Ik kon gelijk terecht voor een probleem aan mijn turbo, vervangend vervoer mee gekregen en onderdeel vervangen. Vriendelijk en professioneel!
Beste Bouke, Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Fijn dat we je direct konden helpen zodat je snel weer mobiel was. Ook voor ons heerlijk werken als alles zo past. Nog veel veilige kilometers en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Ik ben erg tevreden over de wijze hoe Cor Millenaar en zijn personeel werkt. Ze zijn eerlijk en transparant en doen al het werk vol Passie. Kom hier graag terug!
Geachte heer Zwarts, Bedankt voor deze feedback. Eerlijk, transparant en passie zijn onze drijfveren. Super dat u deze ook zo ervaren heeft. Wij zien u graag terug! Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Vriendelijke en duidelijke bediening, uitstekende service
Beste Dik, Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Een prachtige auto waar je veel rijplezier van gaat hebben. Dank voor het vertrouwen in ons en heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Zonder meer goed
Duidelijke communicatie, vlotte afhandeling en persoonlijk. Zeer betrouwbaar!
Beste Steffan, Dank je wel voor je beoordeling. Een mooie opsteker voor onze collega's van de verkoop. Heel veel plezier met je nieuwe auto en heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Goede behandeling, probleem opgelost.
Geachte mevrouw, Duidelijke taal! Hartelijk dank voor deze beoordeling. Fijn dat u hier de moeite voor neemt. Heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Ik word Konklijk behandeld, zeer vriendelijk! En wat ik zeer charmant vind. Mijn voornaam is genoeg om direct de juiste gegeven erbij te nemen.
Beste Lucia, Wat een Koninklijke beoordeling! Super. Met dank aan onze gastvrouw Danja die je als geen ander een warm welkom kan geven. Veel rijplezier en heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
goede vakkennis en excellente service
Geachte heer, Dank u wel voor deze prachtige beoordeling. Goede vakkennis en excellente service is precies waar wij als bedrijf en team voor willen staan. Wij wensen u heel veel plezier met uw prachtige auto en heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Laat ik voorop stellen dat een heleboel dingen goed gaan, maar u vraagt verbeterpunten en die zal ik u geven - als ik vraag dingen niet te doen dan moeten ze ook niet uitgevoerd worden en vervolgens in rekening worden gebracht. - als ik vraag helderheid te geven over de (controle) werkzaamheden van de A en B beurt / de checklist met gegevens te geven? Tot op heden heb ik daar nog geen antwoord op ontvangen. - als laatste merk ik op dat als je een A beurt en gelijk een APK laat uitvoeren er voor beide kosten in rekening wordt gebracht. Op gemerkt wordt dat ik nu bezwaar te hebben gemaakt de kosten voor de APK in mindering zijn gebracht.
Men komt de afspraken ten allen tijde perfect na. Duidelijk en netjes.
Geachte heer, Dank voor deze feedback. Wij vinden het als bedrijf belangrijk dat wij transparant werken en helder zijn in onze communicatie. Wij merken keer op keer weer dat relaties dat erg waarderen. En u dus ook. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
zeer klantvriendelijk, transparant.
Beste relatie, Dank je wel voor je feedback, fijn dat je de moeite hiervoor neemt. Goed te horen dat je bezoek aan ons naar volle tevredenheid is geweest. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Ik kom hier al geruime tijd, en voel mij altijd welkom door het vriendelijke personeel. Fijn dat je ook eens een kijkje in de werkplaats mag nemen, dit voelt vertrouwd. Ook leuk dat je kan zien hoe er aan je auto gesleuteld wordt.
Beste Jerry, Dank je wel voor je beoordeling en dat je je auto al een groot aantal jaren bij ons brengt. Openheid en eerlijkheid vormt wat ons betreft de basis van een goede relatie vandaar onze "open keuken". En met een warme en vriendelijke ontvangst begint alles. Mooi om te horen dat ook jij dit zo ervaart. Tot gauw. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Zoals altijd weer zeer prettig ontvangen. De auto is weer prima verzorgd, dus we gaan tot de volgende onderhoudsbeurt weer zonder zorgen sturen.
Beste Patrick, Zoals altijd weer heel fijn om jou en je auto bij ons te hebben. Dank voor je mooie beoordeling en heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Super service, erg deskundig personeel en werd op een nette en correcte manier geholpen.
Geachte heer/mevrouw, Wij zijn heel blij met deze mooie review. Uitstekende service & deskundig personeel klinkt ons als muziek in de oren. Hartelijk dank en heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Alles wordt goed uitgelegd en de problemen zijn meteen verholpen. Goede service en je wordt netjes te woord gestaan. En goede koffie.
