auto nu rijdt. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Ik heb advies gekregen voor een reparatie met als gevolg dat er veel meer schade is veroorzaakt en er veel meer kosten gemaakt zijn. Een kleine verkeerde reparatie heeft geleid tot vele duizenden euro's schade, waarbij er geen verantwoording genomen wordt door uw bedrijf. Waarbij nog niet eens genoemd de hoeveelheid tijd en ellende van geruïneerde vakanties het gekost heeft. Ik neem hier geen genoegen meer en zal nog met u en MB Nederland contact over opnemen
Geachte heer Strijkert, Bijzonder spijtig dat uw interpretatie is zoals omschreven. Wij gaven u een advies, helaas bent u zelf naar een collega dealer gegaan waar u opdracht heeft gegeven om onnodig onderdelen te laten vervangen. Tot dusver hebben wij van Mercedes-Benz nog geen klacht ontvangen maar zien deze met vertrouwen tegemoet. Wij zijn ook niet meer bereid om u tegemoet te komen. Omdat dit voorval niet op zich staat adviseren wij u in het vervolg een andere dealer te raadplegen voor uw auto. Wij zijn helaas niet meer de juiste partner voor u. Hoogachtend, Namens Team Cor Millenaar
De reparatie is snel en vakkundig opgelost.
Beste Ben, Dank je wel voor je opdracht en de mooie beoordeling. Altijd leuk om je weer in ons huis te hebben. Rij veilig en tot gauw. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Uiterst vriendelijk geholpen. Netjes. Snel. Helemaal tol.
Geachte heer Vink, Bedankt voor de feedback. Het is altijd prettig om u en uw auto weer bij ons te hebben. Fijn dat alles weer goed en vlot verlopen is. Tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Mijn auto werd op de zaak opgehaald en weer terug gebracht. Alle openstaande punten zijn opgelost.
Beste Jeroen, Dank je wel voor je feedback. Toch lekker, wij halen je auto op en doen het onderhoud en jij kunt doorwerken☺ Veel rijplezier en heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Heldere afspraken en een prettig gevoel. Veel kennis van G klasse bij monteurs.
Geachte relatie, Bedankt voor deze prachtige beoordeling en uw opdracht. U komt niet uit de buurt maar heeft toch de moeite genomen om naar ons toe te rijden en gebruik te maken van de G-Klasse expertise bij onze autotechnici. Ook dan is het fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Oosteinderweg 340
1432 BE Aalsmeer
G-center is dé G-Klasse specialist, Brabus Premium Partner en grijskenteken specialist van Nederland. Wij zijn dé partner voor optimale service, reparatie, onderhoud en schade herstel van uw Mercedes-Benz. Daarnaast bieden wij een ruime keus occasions van hoge kwaliteit aan. Wij zijn een professioneel, maar ook informeel familiebedrijf en wij streven continue naar een zeer hoge mate van klanttevredenheid. Dit resulteerde o.a. in de onderscheiding "Beste Mercedes-Benz werkplaats" van alle 66 Mercedes-Benz dealers in Nederland in het verleden. Wij heten u graag van harte welkom bij ons.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.