Vriendelijke mensen, uitstekende service.
Beste António, Bedankt voor deze mooie 10! En wat een prachtige naam trouwens☺ Een goede ervaring met vriendelijke mensen en een uitstekende service. Dit is precies waar wij voor willen staan. Veel rijplezier en heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Goed bedrijf en alles word altijd netjes uitgevoerd
Beste Marco, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Veel rijplezier en heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Er is vloeistof in de elektronica terecht gekomen via opberg console. Naar mijn idee behoren dit soort bedradingen en componenten geïsoleerd te zijn en staat los van de diensten van firma Cor Millenaar en is meer een Mercedes issue. Kortom! advies voor Mercedes , isolatie van elektronische componenten is een belangrijk veiligheid issue.
Beste Akim, Allereerst zijn wij blij dat wij het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Altijd vervelend als er vloeistof omvalt, in jouw geval in de middenconsole van je auto. Bijzonder vervelend dat een deel van de elektronica zich hieronder bevindt. Omdat een middenconsole in de basis bedoeld is als opbergvak voor papieren, zonnebril etc. wordt deze niet waterdicht gemaakt. Wij snappen dat het in de praktijk echter ook anders gebruikt wordt. Dank voor je advies en je beoordeling! Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Steeds weer sterk klantgericht!
Geachte heer De Vrij, Een 10 went nooit! Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Wij investeren continue in onze klantgerichtheid, goed om te lezen dat u dit ook steeds weer bij ons ervaart. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Erg vriendelijk contant en ontvangen met goede uitleg over de aankoop van een speciale Mercedes. Zeer vakbekwame uitstraling en service. Gewoon erg goed en dat merk je aan alles.
Geachte heer Van den Bergh, Bedankt voor deze prachtige beoordeling. Alles waar wij voor willen staan, noemt u in uw feedback. Passie, professioneel, vakbekwaam, servicegericht & erg vriendelijk. Dit is er één voor in het boekje. U hartelijk bedankt voor de opdracht en heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Vriendelijke mensen, alleen bij een grote beurt moet jezelf zorgen hoe je weer thuiskomt. Bij mijn vorige dealer (Seat) hadden ze een brengservice. Dacht dat mercedes op zijn minst ook wel zo een service zou hebben, dus dat valt me een beetje tegen, omdat ik heb gehoord dat mercedes een top service heeft. Misschien iets om over na te denken.
Altijd prima service en dat stapje meer doen voor de volle tevredenheid van de klant.
Geachte heer Scheffer, Dank u wel voor deze feedback. Dat stapje extra is precies wat wij iedere dag proberen om te komen tot service van het hoogste niveau. Veel rijplezier en heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
De echte specialist voor het ombouwen van een Mercedes G-klasse. In eerste instantie vond ik de prijs vrij fors. Er zijn goedkopere aanbieders voor het ombouwen naar een grijskenteken. Ik werd uitgenodigd voor een gesprek op locatie. Een rondleiding uit goede uitleg van de USP's overtuigde me uiteindelijk en heb er geen moment spijt van.
Beste Richard, Wat een prachtige beoordeling voor onze zusteronderneming G-center. Danja en Dirk die jou tijdens dit proces hebben begeleid zijn heel blij met dit compliment. Ja, het klopt dat er goedkopere aanbieders zijn voor ombouw naar grijs-kenteken. Maar zoals jij zelf ook hebt ervaren kunnen wij goed uitleggen waar dit verschil inzit en waarom je als klant met minder geen genoegen moet nemen. Heel veel rijplezier en graag tot een volgende keer. Namens Team Cor Millenaar en G-center.
's ochtends gebeld voor de issue; kon s' middags direct langskomen en werd ook direct geholpen..top dus!
Geachte mevrouw, Een 10!!! Bedankt voor deze hoge score. Fijn te horen dat wij u snel en goed hebben kunnen helpen. Veel rijplezier en heel graag tot de volgende keer. Hopelijk dan zonder issue☺ Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Bij Cor Millenaar kunnen altijd op professionele, vriendelijke, en detail georienteerde werk rekenen. Wij hebben veel vertrouwen in hun advies en hoe zij met ons en onze auto mee omgaan.
Beste Katrina, Een 10!! Als vaste relatie van ons zijn wij heel blij dat jij na ieder bezoek weer de moeite neemt om ons te beoordelen. Vol vertrouwen in ons en hoe wij met de auto omgaan. Mooi om te horen. Dank je wel en heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Als vanouds
Gewoon een goede dealer met uitstekende service.
Goede service en mijn G rijdt weer als een zonnetje!!
Op het laatste moment auto kunnen inplannen voor zomercheck + nieuwe banden (met offerte vooraf).
Geachte heer van der Weide, Een dikke 10! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij proberen altijd ruimte in onze planning te houden zodat wij onze relaties ook op korte termijn kunnen helpen. Dit wordt erg gewaardeerd, zeker voor de vakanties. Fijn dat het ook bij u gelukt is. Een hele lekkere en vooral veilige vakantie. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Rammel uitlaat net boven stationairtoerental niet verholpen, hoogteregelaar koplampen "ging tijdens proces kapot " Hoezo? Auto 3 dagen in Aalsmeer geweest, 1 dag wachten op hoogteregelaar, moet ik dan derde dag leenauto betalen ? Verder los van review, dit jaar dus voor zachtjesaan € 4,5k verspijkerd aan deze auto, en dat stelt me enorm teleur van een Mercedes
Geachte heer Van Genderen, Cor heeft zelf contact met u gehad over uw review. Qua hoogteregelaar is blijkbaar niet duidelijk naar u gecommuniceerd dat dit onderdeel een beschadiging van de aansluitdraad had en dus niet defect is gegaan tijdens het proces. Als dit wel tijdens het proces was gebeurd hadden wij deze uiteraard voor eigen kosten genomen. De uitlaat was een veel duurdere reparatie dan aan u voorgesteld maar hebben wij uiteindelijk toch met veel lagere kosten kunnen uitvoeren. Het is uiteraard vervelend dat er bij een specifiek toerental toch nog een geluid hoorbaar is, hier komen wij samen nog op terug. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Er was een probleem met de geheugenkaart van mijn navigatie. Door hun opgepakt en helemaal tot tevredenheid opgelost. Bedankt.