Geachte heer Vissers, Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Wij vinden het belangrijk dat wij transparant werken en duidelijk zijn in onze communicatie. Goed om te lezen dat u dit ook zo ervaart. En tja die koffie, verse handgeplukte bonen en dat proef je☺ Heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Snel en adequaat
Geachte heer Houben, Dank u wel voor uw feedback. Fijn om te horen dat wij u snel en adequaat konden helpen. Bedankt voor de opdracht en succes met de verkoop. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
De uitstraling van ontvangst, showroom en werkplaats maken indruk
Geachte heer Zoomers, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Aandacht voor onze relaties en het delen van onze vakkennis zijn allebei belangrijke drijfveren voor ons. Mooi dat u dit ook zo ervaren heeft. Heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Na een servicebeurt bij de dealer waar ik de auto gekocht had was er een defect ontstaan. Later nog een keer terug geweest, maar probleem niet opgelost. Moest de auto maar afgeven voor onderzoek. Dit verhaal voorgelegd aan jullie medewerkers en ook wat ik ervan vond. Ook verteld wat ik dacht dat er aan de hand kon zijn. Een van de punten die ik aangaf bleek het ook te zijn. Heeft mij helaas wel wat extra gekost, maar had door mijn Dealer opgelost kunnen zijn. Door uw organisatie gelukkig goed opgelost.
Beste Jan, Bedankt voor de uitgebreide feedback. Goed om te horen dat wij er direct in geslaagd zijn om het probleem te signaleren en op te lossen. Hierdoor konden wij de kosten zo laag mogelijk houden en zorgen dat de auto zo snel mogelijk weer naar volle tevredenheid rijdt. Het was voor jou nog prettiger geweest als onze collega dealer het probleem direct had kunnen tackelen, jammer dat dit zo gelopen is. Maar wij zijn wel heel blij met het vertrouwen dat je in ons team hebt en dat wij dit ook hebben kunnen waarmaken. Heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
.
Beste Ebert, Dank je wel dat je ons beoordeelt als "'proactief meedenkende G-Klasse specialist". We zouden het zelf niet beter kunnen omschrijven. Hier worden wij heel blij van. Ik heb het compliment doorgezet naar onze werkplaats. Heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Al jaren onze Mercedes-Benz servicepunt
Beste Ben, Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. En dank je wel dat je als zo lang bij ons komt en je auto iedere keer weer aan ons toevertrouwt. Heel graag tot de volgende keer. Groeten, Namens Team Cor Millenaar
Makkelijke communicatie en volgens afspraak alles geregeld
Goede communicatie
Helaas heb ik de twijfelachtige ervaring gehad om klant te mogen zijn bij Cor Millenaar. drie dingen zullen me hierin altijd bijblijven. Ten eerste heeft het ruim drie maanden geduurd voordat ik mijn wagen terugkreeg. Ziekte, planning, vakantie, etc etc. waren hiervoor de redenen. Ten tweede heb ik nog NOOIT 130 euro ex btw (dus 157,30) per uur moeten betalen voor onderhoud. Zelfs mijn tandarts in Blaricum haalt deze tarieven niet. Voor dit bedrag zou je toch mogen verwachten dat er snel en efficient gewerkt wordt, maar helaas. als die ene monteur er niet is ligt alles stil; en sommige taken moeten toch echt met z'n 2'en, en zoals gezegd drie maanden voor een niet al te moeilijke reparatie is op z'n zachtst: ERG langzaam. Dit brengt ons naar mijn derde punt en tegelijk favoriete onderwerp Klantgerichtheid: kennelijk leidt hoge tarieven ook tot een passende vorm van arrogantie. op mijn vraag waarom de auto nog niet terug was op zijn bestemming na 1 week (toegezgd was dat hij teruggebracht zou worden naar de stalling) werd met het nodige onbegrip gereageerd. een week wachten is kennelijk in Aalsmeer een periode die valt binnen de accaptabele wachttijd norm. er zijn immers twee monteurs nodig om de auto weg te brengen - nogmaals 600 meter afstand - en last but not least: het feit dat het 'niet standaard uurtarief niet vooraf was verteld en het feit dat het kennelijk normaal is dat je 3 maanden moet wachten op het terugkrijgen van je auto', roept bij de directie geen enkel begrip op. geen mailtje, geen reactie, geen persoonlijke uitleg van dhr Millenaar. ik zie het somber in voor dit bedrijf. los van de service van bart en de vriendelijkheid van de receptie, is mijn advies om hier heel snel voorbij te rijden.
