Filters

10

Goede ervaring

Vriendelijke mensen, uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Goed geregeld

Goed bedrijf en alles word altijd netjes uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

naar tevredenheid opgelost

Er is vloeistof in de elektronica terecht gekomen via opberg console. Naar mijn idee behoren dit soort bedradingen en componenten geïsoleerd te zijn en staat los van de diensten van firma Cor Millenaar en is meer een Mercedes issue. Kortom! advies voor Mercedes , isolatie van elektronische componenten is een belangrijk veiligheid issue.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
10

Gewoon OK.

Steeds weer sterk klantgericht!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Super professioneel bedrijf met veel passie voor speciale Mercedessen

Erg vriendelijk contant en ontvangen met goede uitleg over de aankoop van een speciale Mercedes. Zeer vakbekwame uitstraling en service. Gewoon erg goed en dat merk je aan alles.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
8

Goed

Vriendelijke mensen, alleen bij een grote beurt moet jezelf zorgen hoe je weer thuiskomt. Bij mijn vorige dealer (Seat) hadden ze een brengservice. Dacht dat mercedes op zijn minst ook wel zo een service zou hebben, dus dat valt me een beetje tegen, omdat ik heb gehoord dat mercedes een top service heeft. Misschien iets om over na te denken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Prima! Service met hoofletter S

Altijd prima service en dat stapje meer doen voor de volle tevredenheid van de klant.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Echte vakmensen

De echte specialist voor het ombouwen van een Mercedes G-klasse. In eerste instantie vond ik de prijs vrij fors. Er zijn goedkopere aanbieders voor het ombouwen naar een grijskenteken. Ik werd uitgenodigd voor een gesprek op locatie. Een rondleiding uit goede uitleg van de USP's overtuigde me uiteindelijk en heb er geen moment spijt van.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

service-gericht

's ochtends gebeld voor de issue; kon s' middags direct langskomen en werd ook direct geholpen..top dus!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Vertrouwbaar, professioneel, en attent!

Bij Cor Millenaar kunnen altijd op professionele, vriendelijke, en detail georienteerde werk rekenen. Wij hebben veel vertrouwen in hun advies en hoe zij met ons en onze auto mee omgaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
7

Goede service

Als vanouds

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Prima, zoals altijd.

Gewoon een goede dealer met uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Alles goed geregeld!

Goede service en mijn G rijdt weer als een zonnetje!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Uitstekend auto vakantieklaar gemaakt op korte termijn!

Op het laatste moment auto kunnen inplannen voor zomercheck + nieuwe banden (met offerte vooraf).

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
4

Duurde langer dan verwacht, klacht niet opgelost.

Rammel uitlaat net boven stationairtoerental niet verholpen, hoogteregelaar koplampen "ging tijdens proces kapot " Hoezo? Auto 3 dagen in Aalsmeer geweest, 1 dag wachten op hoogteregelaar, moet ik dan derde dag leenauto betalen ? Verder los van review, dit jaar dus voor zachtjesaan € 4,5k verspijkerd aan deze auto, en dat stelt me enorm teleur van een Mercedes

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Super probleem opgelost

Er was een probleem met de geheugenkaart van mijn navigatie. Door hun opgepakt en helemaal tot tevredenheid opgelost. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
10

uitstekende service

professioneel en deskundig geholpen. Attent en geven duidelijk uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

klantvriendelijk en deskundig

Nadat de motor management storing in mijn auto bij een collega MB-dealer niet gevonden kon worden en zij twijfelden aan de Brabus unit ben ik voor de eerste keer bij U terecht gekomen. De professionele aanpak, snelle reparatie en klantgerichte afwikkeling zijn voor mij aanleiding een beoordeling met een maximale score te plaatsen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Verademing na debacles van garage Donou Den Haag. Cor Millenaar levert Top kwaliteit!

Cor Millenaar zet de klant op nummer 1. Ze zijn open en transparant en zijn zaken kundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Professionele en betrokken crew.

Goede ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Alsof ik er al jaren dagelijks kom!

Sinds kort rijden mijn vriendin een Mercedes en willen het juiste onderhoud. Daarom zijn wij naar Cor Millenaar gegaan. Naast het vakmanschap was ik onder de indruk van het hele traject. Alles klopte! Van telefoongesprek voor het maken van de afspraak tot aan het doorspreken van de rekening en het betalen. Iedereen in het bedrijf doet zijn of haar werk zichtbaar met plezier en is trots op wat zij als samen als bedrijf doen. Zij geven klanten daarmee een bijzonder vertrouwd gevoel. Hierdoor heb ik enorm vertrouwen in het uitgevoerde werk en rijd ik met een gerust hart weer vele veilige kilometers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Snelle en vakkundige service.

Ik heb snelle en vakkundige service gekregen op mijn auto die niet standaard is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
9

Zeer goede service

Het personeel is vriendelijk, geduldig en aardig. Alles gaat in overleg met de klant, dus geen haken en ogen. De tarieven liggen wat hoger, maar dat is het zeker waard!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Zeer vriendelijk en professioneel

Uitgebreid uitleg over de werkzaamheden; Ze komen afspraken na; Je voelt de passie voor het vak en Mercedes zodra je binnenstapt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit
10

Deskundig en persoonlijk.

Zoals altijd zeer persoonlijk en vriendelijk, deskundig, betrouwbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid/Vakmanschap
  • Prijs/kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Oosteinderweg 340

1432 BE Aalsmeer

297330011

[email protected]

Over G-center

G-center is dé G-Klasse specialist, Brabus Premium Partner en grijskenteken specialist van Nederland. Wij zijn dé partner voor optimale service, reparatie, onderhoud en schade herstel van uw Mercedes-Benz. Daarnaast bieden wij een ruime keus occasions van hoge kwaliteit aan. Wij zijn een professioneel, maar ook informeel familiebedrijf en wij streven continue naar een zeer hoge mate van klanttevredenheid. Dit resulteerde o.a. in de onderscheiding "Beste Mercedes-Benz werkplaats" van alle 66 Mercedes-Benz dealers in Nederland in het verleden. Wij heten u graag van harte welkom bij ons.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.