Geachte relatie, Graag gedaan. Bedankt voor de opdracht en fijn dat we het snel tot tevredenheid hebben kunnen oplossen. Tot de volgende keer. Namens Team Cor Millenaar
professioneel en deskundig geholpen. Attent en geven duidelijk uitleg
Geachte heer, Dank u wel voor uw feedback en voor de prachtige score. Fijn dat u goed geholpen bent en duidelijk uitleg heeft gekregen over wat wij voor u en uw auto konden doen. Heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Nadat de motor management storing in mijn auto bij een collega MB-dealer niet gevonden kon worden en zij twijfelden aan de Brabus unit ben ik voor de eerste keer bij U terecht gekomen. De professionele aanpak, snelle reparatie en klantgerichte afwikkeling zijn voor mij aanleiding een beoordeling met een maximale score te plaatsen.
Geachte heer, Dank u wel voor de opdracht en voor uw beoordeling met een maximale score. Als officieel Brabus Partner zijn wij blij dat wij de storing aan uw auto snel konden verhelpen. Veel rijplezier met uw prachtige auto en heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Cor Millenaar zet de klant op nummer 1. Ze zijn open en transparant en zijn zaken kundig.
Geachte mevrouw, Dank u wel voor deze prachtige beoordeling en dat u voor ons gekozen heeft. Mooi dat wij u op deze manier hebben kunnen helpen, zeker na uw mindere ervaring. Veel rijplezier en heel graag tot een volgende keer. Op uw aangeven zijn wij aan het kijken of we buiten een zitje kunnen maken zodat onze relaties bij goed weer heerlijk buiten kunnen wachten. Dank voor deze tip. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Goede ervaring!
Sinds kort rijden mijn vriendin een Mercedes en willen het juiste onderhoud. Daarom zijn wij naar Cor Millenaar gegaan. Naast het vakmanschap was ik onder de indruk van het hele traject. Alles klopte! Van telefoongesprek voor het maken van de afspraak tot aan het doorspreken van de rekening en het betalen. Iedereen in het bedrijf doet zijn of haar werk zichtbaar met plezier en is trots op wat zij als samen als bedrijf doen. Zij geven klanten daarmee een bijzonder vertrouwd gevoel. Hierdoor heb ik enorm vertrouwen in het uitgevoerde werk en rijd ik met een gerust hart weer vele veilige kilometers.
Beste Pieter & vriendin, Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige auto en welkom bij de Mercedes-Benz familie. Bedankt voor de prachtige beoordeling. Eentje om in te lijsten! Het juiste onderhoud, vakmanschap en vertrouwen in je dealer willen hebben. Daarom hebben jullie ons gekozen en dat is precies waar wij als team voor willen staan. Dank voor de opdracht, veel rijplezier en heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Ik heb snelle en vakkundige service gekregen op mijn auto die niet standaard is.
Geachte heer Kloosterman, Dank dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Fijn te horen dat ons team ook bij een niet standaard auto, snel en vakkundig te werk is gegaan. Veel plezier met uw auto en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Het personeel is vriendelijk, geduldig en aardig. Alles gaat in overleg met de klant, dus geen haken en ogen. De tarieven liggen wat hoger, maar dat is het zeker waard!
Beste Thyrza, Bedankt voor de mooie beoordeling. Ook namens Bart☺ Een tien voor onze service & deskundigheid. Dit is precies waar wij voor willen staan! Dank voor de opdracht en heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Uitgebreid uitleg over de werkzaamheden; Ze komen afspraken na; Je voelt de passie voor het vak en Mercedes zodra je binnenstapt.
Beste Siamak, Dank voor je positieve feedback. Het was een mooi project om aan te werken en ook jij hebt passie voor de ster. Dat is een leuke wisselwerking. Veel rijplezier en heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Zoals altijd zeer persoonlijk en vriendelijk, deskundig, betrouwbaar.
Beste Fons, Dank voor je feedback. Het is altijd een eer om mevrouw Blauw in onze werkplaats te hebben. Bedankt weer voor het vertrouwen in ons, veel veilige kilometers toegewenst en heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Oosteinderweg 340
1432 BE Aalsmeer
G-center is dé G-Klasse specialist, Brabus Premium Partner en grijskenteken specialist van Nederland. Wij zijn dé partner voor optimale service, reparatie, onderhoud en schade herstel van uw Mercedes-Benz. Daarnaast bieden wij een ruime keus occasions van hoge kwaliteit aan. Wij zijn een professioneel, maar ook informeel familiebedrijf en wij streven continue naar een zeer hoge mate van klanttevredenheid. Dit resulteerde o.a. in de onderscheiding "Beste Mercedes-Benz werkplaats" van alle 66 Mercedes-Benz dealers in Nederland in het verleden. Wij heten u graag van harte welkom bij ons.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.