Geachte heer Muller, Wij vinden het bijzonder spijtig dat u onze service hebt ervaren zoals u omschrijft en ons waardeert. De tijd om tot de APK keuring te komen had echter iets meer voeten in aarde dan een stukje onderbezetting. Uw Unimog, bouwjaar 1969, stond vast in uw stalling met lege accu’s. Na de- en montage accu’s en opladen hiervan bleek de auto niet te starten met vertraging als gevolg. Uiteindelijk is deze met onze vrachtwagen opgehaald omdat verdere diagnose en reparatie ter plaatse kostbare (reis)tijd van onze monteurs zou opleveren. Slechts een deel van deze uren zijn in rekening gebracht. Het is tevens onjuist dat wij € 130,- excl. BTW in rekening hebben gebracht maar netjes het Mercedes-Benz tarief. Vooraf is aan u een complete prijsopgave gemaakt, waar u volledig akkoord op hebt gegeven aan Bart. Overigens duurde het 2 weken voordat u akkoord aan ons heeft gegeven voor uitvoering van de reparaties. Het is bijzonder jammer dat u ons arrogant noemt omdat het een week heeft geduurd om de auto na reparatie naar de stalling te brengen. Wij herkennen ons daar niet in. Onze redenatie was dat het tijdstip van in de stalling brengen geen issue zou zijn. De kosten laag houden door inzet van een chauffeur i.p.v. een monteur is daarvoor onze motivatie geweest. Achteraf heeft u om korting gevraagd. Zoals wij erin staan zijn wij u reeds op meerdere fronten tegemoet gekomen o.a. in de arbeidsuren die gemaakt zijn. Er staan op de werkorder bijna 26 geklokte uren waarbij er nog geen 22 uren aan u zijn doorbelast. Dit is nog buiten de uren van onze chauffeur om. Graag willen wij u nogmaals meegeven dat revisie van de voorremmen in combinatie met te leveren onderdelen langer heeft geduurd mede de leeftijd van deze auto. Revisie was echter voor u prijstechnisch gunstiger. Resultaat voor ons daardoor was echter langere tijd een niet verplaatsbare Unimog in onze werkplaats. Wij hebben inmiddels besloten in de toekomst geen werkzaamheden meer uit te voeren aan de Unimogs met oudere bouwjaren. Hier worden wij blijkbaar geen van allen blij van. Mocht u naar aanleiding van bovenstaande nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dat graag. U kunt dan contact met ons opnemen via 0297-33 00 11. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Aankoopbegeleiding was top, zo ook de verbeter adviezen en wat de mogelijkheden zijn (led inbouw, navigatie/radio upgrade, grote beurt). De oplevering ging wat moeizaam. Door onverwachte storing audiosysteem werd het een dag later dan gepland. Na paar dagen stond ik stil. Verstopt brandstoffilter Verder werkte niet: Airco Schuifdak Verlichting bagagedeur Linker voor raamportier ging niet goed dicht. Koplamp wasinstallatie Omdat audio systeem is vervangen werkt oa de instelling klokje niet meer via het menu (heb ik lang naar gezocht). Was fijn geweest als ik dat vooraf had geweten. Uiteindelijk is alles helemaal opgelost en heb ik genoten van de eerste storingsvrije kilometers:)
Beste heer Vaassen, Dank u wel voor uw feedback en goed te lezen dat u onze aankoopbegeleiding en verbeteradviezen als top ervaren heeft. Het is toch heel spannend zo'n aankoopproces, fijn als wij u daar met goede raad terzijde hebben in kunnen staan. En u heeft inmiddels genoten van uw eerste kilometers. Voor wat betreft het verstopte brandstoffilter: een voertuiginspectie is deels een momentopname en er is helaas wel eens onvoorziene storing. Het genoemde brandstoffilter bleek een in de tank terechtgekomen doek, welke de aanzuigbuis blokkeerde waardoor de brandstof wordt aangezogen. Bij een voertuiginspectie wordt niet in de brandstoftank gekeken omdat deze niet eenvoudig toegankelijk is. Het is tevens geen storing die je normaliter kunt verwachten. Tussentijds bent u ook door Cor Millenaar gebeld om uw ervaringen door te bespreken. Mocht u naar aanleiding van dit gesprek en deze reactie op uw beoordeling toch nog vragen hebben, dan horen wij dat graag. Anders bedankt voor de opdracht en het vertrouwen in ons en heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Wederom weer perfect werk geleverd. Complete motor uitgebouwd en nieuwe ingebouwd, zonder problemen. Binnen de kortste keren weer veilig onderweg! Dank jullie wel en nog de beste wensen!
Beste Lowi, Dank je wel voor je beoordeling en natuurlijk ook voor jou de beste wensen! Wat super om te horen dat alles goed gegaan is want vervanging van een complete motor is best een beetje spannend. Gelukkig rijdt je auto weer als een zonnetje. Veel veilige kilometers en tot snel. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar
Oosteinderweg 340
1432 BE Aalsmeer
G-center is dé G-Klasse specialist, Brabus Premium Partner en grijskenteken specialist van Nederland. Wij zijn dé partner voor optimale service, reparatie, onderhoud en schade herstel van uw Mercedes-Benz. Daarnaast bieden wij een ruime keus occasions van hoge kwaliteit aan. Wij zijn een professioneel, maar ook informeel familiebedrijf en wij streven continue naar een zeer hoge mate van klanttevredenheid. Dit resulteerde o.a. in de onderscheiding "Beste Mercedes-Benz werkplaats" van alle 66 Mercedes-Benz dealers in Nederland in het verleden. Wij heten u graag van harte welkom bij ons.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.