Top service!

Ik kon gelijk terecht voor een probleem aan mijn turbo, vervangend vervoer mee gekregen en onderdeel vervangen. Vriendelijk en professioneel!

Professionele garage

Ik ben erg tevreden over de wijze hoe Cor Millenaar en zijn personeel werkt. Ze zijn eerlijk en transparant en doen al het werk vol Passie. Kom hier graag terug!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke en duidelijke bediening, uitstekende service

Zonder meer goed

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vertrouwd gevoel en eerlijk advies.

Duidelijke communicatie, vlotte afhandeling en persoonlijk. Zeer betrouwbaar!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede behandeling, probleem opgelost.

Zeer servicegericht

Ik word Konklijk behandeld, zeer vriendelijk! En wat ik zeer charmant vind. Mijn voornaam is genoeg om direct de juiste gegeven erbij te nemen.

bijzonder positief

goede vakkennis en excellente service

Net voldoende

Laat ik voorop stellen dat een heleboel dingen goed gaan, maar u vraagt verbeterpunten en die zal ik u geven - als ik vraag dingen niet te doen dan moeten ze ook niet uitgevoerd worden en vervolgens in rekening worden gebracht. - als ik vraag helderheid te geven over de (controle) werkzaamheden van de A en B beurt / de checklist met gegevens te geven? Tot op heden heb ik daar nog geen antwoord op ontvangen. - als laatste merk ik op dat als je een A beurt en gelijk een APK laat uitvoeren er voor beide kosten in rekening wordt gebracht. Op gemerkt wordt dat ik nu bezwaar te hebben gemaakt de kosten voor de APK in mindering zijn gebracht.

Perfect!!

Men komt de afspraken ten allen tijde perfect na. Duidelijk en netjes.

• Deskundigheid/Vakmanschap

laatste reparatie, zorgvuldig, transparant en met betrokkenheid afgehandeld

zeer klantvriendelijk, transparant.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend, kundige monteurs, vriendelijk personeel.

Ik kom hier al geruime tijd, en voel mij altijd welkom door het vriendelijke personeel. Fijn dat je ook eens een kijkje in de werkplaats mag nemen, dit voelt vertrouwd. Ook leuk dat je kan zien hoe er aan je auto gesleuteld wordt.

Opnieuw prima service

Zoals altijd weer zeer prettig ontvangen. De auto is weer prima verzorgd, dus we gaan tot de volgende onderhoudsbeurt weer zonder zorgen sturen.

Uitstekende service!

Super service, erg deskundig personeel en werd op een nette en correcte manier geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede en nette onvangst en service

Alles wordt goed uitgelegd en de problemen zijn meteen verholpen. Goede service en je wordt netjes te woord gestaan. En goede koffie.

heel erg prima

Snel en adequaat

Heel prettig bedrijf Aandacht en Vakkennis

De uitstraling van ontvangst, showroom en werkplaats maken indruk

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed naar de klant luisteren en handelen

Na een servicebeurt bij de dealer waar ik de auto gekocht had was er een defect ontstaan. Later nog een keer terug geweest, maar probleem niet opgelost. Moest de auto maar afgeven voor onderzoek. Dit verhaal voorgelegd aan jullie medewerkers en ook wat ik ervan vond. Ook verteld wat ik dacht dat er aan de hand kon zijn. Een van de punten die ik aangaf bleek het ook te zijn. Heeft mij helaas wel wat extra gekost, maar had door mijn Dealer opgelost kunnen zijn. Door uw organisatie gelukkig goed opgelost.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De proactief meedenkende G specialist!

• Deskundigheid/Vakmanschap

We worden altijd goed en correct geholpen

Al jaren onze Mercedes-Benz servicepunt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Makkelijke communicatie en volgens afspraak alles geregeld

Goede communicatie

Cor Millenaar: Bizar veel te duur en veel te langzaam

Helaas heb ik de twijfelachtige ervaring gehad om klant te mogen zijn bij Cor Millenaar. drie dingen zullen me hierin altijd bijblijven. Ten eerste heeft het ruim drie maanden geduurd voordat ik mijn wagen terugkreeg. Ziekte, planning, vakantie, etc etc. waren hiervoor de redenen. Ten tweede heb ik nog NOOIT 130 euro ex btw (dus 157,30) per uur moeten betalen voor onderhoud. Zelfs mijn tandarts in Blaricum haalt deze tarieven niet. Voor dit bedrag zou je toch mogen verwachten dat er snel en efficient gewerkt wordt, maar helaas. als die ene monteur er niet is ligt alles stil; en sommige taken moeten toch echt met z'n 2'en, en zoals gezegd drie maanden voor een niet al te moeilijke reparatie is op z'n zachtst: ERG langzaam. Dit brengt ons naar mijn derde punt en tegelijk favoriete onderwerp Klantgerichtheid: kennelijk leidt hoge tarieven ook tot een passende vorm van arrogantie. op mijn vraag waarom de auto nog niet terug was op zijn bestemming na 1 week (toegezgd was dat hij teruggebracht zou worden naar de stalling) werd met het nodige onbegrip gereageerd. een week wachten is kennelijk in Aalsmeer een periode die valt binnen de accaptabele wachttijd norm. er zijn immers twee monteurs nodig om de auto weg te brengen - nogmaals 600 meter afstand - en last but not least: het feit dat het 'niet standaard uurtarief niet vooraf was verteld en het feit dat het kennelijk normaal is dat je 3 maanden moet wachten op het terugkrijgen van je auto', roept bij de directie geen enkel begrip op. geen mailtje, geen reactie, geen persoonlijke uitleg van dhr Millenaar. ik zie het somber in voor dit bedrijf. los van de service van bart en de vriendelijkheid van de receptie, is mijn advies om hier heel snel voorbij te rijden.

Uiteindelijk komt het goed

Aankoopbegeleiding was top, zo ook de verbeter adviezen en wat de mogelijkheden zijn (led inbouw, navigatie/radio upgrade, grote beurt). De oplevering ging wat moeizaam. Door onverwachte storing audiosysteem werd het een dag later dan gepland. Na paar dagen stond ik stil. Verstopt brandstoffilter Verder werkte niet: Airco Schuifdak Verlichting bagagedeur Linker voor raamportier ging niet goed dicht. Koplamp wasinstallatie Omdat audio systeem is vervangen werkt oa de instelling klokje niet meer via het menu (heb ik lang naar gezocht). Was fijn geweest als ik dat vooraf had geweten. Uiteindelijk is alles helemaal opgelost en heb ik genoten van de eerste storingsvrije kilometers:)

Vakwerk ten top!

Wederom weer perfect werk geleverd. Complete motor uitgebouwd en nieuwe ingebouwd, zonder problemen. Binnen de kortste keren weer veilig onderweg! Dank jullie wel en nog de beste wensen!

Oosteinderweg 340

1432 BE Aalsmeer

Over G-center

G-center is dé G-Klasse specialist, Brabus Premium Partner en grijskenteken specialist van Nederland. Wij zijn dé partner voor optimale service, reparatie, onderhoud en schade herstel van uw Mercedes-Benz. Daarnaast bieden wij een ruime keus occasions van hoge kwaliteit aan. Wij zijn een professioneel, maar ook informeel familiebedrijf en wij streven continue naar een zeer hoge mate van klanttevredenheid. Dit resulteerde o.a. in de onderscheiding "Beste Mercedes-Benz werkplaats" van alle 66 Mercedes-Benz dealers in Nederland in het verleden. Wij heten u graag van harte welkom bij ons.