Goede begeleiding bij bepalen opties

Problematiek oude auto voorgelegd aan de dealer. Samen de noodzakelijke en gewenste opties afgewogen. Keuze gemaakt en netjes tussentijds op de hoogte gehouden van voortgang en wederom bepalen nieuwe keuzes.

Aardige mensen

Vriendelijke garage, probleem dat er bij Mercedes helaas altijd verassingen zijn

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals altijd, vertrouwd en aangenaam bij Team Cor Millenaar!

De team bij Cor Millenaar luistert en communiceert, een heel aangenaam combinatie die wekt en houdt vertrouwen.

Vriendelijkheid

Mijn auto was afgesproken tijdstip klaar. Prima service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een nette en deskundige garage

Ik heb nog niet veel ervaring met de garage , maar ben tot op heden netjes behandeld en zie geen reden om elders mijn auto heen te brengen

Prima vlot uitgevoerd werk

Prima vlot uitgevoerd werk

• Deskundigheid/Vakmanschap

De G specialist van Nederland!

Mijn G55 weer in topconditie gebracht zowel technisch als optisch. Bedankt!

excellent, zie beneden

excellent zowel de menselijke benadering als de werkplaats die er zeer netjes en schoon uitziet

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Partnerschap waargemaakt

Heldere communicatie, eerlijk en open, meedenken, vakmanschap. Echt een bedrijf dat keer op keer het vertrouwen waar maakt.

Prettig geholpen

Goed en hulpvaardig geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Correct geholpen en snel.

Zoals altijd weer fijn ontvangen, de APK is weer keurig uitgevoerd

Zoals altijd weer fijn ontvangen, de APK is weer keurig uitgevoerd

Geweldige service

Nu al enige tijd klant bij Cor Millenaar. Wat kleine zaken bij mijn G-klasse die ik heb gekocht bij hun, moest worden aangepast en verholpen. Afspraak was zo gemaakt en de zaken opgelost.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfectionisten tot het laatste detail

Zeer ervaren team met grote deskundigheid in het in bijna nieuwstaat terugbrengen van mijn Mercedes SL 65 AMG . Denken goed mee en tussentijds de juiste info gekregen. Ben wel benieuwd naar het eindresultaat. Kom de auto vrijdag 8 januari 2021 ophalen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

denkt klantgericht en lost problemen op

Je weet pas echt of een bedrijf servicegericht is als iets mis gaat. Dat er iets mis kan gaan, daar hoop je natuurlijk nooit op, maar als het bedrijf het goed oppakt en mij verder ontzorgt, daar word ik erg blij van. Ik had lekkage in mij omgebouwde G-klasse. Het was vrijwel ontzichtbaar en ik kwam er per toeval achter. De service afdeling kan hetin eerste instantie niet geloven, omdat zoiets nog niet eerder was voorgekomen. Inspecteren en fixen .... klaar! Top

• Deskundigheid/Vakmanschap

Service en kwaliteit die nooit teleurstelt

Fijne mensen, verstand van zaken, alert communicerend en geen ‘meerwerk’ waar je als leek geen verstand van hebt, maar je wel aan ergert.

professioneel en deskundig

gepaard gaande met goede, transparante communicatie en zeer klantvriendelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een professional bedrijf Klant vriendelijk en er is veel ervaring aanwezig.

Zeer klantgericht

Zeer klantgericht

prima service

Wij zijn zeer tevreden over de verkoper de heer Luuk Smit. Goede communicatie, zoekt desgevraagd zaken voor je uit, ook de after-sale vult hij goed in.

zeer ontevreden

Ik heb advies gekregen voor een reparatie met als gevolg dat er veel meer schade is veroorzaakt en er veel meer kosten gemaakt zijn. Een kleine verkeerde reparatie heeft geleid tot vele duizenden euro's schade, waarbij er geen verantwoording genomen wordt door uw bedrijf. Waarbij nog niet eens genoemd de hoeveelheid tijd en ellende van geruïneerde vakanties het gekost heeft. Ik neem hier geen genoegen meer en zal nog met u en MB Nederland contact over opnemen

• Deskundigheid/Vakmanschap

De reparatie is snel en vakkundig opgelost.

Weer perfect geholpen

Uiterst vriendelijk geholpen. Netjes. Snel. Helemaal tol.

Super service en communicatie

Mijn auto werd op de zaak opgehaald en weer terug gebracht. Alle openstaande punten zijn opgelost.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig gevoel en duidelijke communicatie

Heldere afspraken en een prettig gevoel. Veel kennis van G klasse bij monteurs.

Oosteinderweg 340

1432 BE Aalsmeer

Over G-center

G-center is dé G-Klasse specialist, Brabus Premium Partner en grijskenteken specialist van Nederland. Wij zijn dé partner voor optimale service, reparatie, onderhoud en schade herstel van uw Mercedes-Benz. Daarnaast bieden wij een ruime keus occasions van hoge kwaliteit aan. Wij zijn een professioneel, maar ook informeel familiebedrijf en wij streven continue naar een zeer hoge mate van klanttevredenheid. Dit resulteerde o.a. in de onderscheiding "Beste Mercedes-Benz werkplaats" van alle 66 Mercedes-Benz dealers in Nederland in het verleden. Wij heten u graag van harte welkom bij ons.