Achterruit zeer snel vervangen

Door een ongelukje bij het achteruit parkeren sneuvelde de achterruit van onze C-Klasse. Deze werd zeer snel vervangen, we konden de auto binnen 1 dag weer ophalen.

Een Mercedes G is een dure hobby

Een Mercedes G is een dure hobby. De deskundigheid van de mensen bij Cor Millenaar staat buiten kijf, maar er wordt altijd wel iets gevonden dat vervangen moet worden en dan is het meteen kassa.

Onderhoud is uitstekend uitgevoerd

Onderhoud is uitstekend uitgevoerd. Wel duurde het langer dan oorspronkelijk ingeschat, veroorzaakt door onverwacht zieken in de werkplaats. Dit is overigens op een hele service-gerichte wijze opgelost met een uitstekende communicatie

Flexibel meedenken en accuraat

Door snel en adequaat handelen met flexibele oplossing snel en goed een probleem opgelost, kun je op bouwen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Great service, with a warm and friendly welcome!

Het maakt niet uit, groot of klein, mijn zorg over de auto is hun zorg. Ze geven uitstekend service van de begin tot het eind!

Een top garage

Uiterst service gericht bedrijf. Vriendelijke medewerkers. Goede deskundige monteurs. Er wordt daadwerkelijk mee gedacht met de klant. Op een forse rekening kreeg ik toch de beloofde 15% korting.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dit keer redelijk tevreden.

opmerking, twee minpunten: 1. het cabinelampje achterin was verwijderd (na overleg, is oke) maar de behuizing lag gewoon los op de achterbank, was niet teruggeplaatst. 2. het is onduidelijk of na de wisseling naar de winterbanden de snelheidsmeter (goed) is aangepast ivm verschillende bandenmaat, de afwijking is ca. 10 km t.o.v. de navigatie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Netjes behandeld en goed gedaan

Top service, ze doen wat gedaan moet worden en zijn ook nog heel vriendelijk!

Ik ben nieuw bij Mercedes Millenaar. Grote beurt voor mijn Mercedes Cabrio was snel en goed gedaan. Deze garage maakt een heel goede indruk op mij

Wederom goed geholpen met extra accessoires

Vriendelijk, deskundig, betrouwbaar.

Als vanouds goed geholpen.

Zonder poespas doen wat verwacht

Nemen tijdens de APK uitvoerig de tijd voor beantwoording van vraag omtrent onderhoud carrosserie.

Uiterst professioneel, vakkundig en zeer servicegericht

Zie boven

Perfect geholpen en uitstekende service!

Cor Millenaar is een van de weinige Mercedes Benz partners die ik mijn wagens toevertrouw. Altijd correct en zoekende naar een passende oplossing.

Correct, behulpzaam en deskundig

Zie hierboven

Uitstekende uitleg en service!

Ik ben bij Cor Millenaar ter orientatie langs geweest en kreeg alle uitleg en advies over de G-Klasse. Na diverse contacten uiteindelijk een mooie G-klasse aangeschaft. Ik helemaal tevreden over de service!

Super, veel tijd en advies voor de aankoop van g klasse!

Ik kwam orienterend binnen voor een g-klasse, werd alle tijd genomen voor advies en informatie. Bedrijf met passie! Auto uitstekend afgeleverd!

Reparatie volgens afspraak correct uitgevoerd.

Scoren hoog op kennis wat betreft professioneel onderhoud. Iets wat bij de meeste dealers achter staat en erg veel verbeterd kan worden.

Prima ! Sercice zoals het hoort

Servicebeurt latrn uitvoeren naar volle tevredenheid

Always helpful,

In this case coming to collect my car at short notice due to me being ill Thanks for a great service , Miss Mercedes says thanks to!

Zeer goed, helemaal tevreden.

Ik ben uitstekend en heel netjes geholpen.

Professioneel bedrijf met zeer vriendelijke medewerkers

Ik ben hier snel geholpen door zeer vriendelijke medewerkers met goed technisch inzicht. Zeer professioneel bedrijf.

Zoals altijd, uitstekende service!

Dit bezoek was nodig i.v.m. reparatie voor APK. Cor Millenaar staat voor de beste service en dan ook nog hartstikke snel.

Vol vertrouwen, excellent service!

Met binnen komst is er altijd een vrolijk groet, wordt er aandachtig geluisterd naar de vraag of probleem, en daarna aan de slag. De communicatie is uitstekend, wij worden gebeld als er iets bijzonder is of als de kosten gaan oplopen. Fijn is dat. Wij vertellen graag onze vrienden en kennison over Cor Millenaar Mercedes.

Technisch goede ervaren werknemers die goed met elkaar communiceren.

T

Oosteinderweg 340

1432 BE Aalsmeer

Over G-center

G-center is dé G-Klasse specialist, Brabus Premium Partner en grijskenteken specialist van Nederland. Wij zijn dé partner voor optimale service, reparatie, onderhoud en schade herstel van uw Mercedes-Benz. Daarnaast bieden wij een ruime keus occasions van hoge kwaliteit aan. Wij zijn een professioneel, maar ook informeel familiebedrijf en wij streven continue naar een zeer hoge mate van klanttevredenheid. Dit resulteerde o.a. in de onderscheiding "Beste Mercedes-Benz werkplaats" van alle 66 Mercedes-Benz dealers in Nederland in het verleden. Wij heten u graag van harte welkom bij ons.